وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

FUNNY REACTION به لینکدین اضافه می‌شود

یکی از قابلیت‌های جدیدی که هم در تلگرام و هم در واتساپ عرضه شده است امکان ارسال reaction است. اما آماده باشید تا در لینکدین نیز با funny reaction واکنش‌های خود را به محتوا و پست‌های مخاطبان ارسال کنید.

لینکدین یک پلتفرم در جهت معرفی و حضور افراد و شرکت‌ها در حوزه کاری شناخته می‌شود. ضمن اینکه لینکدین برای متخصصانی که از آن استفاده می‌کنند سه هدف اصلی دارد: شبکه سازی، جستجوی شغل و ویترین بودن برای کار آن کاربر.

بدین ترتیب اضافه شدن reactions راهی برای نوآوری، مدرنیته، و تعامل بیشتر کاربران با این پلتفرم و با یکدیگر است. علاوه بر این پیروی از ساز و کار سایر شبکه های اجتماعی، مانند واتساپ، فیسبوک و تلگرام نیز هست. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، لینکدین به دنبال گسترش reaction های فعلی خود با یک ایموجی خنده‌دار جدید است.

قابلیت funny reaction در لینکدین

بنابراین شما به زودی، روش جدیدی برای ارسال پاسخ سریع به محتواها، خواهید داشت. از آن جایی که همیشه موضوعی برای خنده و شوخی وجود دارد در لینکدین نیز funny reaction یکی از پر درخواست‌ترین به روز رسانی‌ها بوده است.

شاید از نظر شما funny reaction برای شبکه اجتماعی حرفه‌ای و جدی مانند لینکدین، عجیب باشد. حتی به زعم برخی از کاربران اضافه شدن funny reaction در این پلتفرم تجاری جدی غیر حرفه‌ای به نظر بیاید.

اما به باور بسیاری از کاربران زیادی جدی بودن هم سالم نیست. افراد معتقدند که همیشه جا برای چند شوخی وجود دارد، به‌ویژه شوخی‌هایی که مربوط به فضای کاری یا گاهی اوقات حتی فرآیند استخدام باشد.

linkedin funny reaction

نیما اوجی توسعه دهنده وب و محقق اپلیکیشن مدعی است که لینکدین در حال کار بر روی اضافه کردن funny reaction به پست‌های خود است.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

funny reaction در لینکدین

به نقل از Tomer Cohen مدیر تولید لینکدین” یکی از مهمترین درخواست‌هایی که دریافت کردیم، reaction ایموجی خنده بود و ما صدای شما را می‌شنویم و با آن موافق هستیم، طنز در واقع یک تجارت جدی است.”

البته ناگفته نماند این اولین بار نیست که LinkedIn ویژگی جدیدی را بر اساس علایق کاربران خود اضافه می کند. لینکدین، پیش‌تر گزینه‌های ایموجی دیگری را هم به این برنامه اضافه کرده است از جمله support reaction.

اما funny reaction نیز عنصر بعدی است که بر اساس علاقه کاربر به این پلتفرم اضافه خواهد شد. این ویژگی می‌تواند فضایی کاربر پسند را برای مخاطبان ایجاد کند.

البته هیچ قطعیتی درباره اینکه، لینکدین چه زمانی قرار است که این قابلیت را برای تمام کاربران فعال کند، وجود ندارد و هنوز به صفحه help لینکدین اضافه نشده است (لینکدین معمولا صفحه help خود را قبل از انتشار ویژگی جدید به روزرسانی می‌کند.)

صفحه خدمات لینکدین نیز یک صفحه لندینگ برای کاربران است که با استفاده از آن می‌توانند بدون هزینه، تخصص و خدماتی که می‌توانند ارائه دهند را به نمایش بگذارند.

این ویژگی، قابلیت جدیدی است که به این پلتفرم افزوده شده و شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به مطلب مربوطه در بخش مطالب آموزشی بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

ارسال نظر