وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

ویژگی نظرسنجی لینکدین | linkedin polls

نظرسنجی در لینکدین

ویژگی LinkedIn Polls یک گزینه کاربردی در پلتفرم لینکدین است که به شما کمک می‌کند تا با پرسیدن دیدگاه‌های مخاطبان در مورد موضوعات مختلف، با سایر اعضای این برنامه در تعامل باشید. با توجه به نظرسنجی‌ لینکدین که شخص یا سازمان آن نظر سنجی را از طریق صفحه لینکدین خود پست می‌کند، نحوه رای دادن شما برای مدیران آن صفحه قابل مشاهده است.

نویسنده نظرسنجی می‌تواند ببیند چه کسی و چگونه رای داده است. علاوه بر این، نویسنده قادر خواهد بود نتایج مجموع نمایش داده شده را در قالب درصد و تعداد آرا در هر گزینه مشاهده کند. وقتی یک نظرسنجی توسط یک صفحه لینکدین ایجاد می شود، همه مدیران آن صفحه می توانند ببینند چه کسی رای داده است و هر فرد چگونه رای داده است.

هر فردی که واجد شرایط دیدن پست شما باشد بعد از نظر دادن و انتخاب گزینه مورد نظر، می‌تواند کل پاسخ‌ها را در قالب درصد مشاهده کند. نویسندگان نظرسنجی می توانند کل نتایج جمع آوری شده را در قالب درصد و تعداد آرا در هر گزینه مشاهده کنند.

سوالی که شاید پش بیاید این است که آیا نظرسنجی‌هایی که به آن‌ها رای داده‌اید در بخش فعالیت‌ها یا activityها نشان داده می‌شود؟

باید گفت خیر رای دادن نظرسنجی در بخش فعالیت نمایه شما نشان داده نمی‌شود. علاوه بر این نظرسنجی‌ها را هم در دسکتاپ و هم در نرم افزارهای موبایلی می‌توانید ایجاد کنید. ضمن اینکه در یک نظرسنجی حداکثر می‌توانید 4 گزینه را برای سنجش مخاطبان درج کنید.

 

نظرسنجی در لینکدین

ویژگی نظرسنجی لینکدین

هر مخاطب می‌‌تواند در یک زمان فقط یک رای را در نظرسنجی ارسال کند. اگر مخاطبی قبل از بسته شدن نظر سنجی، رای خود را حذف کند می‌تواند در صورت تمایل به گزینه دیگری رای دهد. مشروط بر اینکه زمان رای دادن تمام نشده باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های بخش نظرسنجی این است که بسته به انتخاب خود، می‌توانید مدت زمان رای دادن به سوال را، از 1 روز تا 2 هفته تغییر دهید.

برای درج سوالات و پاسخ‌ها نیز محدودیت کاراکتری وجود دارد، سوالات نظرسنجی حداکثر 140 کاراکتر و گزینه‌ها حداکثر به 30 کاراکتر محدود می‌شوند. همچنین توجه داشته باشید بعد از ایجاد نظرسنجی نمی‌توان آن را ویرایش کرد، یک نظرسنجی بعد از ایجاد تنها می‌تواند حذف شود.

جالب است بدانید نویسنده نظرسنجی نیز می‌تواند در نظرسنجی خود رای دهد و رای خود را حذف کند. رأی دهندگان نظرسنجی می توانند تا پایان نظرسنجی با کلیک کردن روی گزینه undo در نظرسنجی، آرای خود را تغییر دهند یا حذف کنند. می‌توانید نظرسنجی را که به آن رای داده‌اید، با رفتن به بخش activity نویسنده نظرسنجی، می‌توانید آن نظرسنجی را پیدا کنید.

اگر شما به عنوان ادمین نظرسنجی را در لینکدین خود ایجاد کردید از اولین رای تا آخرین رای در بخش notification به شما نمایش داده می‌شود. البته توجه داشته باشید، در نظرسنجی‌های لینکدین نباید از داده‌های حساس مباحث قومیتی، تبعیض نژادی، اعتقادات مذهبی، گرایش جنسی، مسائل سیاسی سوال بپرسید. حتما می‌بایست طبق خط مشی‌های لینکدین عمل کنید.

قابلیت نظرسنجی در لینکدین

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

 

نحوه تنظیم نظرسنجی لینکدین

  1. ابتدا روی گزینه Start a Post کلیک کنید. در پنجره Create a Post روی نماد + کلیک کرده و گزینه Create a Poll را انتخاب کنید.
  2. بعد، سوال خود را تایپ کنید و حداکثر چهار گزینه پاسخ به نظرسنجی را اضافه کنید. در حال حاضر، لینکدین تنها به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا به جای پاسخ‌های متعدد، یک پاسخ را برای یک نظرسنجی انتخاب کنند، بنابراین سؤال شما باید خوانندگان را تشویق کند تا یکی از گزینه‌هایی را انتخاب کنند که مناسب‌تر است.
  3. از منوی کشویی مدت زمان نظرسنجی، یک محدودیت زمانی برای پاسخ های نظرسنجی انتخاب کنید—از 1 روز تا 2 هفته. پس از اتمام ایجاد نظرسنجی، روی Done کلیک کنید.
  4. حالا بقیه پست نظرسنجی خود را بنویسید. اطمینان حاصل کنید که از 1 تا 3 هشتگ لینکدین مرتبط با موضوع نظرسنجی خود استفاده کرده اید تا ورودی های خارج از مخاطبان لینکدین خود را جمع آوری کنید. وقتی کارتان تمام شد، روی ارسال کلیک کنید تا منتشر شود.

وقتی نظرسنجی شما به پایان رسید، بررسی کنید که چه افرادی به آن پاسخ داده اند. لینکدین نام، عنوان و پاسخ نظرسنجی را به شما نشان می دهد.

صفحه محصولات لینکدین نیز یکی از قابلیت‌های جدیدی است که به این پلتفرم اضافه شده است و با استفاده از آن می‌توانید فرصت‌های بازاریابی جدیدی را برای خود ایجاد کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به آدرس صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

ویژگی نظرسنجی لینکدین

در ادامه به چند روش استفاده از نظرسنجی‌های لینکدین برای کسب و کار اشاره خواهیم کرد. لینکدین funny reaction نیز یکی دیگر از قابلیت‌های جذابی است که بناست که به امکانات لینکدین افزوده شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به بخش اخبار شبکه های اجتماعی، در سایت نوین هاب مراجعه نمایید.

ایده‌های استفاده از نظرسنجی‌ لینکدین

اهداف و نیازهای مخاطبین خود را در نظر بگیرید

اگر می‌خواهید محتوای جدید یا ایده‌های تبلیغاتی برای مخاطبان خود ارائه دهید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، از نظرسنجی لینکدین استفاده کنید. یدسن ترتیب از مخاطبان خود بپرسید که اهداف فعلی آنها چیست. یک نظرسنجی دقیق در لینکدین با چهار پاسخ متمایز به شما کمک می کند تا اطلاعات و آموزش هایی را که مخاطبان شما برای دستیابی به اهدافشان نیاز دارند را محدود کنید و از آن‌ها مطلع شوید.

نوع محتوای ترجیحی مخاطبان را بپرسید

از یک نظرسنجی برای ترجیحات محتوایی مخاطبان خود استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که محتوایی که ایجاد می‌کنید مخاطبان دوست دارند که بیشتر با آن درگیر شوند و یا تعامل برقرار کنند یا خیر.

بازخورد مصرف کنندگان، مخاطبان و مشتریان را برای محصولات یا خدمات خود دریافت کنید

اگر به تازگی محصول یا خدمات جدیدی را راه اندازی کرده اید، چرا از مخاطبان لینکدین خود فیدبک و بازخورد آن را دریافت نکنید؟ چند راه برای انجام این کار با نظرسنجی وجود دارد که عمدتاً بسته به نوع محصول یا خدماتی است که ارائه می‌کنید.

  • برای مثال می‌توانید از مخاطبان خود بپرسید که آیا محصول یا خدمات جدید ما را امتحان کرده‌اید؟
  • از کدام یک از ویژگی‌های ما بیشتر استفاده می‌کنید؟
  • نظر شما درباره محصول جدید ما چیست؟ در زیر به آن امتیاز دهید

میزان علاقه به محصولات یا خدمات جدید را بسنجید

برای مثال اگر مخاطب و مشتریان بسیاری در لینکدین دارید سعی کنید از طریق نظر سنجی میزان کارایی و مفید بودن محصول ، یا میزان علاقه‌ای که به آن دارند را از طریق نظرسنجی پاسخ دهند.

صفحه خدمات لینکدین یکی از ویژگی‌های جدیدی است که اخیرا به این پلتفرم اضافه شده است برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این ویژگی و مزایایی که برای کاربران به همراه دارد به آدرس صفحه لینک شده در بخش مطالب آموزشی بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

ارسال نظر