وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

صفحه خدمات لینکدین چیست؟ |چگونه از آن استفاده کنیم؟

صفحه خدمات لینکدین

در این مقاله از بلاگ نوین هاب، قصد داریم درباره قابلیت صفحه خدمات لینکدین صحبت کنیم، پس اگر شما یک کاربر لینکدینی هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

همان طور که میدانید شبکه اجتماعی لینکدین یک پلتفرم پر مخاطب است که کاربران آن را، اغلب افراد متخصص، شرکت‌ها و موسسات ارائه دهنده خدمات تشکیل می‌دهد.

شبکه اجتماعی لینکدین یک فضای کاری دارد که افراد و شرکت‌ها برای توسعه ارتباطات، در زمینه کاری مشابه خود از این پلتفرم استفاده می‌کنند. پس ارتباط با دنیای کسب و کار برای شما هم به عنوان یک متخصص می‌تواند چالش برانگیز باشد.

دنیای کسب و کار یک دنیای بسیار پر رقابت، سخت و در حال حاضر به لحاظ دیجیتالی، پیشرفته است. شما نیاز دارید که در یکسری از زمینه‌ها به غیر از تخصص خود، یک دانش نسبی را کسب کنید و اطمینان حاصل کنید که شرکت شما از تمام ابزارهای لازم برای دیده شدن استفاده می‌کند. طبیعتا هیچ مشتری به شرکتی که نامرئی است یا حتی به درستی تبلیغ نشده مراجعه نمی‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مطلب نکات بازاریابی در لینکدین در بخش مطالب آموزشی نوین هاب مراجعه نمایید.

ویژگی صفحه خدمات لینکدین linkedin services page

یک قابلیت تقریبا جدید در این شبکه اجتماعی، صفحه خدمات لینکدین است که یک صفحه لندینگ اختصاصی است که تخصص و خدماتی را که شما می‌توانید ارائه دهید را بدون هزینه به نمایش می‌گذارد.

همچنین شرکت‌ها و ارگان‌هایی که به تخصص شما نیاز داشته باشند می‌توانند با شما تماس بگیرند که در صورت تمایل با آن‌ها همکاری کنید. شما نیز به عنوان ارائه دهنده خدمات می‌توانید به درخواست‌ها، پروژه‌ها و دعوت نامه مدیران دسترسی داشته باشید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

مزیت صفحه خدمات این است که این صفحه، خدمات و تخصص شما را از طریق خود شبکه اجتماعی لینکدین و موتور جستجوگر گوگل، بیشتر در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. در نتیجه هر فردی در لینکدین می‌تواند در مورد خدماتی که شما ارائه می‌دهید به شما پیام دهد.

علاوه بر این صفحه خدمات لینکدین، پلتفرمی است که با استفاده از آن خدمات شرکت شما به صورت رایگان تبلیغ می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند ببینند که شرکت شما چه خدماتی را ارائه می‌‌دهد که این منجر به افزایش فروش بالقوه داخلی می‌شود.

برای مثال شما به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، کلمه کلیدی خدمات خود را در این صفحه درج می‌کنید زمانی که شرکت‌های دیگر به دنبال این خدمات می‌گردند شما به عنوان یکی از نتایج در لیست قرار می‌گیرید. اما توجه داشته باشید صفحه خدمات در سراسر جهان در دسترس است به جز در چین.

فعال کردن صفحه خدمات لینکدین

  • روی دکمه View profile در صفحه اصلی لینکدین کلیک کنید.
  • سپس روی گزینه open to کلیک کنید.صفحه خدمات لینکدین
  • Providing services ارائه خدمات را انتخاب کنیدفعال کردن صفحه خدمات لینکدین
  • پس از بررسی نحوه کار روی دکمه continue کلیک کنید.صفحه خدمات لینکدین
  • سپس اطلاعات لازم را برای تکمیل صفحه خدمات وارد کنید.
  • روی دکمه next ضربه بزنید. پیش نمایش اطلاعاتی که وارد کردید به شما نمایش داده می‌شود.
  • سپس روی دکمه ایجاد تغییرات کلیک کنید تا صفحه خدمات خود را تنظیم کنید و یا اینکه روی دکمه publish یا انتشار کلیک کنید تا صفحه خدمات خود را برای اعضا قابل نمایش کنید.

 

ارسال نظر