وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت دانلود منیجر داخلی و منوی پیوست

آپدیت تلگرام با قابلیت دانلود منیجر

پیام رسان تلگرام در حال حاضر با آپدیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی که به پلتفرم خود اضافه می‌کند، با وجود فیلترینگ در ایران، کاربران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. یکی از قابلیت‌ها و ابزارهایی جدیدی که تلگرام اخیرا ارائه کرده، قابلیت دانلود منیجر است، که به شما کمک می‌کند، مدیریت و کنترل بیشتری بر روی دانلودهای خود داشته باشید. ضمن اینکه فایل‌های خود را با سرعت بیشتری به اشتراک بگذارید و آلبوم‌های رسانه‌ای خود را پیش از ارسال مرتب کنید.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با آخرین آپدیت‌ تلگرام و ویژگی‌های جذابی که به آن اضافه شده صحبت کنیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قابلیت‌های جدید تلگرام

دانلود منیجر

کاربران تلگرام می‌توانند هر نوع فایلی را با هر فرمتی با حجم حداکثر 2 گیگابایت ارسال کنند. همچنین از هر device یا دستگاهی به آن فایل دسترسی داشته باشند.

با ویژگی دانلود منیجر زمانی که شما در یک گروه، کانال یا یک صفحه چت فایلی را بارگیری می‌کنید، اگر از صفحه چت خارج شوید یک نماد جدید در نوار جستجوی بالا به شما نمایش داده می‌شود. مرحله بعد با کلیک بر روی آن گزینه‌های دیگری به صورت یک منو در زیر برای شما نمایش داده می‌شود.

بخش downloads تمام فایل‌هایی که در حال بارگیری هستند را در این منو به شما نمایش می‌دهد. بدین ترتیب می‌توانید دانلود فایلی را متوقف کنید یا از سر بگیرید. در نتیجه با با قابلیت دانلود منیجر می‌توانید کنترل بهتری بر روی دانلود همزمان چند فایل داشته باشید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

منوی پیوست جدید

برای مشاهده این ویژگی مانند همیشه برای ارسال فایل بر روی نماد سنجاق در نوار پایین ضربه بزنیدبرای مثال از بخش گالری فایل‌های مورد نظر خود را به ترتیب انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه selected کلیک کنید.

در حالت messages preview یا پیش نمایش حالت ظاهر آلبوم، می‌توانید ترتیب نمایش فایل‌ها را با کشیدن به چپ یا راست به صورت دلخواه تعیین کنید و در انتها نیز یک کپشن برای آن بنویسید.

حالت نیمه شفاف در اندروید

شاید خیلی از کاربران مانند اینستاگرام به حالت night mode تلگرام نیز علاقه داشته باشند. برای فعال کردن این گزینه وارد بخش setting شوید و از بخش chat setting گزینه switch to night mode را انتخاب کنید. در قابلیت جدید تمامی عناصر صفحه، مانند هدر و پس زمینه‌های چت شفافیت بیشتری دارند و در حین اسکرول کردن می‌درخشند. اکنون تمامی این ویژگی‌ها در تلگرام نسخه 8.6 در دسترس است.

اگر قصد دارید درباره قابلیت‌های جدید مانند نوتیفیکیشن سفارشی در تلگرام بیشتر بدانید به آدرس صفحه مربوطه در بخش مطالب آموزشی بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

ارسال نظر