وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

قابلیت‌های جدید اینستاگرام به مناسبت ده سالگی آن | آپدیت‌های 10 سالگی اینستاگرام

قابلیت‌های جدید اینستاگرام

چند روز پیش اینستاگرام تولد ده سالگیش را جشن گرفت و به همین مناسبت قابلیت‌های جدید برای کاربران ارائه کرد.

اولین سورپرایز اینستاگرام برای سال جدید، ارائه چندین آیکون جدید برای کاربران که هوم اسکرین خود را شخصی‌سازی کنند.

نحوه تغییر دادن آیکون اینستاگرام

 

همانطور که در ویدیو می‌بینید آیکون‌های نارنجی، زرد، سبز، بنفش، مشکی، سفید و حتی آیکون کلاسیک و قدیمی اینستاگرام را می‌توانید در هوم اسکرین گوشی خود استفاده کنید.

آپدیت های ده سالگی اینستاگرام

یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام نقشه استوری یا Story Map است. استوری مپ یک نقشه مکانی و زمانی از تمام استوری‌هایی که در سه سال گذشته در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اید، در اختیار شما قرار می‌دهد. با این ویژگی می‌توانید خاطرات زیبای گذشته را مرور کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

نقشه استوری اینستاگرام

آپدیت های ده سالگی اینستاگرام

همانطور که در تصویر می‌بینید، بر اساس مکان‌هایی که استوری گذاشته‌اید و بر اساس روزهای ماه استوری‌ها را می‌توانید مرور کنید که خیلی جالب است. اما این نکته را به ما یادآور می‌شود که اینستاگرام تمام فعالیت‌های ما را رصد و پیگیری می‌کند؛ حتی استوری‌هایی که به ظاهر قرار است 24 ساعت بعد پاک شوند.

یکی از قابلیت‌های جدید اینستاگرام که مربوط به بخش IGTV است؛ امکان خرید از طریق ویدیوهای IGTV است که یک آیکون به شکل کیف خرید به این ویدیوها اضافه شده‌است.

خرید در ویدیو IGTV

قابلیت جدید اینستاگرام
این می‌تواند انگیزه دیگری برای برندها و اینفلوئنسرها برای استفاده بیشتر از IGTV باشد. اگرچه شاید جالب باشد که اینستاگرام همچنین اشاره کرده‌است که یک برگه خرید مشابه برای Reels نیز به زودی ارائه می‌شود.

تجارت الکترونیکی یکی از عناصر اصلی استراتژی رشد اینستاگرام است و همراه با افزودن فروشگاه‌ها، افزودن روش‌های بیشتر و ساده برای خرید محصولات، برای به حداکثر رساندن درآمد درآمد پلتفرم بسیار مهم است. اینستاگرام برچسب های خرید را در استوری در سال 2018 اضافه کرد.
یکی از قابلیت‌های اضافه شده به اینستاگرام، در رابطه با پیشگیری از قلدری در این پلتفرم است. در این قابلیت، کامنت‌هایی که مشابه کامنت‌های قبلی که شما گزارش کرده‌اید باشند، به صورت خودکار پنهان خواهند شد. اگر هم می‌خواهید تمام کامنت‌های پنهان شده را ببینید، گزینه “View Hidden Comments” را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید به مطلب فروشگاه اینستاگرام در بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

مخفی کردن کامنت توهین آمیز

پنهان شدن کامنت اینستاگرام

اینستاگرام همچنین هنگامی که افراد به طور مکرر سعی در ارسال اظهارات توهین آمیز دارند، ویژگی هشدارهای تند خود را گسترش می‌دهد تا شامل یک هشدار اضافی شود.اینستاگرام دارای ویژگی مجهز به هوش مصنوعی است که با دادن فرصتی برای تأمل و ایجاد تغییرات قبل از ارسال، به افراد اطلاع می دهد که چه موقع ممکن است نظرات آنها توهین آمیز تلقی شود.

اکنون این ویژگی بزهکاران تکراری را هدف قرار خواهد داد و این به آنها پیشنهاد می‌کند لحظه ای به عقب بروند و در مورد سخنان خود و عواقب احتمالی آن تأمل کنند. اگر قصد دارید درباره جدیدترین قابلیت اینستاگرام، حذف یک اسلاید از پست های آلبومی اینستاگرام بیشتر بدانید به مطلب مربوطه در بخش بلاگ مراجعه نمایید.

یک نظر