وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اینستاگرام محدودیت‌های جدیدی بر اساس سن کاربران ایجاد کرد

محدودیت سن در اینستاگرام

اینستاگرام روند جدیدی را پیش گرفته است. در این روند جدید، وقتی می‌خواهید اکانت جدیدی در اینستاگرام بسازید؛ باید سالروز تولد خود را وارد کنید.

اینستاگرام اعلام کرده : «از امروز ما هنگام ساخت یک اکانت در اینستاگرام، تاریخ تولد شما را می‌خواهیم. طبق قوانین ما، شما در بیشتر کشورها باید حداقل 13 سال سن داشته باشید،تا یک حساب کاربری داشته باشید. درخواست این اطلاعات؛ مانع پیوستن افراد کم سن و سال به اینستاگرام شود. این اطلاعات به ما کمک می‌کند تا جوانان و نوجوانان را ایمن نگه داریم.»

Instagram age check

اینستاگرام  یک ویژگی جدید دیگر در راستای محدودی سنی ارائه کرده‌است. برا این اساس؛ اکانت کسب و کارها می‌توانند محدودیت سنی را برای فالوئرهای پروفایل خود تنظیم کنند.

همان‌طور که در عکس می‌بینید؛ این ابزار به شما کمک می‌کند تا محدودیت سنی خاصی برای دیدن پروفایل‌، پست‌ها و استوری‌ها ایجاد کنید.

 

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

Instagram age restrictions

 
کسب و کارها همچنین می‌توانند محدوده سنی متغیر را برای کشورهای مختلف تعیین کنند. این ویژگی می‌تواند برای برندهایی که به دنبال رعایت محدودیت‌های منطقه ای هستند، بسیار مفید باشد.

به عنوان مثال، در استرالیا، افراد می‌توانند الکل را در 18 سالگی بنوشند، اما در ایالات متحده، برای مصرف الکل (در اکثر مناطق) شما باید بیش از 21 سال سن داشته باشید.
همچنین این ویژگی جدید می‌تواند نگرانی کسب و کارهایی که محدودیت سنی برای فروش محصولات خود دارند را برطرف کند.

به روزرسانی‌ها نشان می‌دهد که اینستاگرام به دنبال این است تا اقدامات بیشتری را در این زمینه انجام دهد و از قرار گرفتن در معرض محدودیت محتوای بزرگسالان برای کاربران نوجوان اطمینان حاصل کند.

104 نظر