وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

چگونه تاریخ تولدم را در اینستاگرام تغییر دهم؟

تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام

یکی از سوالات رایجی که کاربران از ما می‌پرسند نحوه تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام است. اکثر کاربران اینستاگرام موقع ساخت اکانت، به این موضوع توجه نکرده بودند و حالا با مشکل مواجه شده‌اند. در این پست از بلاگ نوین هاب تصمیم داریم به پرتکرارترین سوال کاربران‌مان پاسخ دهیم. همراه من باشید تا با هم یاد بگیریم چگونه تاریخ تولدمان را در اینستاگرام تغییر دهیم.

قوانین محدودیت سنی در اینستاگرام

یکی از محدودیت‌های اینستاگرام، اعمال قوانینی درخصوص کاربرانی است که سن زیر قانون دارند. اینستاگرام اعلام کرده که فعالیت افرادی که زیر 13 سال سن دارند، در اینستاگرام غیرقانونی است و دسترسی آن‌ها را قطع خواهد کرد. اما این را هم می‌داند که ممکن است کاربران درمورد سن خود دروغ بگویند و برای جلوگیری از این اتفاق هم چاره‌هایی درنظر گرفته است. وقتی اینستاگرام محدودیت سنی را اضافه کرد، عده‌ای به سبب عدم آگاهی، سن خود را 13 سال وارد کردند. حالا این کاربران با مشکل مواجه شدند و نمی‌توانند از اکانت خود استفاده کنند. در این پست قرار است به ارائه توضیحاتی در این خصوص بپردازیم.

 

تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام

برای اینکه فعالیت‌های شما به‌واسطه سن، در اینستاگرام محدود نشود، اول از همه چک کنید که آیا سن خود را درست وارد کردید یا نه. برای این کار طبق روش زیر عمل کنید:

1- وارد پروفایل خود شوید.

2- گزینه Edit profile را انتخاب کنید.

3- به انتهای صفحه اسکرول کرده و گزینه Personal Information Setting را انتخاب کنید.

4- گزینه Birthday را انتخاب کرده و از همانجا تاریخ تولد خود را تغییر دهید.

تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام

تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام

تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام

 

حالا اگر سن خود را در اینستاگرام اشتباه وارد کردیم چه بکنیم؟

همه این موارد و تغییرات برای زمانی بود که شما هنوز اخطاری از سمت اینستاگرام دریافت نکرده بودید و می‌توانسید فعالیت داشته باشید. متاسفانه تعداد کاربرانی که سن خود را به اشتباه وارد کرده بودند و حالا حسابشان با محدودیت‌هایی مواجه شده نسبتا زیاد است. اینستاگرام در این مورد کمی سخت‌گیر است و ممکن است فعالیت حساب شما را متوقف کند. اما چه کاری از دست شما ساخته است؟

اگر هنوز به حساب‌تان دسترسی دارید:

1- وارد تنظیمات حساب کاربری‌تان شوید.

2- گزینه help را انتخاب کنید.

3- حالا گزینه Report a problem را انتخاب کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

4- از پنجره‌ای که باز شده دوباره گزینه Report a problem را انتخاب کنید تا بتوانید مشکل پیش آمده را گزارش کنید.

5- در این قسمت بنویسید که چه مشکلی برایتان پیش آمده.

 

 

اول از همه این نکته را درنظر داشته باشید که متن شما باید به انگلیسی نوشته شده باشد. اگر زبان‌تان خوب نیست می‌توانید از گوگل ترنسلیت استفاده کنید. اگر از اروری که دریافت کرده بودید اسکرین شات دارید حتما آن را در متن درخواست‌تان وارد کنید.

 

یکی دیگر از راه‌هایی که دارید این است که وارد آدرس زیر شوید:

مرکز پشتیبانی اینستاگرام

حالا در صفحه‌ای که برایتان باز شده، مشکلی که پیشامد کرده را بنویسید و منتظر پاسخ بمانید.

 

درنهایت

ما قبلا در بلاگی مجزا در خصوص رفع محدودیت سنی اینستاگرام مطالبی برای شما نوشته بودیم. در این بلاگ تصمیم گرفتیم باتوجه به تغییرات و آپدیت‌های جدید اینستاگرام، راه‌حل‌هایی که پیش روی شماست را ارائه دهیم.

به‌طور کل شما دو راه دارید. یا کماکان به حساب‌تان و تنظیماتش دسترسی دارید و می‌توانید از آن طریق مشکل خود را به اینستاگرام گزارش دهید. یا دسترسی به حسابتان مسدود شده و باید از طریق آدرسی که برایتان گذاشتیم به اینستاگرام پیغام دهید.

به‌طور کلی، قبل از اینکه مشکلی برایتان پیش بیاید وارد تنظیمات حسابتان شوید و سن واقعی خود را وارد کنید.

نوین هاب یک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از امکاناتی که این ابزار هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید محتوای خود را برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی زمان‌بندی و مدیریت کنید. از دیگر امکانات این ابزار مدیریتی حرفه‌ای موارد زیر است:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوین هاب، به وبسایت ما سر بزنید.

101 نظر