وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

رفع محدودیت سنی اینستاگرام

محدودیت سنی اینستاگرام

یکی از متداول‌ترین سوال‌های کاربران، رفع محدودیت سنی اینستاگرام است. محدودیت سنی در اینستاگرام چند ماهی است که برقرار می‌شود.

اینستاگرام به صاحبان اکانت‌های بیزینسی و کریتور اجازه می‌دهد تا با تعیین حداقل سن، افرادی که می‌توانند پروفایل و محتوای پیج آنها را ببینند را کنترل کنند.

اینستاگرام می‌گوید که این محدودیت به این دلیل است که از ورود افراد کم سن و سال به این پلتفرم جلوگیری کند. به همین منظور در ابتدای ثبت نام در اینستاگرام، سن کاربران علاوه بر اطلاعات دیگر پرسیده می‌شود.

محدودیت سن اینستاگرام

اما بنا به گزارش بسیاری از کاربران اینستاگرام، این محدودیت سنی برای آنها دردسرساز شده‌است. بسیاری از آنها این محدودیت سنی را در سنین بالا انتخاب کردند و کسی نمی‌تواند آنها را فالو کند. نگران نباشید، این مشکل راه‌حل ساده‌ای دارد که در تنظیمات اینستاگرام است.

اما راه‌حل این مشکل چیست؟ ادامه این مقاله از نوین هاب را بخوانید تا برایتان از راه‌حل رفع محدودیت سنی اینستاگرام را بگوییم.

رفع محدودیت سنی اینستاگرام

برای رفع این محدودیت کافیست

  • به پروفایل اینستاگرام خود بروید و از آنجا به قسمت Setting (تنظیمات) بروید.
  • بسته به نوع پروفایل خود، Business و یا Creator را انتخاب کنید.
  • “Minimum Age” را در این بخش انتخاب کنید.
  • از اینجا سن پیش‌فرض تعیین شده را تغییر دهید

رفع محدودیت سنی اینستاگرام

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

پیش‌فرض محدودیت سن در اینستاگرام 13 سال است. هر سنی که می‌خواهید از اینجا انتخاب کنید و یا همان سن تعیین شده 13 سال را بگذارید بماند.

همچنین محدودیت سن را می‌توانید بر اساس هر کشور جداگانه تعیین کنید. مثلا شما می‌توانید محدودیت سنی را به طور کلی 21 سال تعیین کنید و این محدودیت را برای ساکنان ایران 18 سال تعیین کنید.

اینستاگرام برای فعالیت کاربران در این فضا، قوانین و خط مشی‌های مختلفی را تعیین کرده است. برای اطلاع از قوانین و محدودیت‌های اینستاگرام به صفحه مربوطه با عنوان محدودیت‌های اینستاگرام 2020 در بخش آموزشی بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

اما سوال دیگری که خیلی از کاربران مطرح می‌کنند این است که:

سنم را اشتباه وارد کرده‌ام، چی‌کار کنم؟

اگر به اینستاگرام خود دسترسی دارید، طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • به پروفایل اکانت خود بروید
  • Edit profile را انتخاب کنید
  • به پایین صفحه بروید و Personal Information Setting را انتخاب کنید
  • در این قسمت Birthday را انتخاب کنید و تاریخ درست تولد خود را وارد کنید

اگر هم به اینستاگرام دسترسی ندارید و برایتان قفل شده است می‌توانید به این آدرس بروید و فرم مورد نظر اینستاگرام را پر کنید و یا تنظیمات پیج فیسبوکی که به آن متصل است، سن خود را عوض کنید.

برای رفع ارور help us confirm you own this account این مقاله را بخوانید.

448 نظر