وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

قابلیت کلوز فرند به توییتر اضافه شد

کلوز فرند توییتر

اگر شما یک کاربر فعال در توییتر هستید قطعا ویژگی کلوز فرند که توییتر برای کاربران خود اضافه کرده، برای شما جذاب خواهد بود. توییتر اخیرا از ویژگی جدیدی به نام حلقه circle رونمایی کرد که به کاربر اجازه می‌دهد، توییت‌های خاصی را فقط برای گروه کوچکتری از مخاطبان ارسال کنند.

شما اگر یکی از کاربران اینستاگرام باشید با ویژگی close friends آشنا هستید. از آن‌جایی که twitter circle در مراحل اولیه و آزمایشی قرار دارد تنها کاربران در برخی از مناطق جهان به آن دسترسی دارند. بنابراین باید منتظر بمانید تا این ویژگی در توییتر شما نیز فعال شود.

اما با توجه به بازخورد مثبتی که تا کنون این شرکت از قابلیت کلوز فرند دریافت کرده، اعلام کرده که در نهایت برای همه کاربران عرضه خواهد شد. اگر در هنگام نوشتن توییت در توییتر خود، درخواستی را دریافت کردید مبنی بر اینکه آیا می‌خواهید آن را با جمعیت کمتری به اشتراک بگذارید؟

قابلیت کلوز فرند توییتر

ویژگی کلوز فرند توییتر

در این ویژگی شما می‌توانید حداکثر 150 دنبال کننده یا غیر دنبال کننده را برای کلوز فرند خود انتخاب کنید. پس از اتمام این کار با انتخاب twitter circle شما گزینه‌ای برای توییت در گروه دریافت خواهید کرد. هنگامی که یک توییت با استفاده از گزینه twitter circle ارسال می‌شود تنها کسانی که در داخل این حلقه قرار دارند می‌توانند توییت‌ها و پاسخ‌های به اشتراک گذاشته شده در آن حلقه را ببینند.

کلوز فرند close friend در توییتر

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

علاوه بر این شما می‌‌توانید هر زمان به دلخواه خود هر کاربری را به این حلقه اضافه یا از آن حذف کنید. همچنین کاربرانی که به حلقه توییتر اضافه شده‌اند، اجازه خروج ندارند اما می‌توانند مکالمه را بی صدا یا mute کنند.

هنگامی که شخصی توییت را لایک می‌کند، یا کامنت می‌گذارد، کاربران موجود در لیست می‌توانند تعاملات شما را ببینند اما کاربران نمی‌توانند، توییت‌های شما را بازتوییت کنند یا با دیگران به اشتراک بگذارند، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به خصوصی کردن کل حساب کاربری خود، حریم خصوصی داشته باشند.

علاوه بر این قابلیت ارسال همزمان تصاویر، ویدیو و گیف در توییتر نیز در مرحله آزمایشی قرار دارد، برای اطلاع بیشتر از این موضوع به مطلب مربوطه در بخش اخبار شبکه های اجتماعی در سایت نوین هاب مراجعه نمایید.

در حال حاضر کاربران فقط می‌توانند، یک حلقه توییتر داشته باشند اما در آینده ممکن است حلقه‌های بیشتری اضافه شود. اینستاگرام در سال 2018 استوری های Close Friends را اضافه کرد و Snapchat در سال 2019 استوری های خصوصی را اضافه کرد.

ارسال نظر