وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

توییتر قابلیت ارسال همزمان تصاویر، ویدیو و gif را به توییت‌ها آزمایش می‌کند‌

ارسال همزمان تصاویر، ویدیو و گیف به توییت ها

اگر شما یک کاربر فعال در توییتر هستید و این پلتفرم را دوست دارید، قابلیت جدیدی در راه است. این ویژگی امکان اضافه کردن، چند فرمت جدید به یک توییت است. فرمت‌های چند رسانه‌ای می‌توانند شامل گیف، ویدیو، تصاویر و موارد دیگر باشند.

اضافه کردن تصاویر و ویدیو به توییت‌های توییتر

ارسال همزمان تصاویر، ویدیو و gif به توییت‌ها در توییتر

این پلتفرم خاطر نشان کرد، که این ویژگی در مدت زمان آزمایش برای برخی از کاربران در دسترس خواهد بود. همان طور که میبینید توییتر بر روی توسعه ظرفیت‌های خود به اشکال مختلف کار می‌کند.

ضمن اینکه تا پیش از اضافه شدن این ویژگی، توییتر به کاربران این امکان را می‌داد که محتواهای متنی خود را از طریق اعلان‌ها دسته بندی کنند، و تعیین کنند که چه جنس محتوایی را ببیند.

بعد از اضافه شدن این ویژگی نیز شما می‌توانید، محتواهای ویدیویی و تصاویری که کاربران به اشتراک می‌گذارند را بر اساس علایق خود فیلتر کنید.

پاسخ اتوماتیک و هوشمند به پیام‌های تلگرام

پس از خبرهای اخیر مبنی بر اضافه شدن دکمه ویرایش توییت، ویژگی جدید توییتر، در حقیقت شیوه بیان شما و انتقال اطلاعات را گسترش می‌دهد. البته این ویژگی به زودی ارائه نمی‌شود. پروژه‌های توییتر در حال حاضر با توجه به اینکه در تصاحب ایلان ماسک قرار دارد در حال تعلیق هستند. و با توجه به وضعیت نوسانی  اخیر منطقی است که در پروژه‌های اجرایی خود کاملا آماده نیست.

الساندور پالوزی در توییت خود ذکر کرد که توییتر در حال کار بر روی این ویژگی است تا به شما اجازه دهد، عکس‌ها، ویدیوها، gif ها را همزمان به یک توییت پیوست کنید. اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط الساندرو فرمت های رسانه ای متعددی را نشان می دهد که به یک توییت متصل شده اند.

اما اگر این ویژگی به صورت همگانی عرضه شود، گزینه بسیار عالی برای برندهاست که می‌توانند برای نمایش محصولات یا یک عکس تبلیغاتی و ویدیویی استفاده کنند. علاوه بر این، راه بسیار خوبی برای تشویق کاربران به تعامل بیشتر با یکدیگر است.

قابلیت کلوز فرند توییتر نیز ویژگی جدیدی است که به زودی در این پلتفرم برای تمامی کاربران فعال خواهد شد.

ارسال نظر