وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

معرفی لینکدین پریمیوم و امکانات آن

لینکدین پریمیوم

لینکدین یک سرویس آنلاین شبکه‌سازی برای مشاغل است. این سرویس اولین بار در سال 2003 رونمایی شد. این شبکه به کارجویان اجازه می‌دهد جزئیات رزومه کاری‌شان را در پروفایل شخصی خود آپلود کنند. کارفرمایان می‌توانند این رزومه‌ها را بررسی کنند و به کسی که ویژگی‌های مدنظر آن‌ها را داراست دسترسی پیدا کنند. اگر با این شبکه کار کرده باشید احتمالا دیده‌اید که مدام به شما پیشنهاد استفاده از نسخه لینکدین پریمیوم را می‌دهد. برای استفاده از این نسخه لازم است هزینه‌ای بپردازید. در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است به بررسی امکانات لینکدین پریمیوم بپردازیم.

همچنین درنظر داشته باشید که نوین هاب یک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. یا استفاده از داشبورد شخصی که این سرویس به شما ارائه می‌دهد، می‌توانید شبکه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنید. پست و استوری‌های خود را مدیریت کنید و به آنالیز خوبی از فعالیت‌هایتان در شبکه‌های اجتماعی دست پیدا کنید.

لینکدین پریمیوم

لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است. با استفاده از این شبکه اجتماعی شما می‌توانید خود را به کسب‌وکارهای مختلف معرفی کنید. همچنین اگر کسب‌وکاری دارید، می‌توانید با استفاده از این شبکه اجتماعی خود را معرفی کنید. استفاده از لینکدین رایگان است. اما کسانی که از نسخه رایگان آن استفاده می‌کنند، نمی‌توانند به تمام امکانات آن دسترسی داشته باشند. لینکدین پریمیوم درواقع نسخه‌ای از این شبکه است که کاربران با تهیه حق اشتراک می‌توانند به امکانات اصلی آن دسترسی داشته باشند.

اما آیا واقعا این شبکه ارزش هزینه کردن را دارد؟ اصلا چرا تا زمانی که می‌شود از نسخه رایگان آن استفاده کرد باید هزینه‌ای بابت عضویت در آن پرداخت کنیم؟ این ویژگی‌های منحصر به فرد چه مواردی را شامل می‌شود؟

لینکدین پریمیوم

امکانات لینکدین پریمیوم

 

بررسی بازدیدهای پروفایل

یکی از امکاناتی که این نسخه به شما می‌دهد امکان بررسی بازدیدهای پروفایلتان است. شما می‌توانید تعداد بازدیدهای پروفایل خود را در 90 روز گذشته بررسی کنید. هر تعدادی که باشند. این ویژگی امکان خوبی به شما می‌دهد که دریابید آیا پروفایلتان توسط کسانی که مدنظرتان است دیده می‌شود یا نه. اگر به عنوان یک کارجو درحال فعالیت باشید می‌توانید متوجه شوید صفحه شما توسط کارفرمایان دیده شده است یا نه. اگر به درستی دیده نمی‌شوید میتوانید استراتژی خود را تغییر دهید.

امکان گسترش شبکه ارتباطی 

یکی از بهترین امکاناتی که لینکدین در اختیار شما قرار می‌دهد، شبکه‌سازی است. شما می‌توانید کسانی که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند را پیدا کنید و از تجربه‌های آنان بهره‌مند شوید. در حالت عادی، وقتی شما کسی را با حرفه‌ی خاص سرچ می‌کنید، لینکدین به شما نهایتا تا 100 نفر را پیشنهاد می‌کند. اما با استفاده از امکانات لینکدین پریمیوم این عدد به 300 نفر می‌رسد. این موضوع امکان بررسی بهتری به شما می‌دهد و می‌توانید در لحظه پروفایل‌های بیشتری را ببینید.

لینکدین پریمیوم

اشتراک‌های لینکدین پریمیوم ویژگی‌های متعددی دارند. اما برای امکان جستجو همه افراد، با هر نوع اشتراکی که دارید، امکانات پایه‌ای زیر را خواهید داشت.

1- می‌توانید جستجوی خود را به موقعیت کاری افراد محدود کنید. برای مثال سطح ارشدیت آن‌ها، جایگاه شغلی و میزان تجربه. این امکان فیلتر کردن، شما را از سردرگمی نجات خواهد داشت.

2- محدود کردن افراد به اندازه شرکتی که در آن کار می‌کنند. برای مثال شما می‌توانید مشخص کنید که دنبال افرادی هستید که در شرکت‌های بزرگ کار می‌کنند. یا کسانی که در استارت‌آپ‌های کوچکتر مشغول فعالیت‌اند.

3- فیلتر کردن افراد بر اساس علایق و مهارت‌هایشان. اگر کارفرما باشید با استفاده از این امکان خیلی سریع‌تر می‌توانید به کسانی که برای کار خود نیاز دارید برسید. اگر هم دنبال کار می‌گردید، می‌توانید سریع‌تر به کسانی که به تخصص شما نیاز دارند، دسترسی پیدا کنید.

اعتبار ارسال پیام

در نسخه رایگان لینکدین، شما تنها می‌توانید به کسانی پیام دهید که در فهرست کانکشن‌هایتان حضور دارند. اما در لینکدین پریمیوم می‌توانید به افراد خارج از لیست کانکشن‌هایتان هم پیام بفرستید. البته اشتراک‌های پریمیوم با هم متفاوت هستند و هرکدام از آن‌ها اختیارات خاص خود را به کاربر می‌دهد. یعنی باز هم محدودیت‌هایی برای ارسال پیام وجود دارد اما خیلی کم‌تر از نسخه رایگان.

بررسی بازخوردها

وقتی برای شغلی درخواست می‌دهید نیاز دارید رقبای خود را بشناسید. اگر از لینکدین پریمیوم استفاده کنید، می‌توانید بررسی کنید که چه افراد دیگری برای شغل مدنظر شما درخواست داده‌اند. می‌توانید مهارت‌ها و رزومه‌های آن‌ها را مشاهده کنید و دریابید که آیا شانسی برای گرفتن این شغل دارید یا نه. یا اینکه رقبای شما در چه سطحی از توانایی‌ها قرار دارند. با استفاده از این آمار می‌توانید متوجه شوید که کارفرمایان به‌صورت بالقوه به دنبال چه مهارت‌هایی هستند. همچنین می‌توانید ببینید چه کسانی اسم شما را سرچ کرده‌اند. این ویژگی به شما کیفیت عملکردتان را نشان خواهد داد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام
دسترسی به بخش‌های آموزشی

استفاده از کتابخانه لینکدین فقط برای اعضای پریمیوم آن امکان‌پذیر است. این اعضا می‌توانند در دوره‌های مختلف آمورش کسب‌وکار شرکت کنند. این دوره‌ها به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند و به شرکت‌کنندگان مدرک رسمی و معتبر ارائه می‌شود.

پریمیوم

 

 

استراک‌های لینکدین پریمیوم با هم متفاوت هستند و طبعا هزینه‌های متفاوتی هم دارند. حق اشتراک را باید به دلار پرداخت کنید و امکان تبدیل آن هم وجود ندارد. در ادامه انواع مختلف اشتراک‌های لینکدین پریمیوم را بررسی خواهیم کرد.

اشتراک پایه

اشتراک پایه پریمیوم برای کسانی مناسب است که به دنبال کار می‌گردند. این اشتراک به شما این امکان را می‌دهد که با اعضای یک کسب‌وکار که خارج از این فضا به آن‌ها دسترسی ندارید، در ارتباط باشید. برای خرید این حق اشتراک باید ماهیانه 29.99 دلار پرداخت کنید. این اشتراک منابع بسیار مناسبی برای موفقیت بیشتر در آزمون‌ها و مصاحبه‌های استخدامی در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید پروفایل خود را با کارجویان دیگری که برای موقعیت شغلی مدنظر شما درخواست ارسال کرده‌اند مقایسه کنید.

اشتراک پریمیوم بیزینس

این اشتراک برای صاحبان کسب‌وکار بسیار مناسب است. با استفاده از آن می‌توان با کسب‌وکارهای دیگر ارتباط برقرار کرد و با آن‌ها تبادل اطلاعات داشت. این تبادل‌ها می‌تواند به صاحبان مشاغل برای برندسازی بهتر کمک کند. حق اشتراک پریمیوم بیزینس ماهیانه 47.99 دلار است.

اشتراک بازاریابی

این اشتراک ماهیانه 64.99 دلار است. افرادی که کسب‌وکارشان با فروش کالا ارتباط دارد می‌توانند از این اشتراک پریمیوم استفاده کنند. این اشتراک امکان دسته‌بندی مشتریان را به کاربر می‌دهد و کمک می‌کند که خیلی زودتر به مشتریان بالقوه‌ دسترسی پیدا کنند.

اشتراک جذب نیرو

کسب‌وکارهایی که به دنبال جذب نیرو برای بیزینس خود هستند می‌توانند از این اشتراک استفاده کنند. برای استفاده از این اشتراک باید ماهیانه 99.95 دلار پرداخت کرد. می‎‌توانید افراد را با توجه به سمتی که درنظر گرفته‌اید، جستجو کنید. همچنین این اشتراک افراد را بر اساس سمت‌های مدنظر شما، پیشنهاد و معرفی خواهد کرد. امکان جستجوی نامحدودی که پیش از این درمورد آن حرف زدیم، با تهیه این اشتراک فراهم است.

در نهایت توجه داشته باشید که لینکدین یک فضای حرفه‌ای است. بنابراین هرچه حرفه‌ای‌تر عمل کنید، برای شما بهتر خواهد بود. برای تهیه اشتراک لینکدین پریمیوم، تمام جوانب را درنظر بگیرید. به‌درستی تحقیق کنید تا دریابید چه اشتراکی برای حرفه شما مناسب است.

ما پیش از این مطالب متعددی در مورد استفاده از لینکدین در بلاگ‌مان قرار داده‌ایم. مطالبی مثل: نکات کاربردی برای تاثیرگذاری بیشتر کسب‌وکارها در لینکدین، اکانت تجاری لینکدین و بایدها و نبایدها در لینکدین. پیشنهاد می‌کنیم این پست‌ها را هم مطالعه بفرمایید.

اگر می‌خواهید در لینکدین حرفه‌ای‌تر عمل کنید، باید فعالیت خود را در آن مدیریت کنید. پلتفرم نوین‌ هاب علاوه بر مدیریت سایر شبکه‌های اجتماعی، به شما امکان مدیریت لینکدین را هم می‌دهد. می‌توانید محتوای خود را برای به اشتراک‌گذاری، زمان‌بندی کنید، فعالیت خود را آنالیز کنید و پاسخگوی نظرات همه کاربران باشید.

 

 

یک نظر