وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

لینکدین گزینه پست آلبومی (چند صفحه‌ای) را راه اندازی کرد

پست آلبومی لینکدین

این بار قرار است لینکدین با یک ویژگی جدید کاربران خود را شگفت‌زده کند. اگر از طرف‌داران پروپاقرص شبکه اجتماعی لینکدین هستید و از این پلتفرم برای ارتباطات کاری و بالابردن سطح اطلاعات خود استفاده می‌کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. قضیه از این قرار است که اخیرا قابلیت، پست آلبومی لینکدین به این پلتفرم اضافه شده است. این ویژگی مشابه گزینه پست‌های اسلایدی در اینستاگرام است.

کاروسل لینکدین LinkedIn carousels

تا کنون شما برای آپلود فایل‌های اسلایدی و به شکل pdf در پست‌های خود باید از طریق گزینه add a document فایل موردنظر خود را بارگذاری می‌کردید. اما اخیراً لینکدین تصمیم گرفته که گزینه پیوست pdf را به‌صورت یک قابلیت کاملاً مجزا ارائه کند.

اکنون برخی از کاربران این گزینه را دارند و می‌توانند از گزینه پست آلبومی لینکدین استفاده کنند. این گزینه به شما این امکان را می‌دهد که ترکیبی از چند تصویر ثابت و یا کلیپ ویدئویی را در یک پست منتشر کنید. درحالی‌که پیش‌ از این تنها می‌توانستید، یک فایل pdf، یک تصویر (نهایتاً چند تصویر در یک قاب) و یا یک فایل ویدئویی را در هر پست آپلود کنید. در غیر این صورت اگر می‌خواستید چندین تصویر را در یک پست بارگذاری کنید باید آن را به شکل پی‌دی‌اف آپلود می‌کردید تا به‌صورت اسلایدی نمایش داده شود.

پست چند صفحه ای لینکدین

طبیعتا شما هرچه قدر بتوانید اطلاعات بیشتری را یک پست به اشتراک بگذارید، می‌توانید ارتباط عمیق‌تر و گسترده‌تری را با مخاطبان خود ایجاد کنید.

همان‌طور که در تصور زیر مشاهده می‌کنید می‌توانید متن دلخواه خود را اضافه کنید و حتی ترتیب آپلود فایل‌های خود را قبل از پست کردن در برنامه دوباره مرتب کنید.

پست آلبومی لینکدین

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

بیشتر بخوانید: صفحه محصولات لینکدین

پست‌های آلبومی لینکدین، چگونه کار می‌کنند؟

  1. روی گزینه carousel ضربه بزنید و فایلی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید.
  2. توجه داشته باشید که حجم فایل‌ها باید زیر 100 مگابایت باشند.
  3. انواع فایل‌های PPT، PPTX، DOC، DOCX، PDF و فایل‌های تصویری و یا ویدئویی مجاز هستند.
  4. علاوه بر این فایل پی‌دی‌اف شما باید زیر 300 صفحه باشد.

در سال 2019 لینکدین قابلیت پیوست کردن فایل‌های pdf را به پست‌ها اضافه کرد. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید تصاویر خود را به شکل pdf و اسلایدی آپلود کنید و کاربران می‌توانند آن را به سمت چپ بکشند و باقی اسلایدهای شما را ببینند. بر اساس گزارش Socialinsider در لینکدین پست‌هایی که از  فایل‌های pdf آپلود شده تشکیل شده‌اند، 3 برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری کلیک می‌گیرند.

لینکدین اعلام کرده که در حال آزمایش بر روی گزینه پست آلبومی است. بنابراین تا قبل از پاییز امسال این گزینه را برای تمام کاربران عرضه می‌کند. اما هدف لینکدین از ارائه این گزینه، فراهم‌کردن یک فضای راحت‌تر برای کاربران است. با ان ویژگی کاربران می‌توانند یک رابطه عمیق‌تر با مخاطبان خود ایجاد کنند و داستان‌سرایی کنند یا آموزش دهند.

سخن آخر

با استفاده از این قابلیت جدید دیگر نیاز نیست نگران تعداد فایل‌های پست خود باشید. با توجه به آپدیت‌ها و قابلیت‌های جدیدی که هر روز به شبکه‌های اجتماعی افزوده می‌شود، اگر قصد دارید نهایت استفاده را از ویژگی‌های جدید داشته باشید، توصیه می‌کنم به فعالیت خود در این فضا با استفاده از ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب نظم ببخشید.

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. خوشحال می‌شوم نظرات خود را درباره این قابلیت جدید لینکدین در کامنت‌ها با من به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر