وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

چگونه فالوورهای اکانت بیزینسی لینکدین را افزایش دهیم؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی مبتنی بر بهبود و توسعه کسب‌وکارها  است. افراد حرفه‌ای در این شبکه اجتماعی در خصوص تجربیاتشان با یکدیگر تبادل اطلاعات می‌کنند. بیزینس‌ها نیز با فعالیت در این شبکه اجتماعی به مدیریت برند و رشد تجارت خود کمک شایانی خواهند کرد. اما برای اینکه محتوای شما در این شبکه اجتماعی بازدید بیشتری داشته باشد نیاز به فالوور دارید. 77 درصد از بازاریابان B2B مدعی هستند که بخش اعظمی از مشتریان خود را از طریق لینکدین پیدا کرده‌اند. در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است راهکارهایی برای افزایش فالوور در لینکدین به شما ارائه دهیم. پیشنهاد می‌کنم تا ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چگونه فالوورهای اکانت بیزینسی لینکدین را افزایش دهیم؟

1- حوزه کسب‌وکار خود را مشخص کنید

فالوور شما باید بداند حوزه کاری بیزینس شما به چه چیزی مربوط است. وگرنه چه دلیلی برای دنبال کردن شما خواهد داشت؟ با مشخص کردن اختیارات حوزه کاری‌تان به صورت شفاف، علاقه‌مندان حوزه فعالیت‌تان را به سمت خود جذب خواهید کرد. سعی کنید اطلاعات معتبری در مورد برند خود در صفحه لینکدین‌تان ارائه دهید. بعد این اطلاعات را به وبسایت‌تان ارجاع دهید تا مخاطب به وبسایت شما هم نگاهی بیندازد. ارائه اطلاعات معتبر درمورد کسب‌وکارتان هویت برندتان را تقویت خواهد کرد. سعی کنید در صفحه بیزینسی خود شفاف باشید. می‌توانید تصاویری از حوزه فعالیتی‌تان ارائه دهید تا برای مخاطب جالب باشد و اقدام به فالوو کردن شما بکند.

 

2- ابزارک فالووی لینکدین را در وبسایت خود قرار دهید

احتمالا شما آدرس شبکه‌های اجتماعی خود را در قسمت پایین وبسایت‌تان قرار داده‌اید. این ابزارک‌ها روش مناسبی برای هدایت مخاطب به سوشال مدیا است. مخاطب از طریق این لینک‌ها به محتوای شما دسترسی پیدا می‌کند و چنان‌چه برایش جذاب باشد اقدام به فالوو شما خواهد کرد. پس فراموش نکنید که حتما لینک صفحه لینکدین کسب‌وکارتان را در وبسایت‌تان قرار دهید که مخاطب از آن هم بازدید بکند.

 

فالوور لینکدین

3- محتوای مناسب

برای مخاطب لینکدین محتوایی آماده کنید که مختص او باشد. کاربر لینکدین با کاربر اینستاگرام یا توییتر متفاوت است. سعی کنید ارسال مطالب‌تان به‌صورت منظم و پیوسته باشد. اگر مقاله‌ای را از بلاگ‌ کسب‌وکارتان به اشتراک گذاشته‌اید حتما قبل از انتشار لینک، شرح مختصری از مقاله را بنویسید. تا برای مخاطب جذاب باشد و بخواهد که مابقی آن را هم مطالعه کند. همچنین محتوای جذاب همواره به اشتراک گذاشته می‌شود. هرچه این به اشتراک‌گذاری‌ها بیشتر باشد، فالوورهای صفحه شما نیز در لینکدین بیشتر خواهد شد.

 

4- شرکت در گروه‌های لینکدینی یا ایجاد یک گروه مجزا

لینکدین این امکان را به کاربرانش داده که گروه‌های تخصصی تشکیل دهند و در آن به بحث و مبادله اطلاعات بپردازند. در گروه‌هایی که به بیزینس شما مربوط است عضو شوید. هرچه برای پاسخ‌گویی به سوالات اعضا آماده‌تر باشید، محبوبیت‌تان بیشتر خواهد شد. اگر هم علاقه بیشتری به این مباحثات دارید می‌توانید خودتان گروهی تشکیل دهید. و در آن مطالب مرتبط با کسب‌وکارتان را ارسال کنید تا دیگران مشارکت خود را در گفت‌وگو با شما نشان دهند.

فالوور

5- با فالوورهای خود تعامل داشته باشید

تعامل با فالوور تقریبا در هر پلتفرمی اهمیت بالایی دارد و یکی از راه‌های افزایش فالوور است. صفحات بیزینسی لینکدین هم از این قاعده مستثنی نیستند. می‌توانید سوالاتی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و از آن‌ها بخواهید در این نظرسنجی شرکت کنند. یا آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارند. فراموش نکنید که نتیجه نظرسنجی و پرسش و پاسخ را نیز با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

6- از لینکدین پریمیوم استفاده کنید

مزایای لینکدین پریمیوم خیلی بیشتر از لینکدین است. از آن غافل نشوید. ما قبلا در بلاگی مجزا به تشریح لینکدین پریمیوم پرداخته‌ایم که مطالعه آن را به شما توصیه می‌کنم. تمرکز لینکدین پریمیوم بر روی هدف‌گذاری دقیق‌تر و اثرگذاری بیشتر است. اگر کسب‌وکار شما مبتنی بر لینکدین است خریدن اشتراک لینکدین پریمیوم ضرری ندارد.

 

7- محتوای ویدئویی و یا اینفوگرافی به اشتراک بگذارید

محتوای ویدئویی این روزها طرفداران زیادی دارد. گفته می‌شود تقریبا 70 درصد از خریدارانی که در چرخه B2B حضور دارند در سفر خریدشان از محتوای ویدئویی غافل نمی‌شوند. بسیاری از کمپانی‌های معتبر نیز برای تولید محتوای صفحات بیزینسی لینکدینشان از ویدئوها استفاده می‌کنند. برای مثال بانک مرکزی آمریکا برای جلب نظر دنبال‌کنندگان خود از این نوع محتوا استفاده می‌کند.

لینکدین فالوور

اینفوگرافی‌ها نیز بین کاربران بیشترین محبوبیت را دارند. تقریبا 300 درصد بیشتر از سایر محتواها به اشتراک گذاشته می‌شوند و میزان اهمیت آن‌ها در لینکدین بسیار بالا است.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

8- صفحه بیزینسی لینکدین خود را در سایر پلتفرم‌ها به اشتراک بگذارید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به دست آوردن فالوور بیشتر به اشتراک گذاشتن صفحه لینکدین‌تان در سایر شبکه‌های اجتماعی که در اختیار دارید است. شما با اینکار به نوعی صفحه خود را تبلیغ می‌کنید.

9- با الگوریتم لینکدین برای بیشتر دیده شدن آشنا شوید

بیشتر شبکه‌های اجتماعی برای بیشتر دیده شدن پست‌ها و محتواها از الگوریتم‌های مخصوص به خود پیروی می‌کنند. از تمام امکاناتی که لینکدین در اختیار شما گذاشته است استفاده کنید. از هشتگ‌گذاری و یا به اشتراک‌گذاشتن استوری غافل نشوید. اگر با الگوریتم لینکدین بیشتر آشنا شوید، طبیعتا پست‌های شما بیشتر هم دیده خواهد شد. و درنهایت برای شما فالوورهای بیشتری خواهد آورد. البته مشارکت پایین به معنای آن نیست که شما محتوای مناسبی به اشتراک نمی‌گذارید. بلکه به معنای آن است که فالوورهای شما فقط می‌خواهند در جریان اخبار و رویدادهای مرتبط با شما باشند و قصد برقراری تعامل را ندارند.

10- سایر کسب‌وکارهایی که به بیزینس شما مربوط هستند را دنبال کنید

شرکت‌هایی که در حوزه کاری شما هستند را فالوو کنید و با آن‌ها نیز تعامل داشته باشید. درست است که آن‌ها رقبای شما هستند، اما دنبال کردن آن‌ها تعامل شما را بالا خواهد برد. محتوای خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید تا به شما پاسخ دهند. آن‌ها را به گروه‌هایی که دارید دعوت کنید تا درمورد عناوین مختلف مربوط به کسب‌وکارتان با یکدیگر حرف بزنید. لینکدین شبکه اجتماعی متخصصان است. از این ویژگی به نفع خود استفاده کنید.

11- هشتگ‌های مناسب را پیدا و استفاده کنید

هشتگ‌ها به شما کمک می‌کنند که مخاطب و فالوور خود را پیدا کنید. پست‌هایی که بدون هشتگ در لینکدین به اشتراک گذاشته می‌شوند صرفا توسط همان افراد محدودی که شما را فالوو می‌کنند، دیده خواهند شد. اما اگر از هشتگ‌ها استفاده کنید، کسانی که شما را دنبال نمی‌کنند هم به محتوای شما دست پیدا خواهند کرد. و اگر برایشان جذاب باشد اقدام به فالوو کردن شما می‌کنند. فراموش نکنید که حتما هشتگ‌های مناسب و پرطرفدار را استفاده کنید.

فالوور لینکدین

 

 

12- از همکاران خود بخواهید محتوا را به اشتراک بگذارند

همکاران و کارمندان شما به مثابه یک طرفدار واقعی هستند. اجازه دهید آن‌ها از پست‌هایی که در لینکدین می‌گذارید با خبر باشند. از آن‌ها بخواهید صفحه اکانت محل کار خود را فالوو کنند و وقتی پستی منتشر شد، آن را با کانکشن‌های خود به اشتراک بگذارند. همچنین آن‌ها می‌توانند زیر پست‌های شما کامنت بگذارند و آن را لایک کنند و کمک بیشتری به دیده شدن آن کنند. هرگز فعالیت تیمی را دست کم نگیرید. لینکدین به شما این اجازه را می‌دهد که نوتیفیکیشن باخبر کردن کارمندان را فعال کنید. با فعال کردن این نوتیفیکیشن وقتی شما پستی را منتشر می‌کنید برای کسانی که در پروفایل خود نوشته‌اند که کارمند شرکت شما هستند, اعلانی ارسال می‌شود. حتما از این آپشن استفاده کنید.

لینکدین فالوور

13- از صفحه شخصی خود برای اشتراک گذاشتن محتوا استفاده کنید

می‌توانید محتوای اکانت لینکدین بیزینس خود را در صفحه شخصی‌تان به اشتراک بگذارید. چرا که صفحه شخصی شما نیز محلی برای تعامل با کانکشن‌هایتان است. از آن‌ها بخواهید اگر به پست علاقه داشتند آن را با دیگران به اشتراک بگذارند یا از همکاران خود بخواهید که برایتان کامنت بگذارند. معنی همه این‌ها این است که خودتان اول از همه بزرگترین طرفدار و فالوور اکانت بیزینسی لینکدین‌تان باشید.

 

موفقیت در لینکدین

لینکدین، اگر به درستی استفاده شود می‌تواند میزان موفقیت شما و کسب‌وکارتان را تا حد زیادی افزایش دهد. از طریق لینکدین شما با مخاطب حرفه‌ای و متخصص در ارتباط خواهید بود و هرچه متخصصان بیشتری بیزینس شما را بشناسند برای شما بهتر خواهد بود.

برای مدیریت حرفه‌ای لینکدین یا سایر شبکه‌های اجتماعی خود استفاده از ابزارهای مدیریت حرفه‌ای را دست کم نگیرید. اگر به‌صورت حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید، نوین هاب این امکان را به شما می‌دهد که فعالیت خود را مدیریت کنید. با داشبورد حرفه‌ای نوین هاب می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی کنید. از شبکه‌های اجتماعی خود آنالیز تهیه کنید و کامنت‌های خود را مدیریت کنید.

 

3 نظر

    • سلام. اکانت لینکدینی که فرستادید رو چک کردم. همه چیز عالی و درسته. فقط تولید محتوا رو جدی‌تر بگیرید. از ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی مثل نوین هاب هم می‌تونید برای بررسی روال کاراتون استفاده کنید.

  • سلام
    من برای سازمانم یک اکانت لینکدین ساختم، برای فالو کردن افراد و یا کمپانی های دیگه مشکل دارم (فقط افرادی که توی پیج شخصیم هست رو میاره که با بیزنس فالو کنم). چطور میتونم افراد بیشتری رو فالو یا invite کنم؟