نیاز به ابزاری برای مدیریت کامل شبکه‌های اجتماعیتان دارید؟ کلیک کنید
وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اضافه شدن صفحه محصولات به لینکدین

صفحه محصولات لینکدین

قابلیت جدیدی از لینکدین در راه است. در این ویژگی قرار است که لینکدین یک فاکتور نمایش محصول را به پلتفرم خود اضافه کند. صفحه محصولات لینکدین به کاربران این امکان را می‌دهد که محصولات و پروژه‌هایی را که در نقش‌های مختلف روی آن‌ها کار کرده‌اند را برجسته کنند.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید وقتی به قسمت ویرایش در بخش experience یا همان تجربیات خود می‌روید به زودی بخشی به نام products یا محصولات به آن اضافه می‌شود که در این بخش می‌توانید محصولات یا خروجی‌هایی را اضافه کنید که در زمان حضورتان در سازمان به تولید آن کمک کرده‌اید.

محصولاتی که در این بخش اضافه می‌کنید می‌تواند از طریق یک دکمه call to action  به صفحه سفارش یا خرید محصول لینک شود. برای این کار نیاز است که ابتدا، آن محصول را در صفحه شرکت خود فهرست کنید. لینکدین در سال 2020 صفحات محصول را به عنوان ابزاری برای کمک به کسب و کارها برای نمایش محصولات خود و برجسته کردن ویژگی های کلیدی، اضافه کرد.

مزایای صفحه محصولات لینکدین

اما این گزینه جدید راه های بیشتری را برای نشان دادن تخصص کاربران، ارائه می‌کند و همچنین به لینکدین کمک می‌کند تا بانک‌های داده‌اش را با اطلاعات افراد، شرکت‌ها و محصولات گسترده‌تر کند.

علاوه بر این، این گزینه می‌تواند فرصت‌های بازاریابی جدیدی را از طریق تبلیغات مستقیم برای افراد و شرکت‌ها ایجاد کند. ضمن اینکه به لینکدین بینش دقیق‌تری نسبت به محصولاتی که افراد تحت عنوان‌های شغلی خود روی آن‌ها کار می‌کنند، می‌دهد. همچنین صفحه محصولات مسیری هموارتر برای پیدا شدن فرصت‌های شغلی‌ مرتبط‌تر با افراد را فراهم می‌کند.

برای ایجاد صفحه محصول لینکدین، باید یک سوپر ادمین صفحه لینکدین باشید. در حال حاضر صفحه محصولات تنها برای صنایع زیر در دسترس است: برای تجارت های b2b، سخت افزار کامپیوتر، خدمات مالی، بیمه، آموزش، مراقبت‌های بهداشتی و داروسازی. همچنین شما در صفحات محصول این امکان را خواهید داشت که مشتریان خود را در بخش مشتریان ویژه برجسته کنید. و این مشتریان برجسته شده برای بازدیدکنندگان صفحه قابل مشاهده هستند.

همچنین فالوورها و مخاطبان صفحه می‌توانند از طریق توصیه‌های محصول، بازخورد و فیدبکی که از محصولات شما گرفتند را در آن‌جا درج کنند که به صورت عمومی قابل مشاهده است. شما به عنوان یک سوپر ادمین صفحه لینکدین، می توانید حداکثر 35 صفحه محصول ایجاد کنید که محصولات سازمان شما را در برگه محصولات صفحه لینکدین به نمایش بگذارد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

 

صفحه محصولات در لینکدین

نحوه اضافه کردن محصول

  1. در صفحه پروفایل خود وارد و در بخش experience گزینه edit را انتخاب کنید
    صفحه محصول در لینکدین
  2. روی دکمه افزودن محصول کلیک کنید.
  3. نام محصول خود را وارد کرده و روی ذخیره کلیک کنید. شما به صفحه محصول جدید خود هدایت خواهید شد.
  4. تمام اطلاعات مورد نیاز را با کلیک بر روی نماد ویرایش در کنار هر فیلد وارد کنید. فیلدهای مورد نیاز برجسته شده اند.
  5. برای مشاهده گزینه های دسته بندی، روی فیلد افزودن دسته کلیک کرده و تایپ کنید.
  6. اگر محصول شما یک مجموعه است، می توانید بیش از یک دسته را انتخاب کنید.
  7. روی دکمه ارسال برای بررسی کلیک کنید.
  8. بررسی ممکن است تا 2 هفته طول بکشد. پس از تکمیل فرآیند تأیید، اعلانی در برگه «فعالیت» دریافت خواهید کرد.
  9. پس از تایید صفحه محصول خود را منتشر کنید:
  • روی تب Activity در قسمت بالای پیمایش کلیک کنید.
  • روی دکمه View product و سپس Publish product کلیک کنید.

البته گفتنی است ویژگی صفحه محصولات لینکدین هنوز برای تمامی کاربران فعال نشده است. امیدواریم این مقاله برای شما مثمر ثمر بوده باشد.

صفحه خدمات لینکدین نیز یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی است که لینکدین اضافه شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به آدرس صفحه مربوطه در بخش مطالب آموزشی بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

قابلیت پست آلبومی لینکدین، یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این پلتفرم است. توصیه می‌کنم این مقاله را از دست ندهید.