وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

توییتر دکمه ویرایش توییت را اضافه می‌کند

دکمه ویرایش توییتر

اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت، اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده است. بسیاری از خبرگذاری‌ها در رابطه با این قابلیت جدید توییتر صحبت می‌کنند. به گفته این شرکت انتظار می‌رود کاربران آبی توییتر (premium) که از سرویس اشتراکی و پولی استفاده می‌کنند، قابلیت دکمه ویرایش توییتر را در ماه‌های آینده در اکانت خود ببینند. همچنین با توجه به نوع بازخوردها این ویژگی برای کاربران عادی نیز فعال می‌شود.

اضافه شدن دکمه ویرایش توییتر

این خبر در پی خبری مبنی بر اینکه ایلان ماسک مدیر عامل تسلا و Space X در حدود 9.2% از سهام توییتر را می‌خرد و در سمت هیئت مدیره می‌نشیند، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

دکمه ویرایش توییتر

با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید هر گونه اشتباه تایپی، یا خطای توییت را بدون پاک شدن کامنت‌ها، ریتوییت‌ها یا لایک‌هایی که قبلا دریافت کردید، برطرف کنید.

توییتر دکمه ویرایش توییت را اضافه میکند

جی سالیوان معاون این شرکت نیز اعلام کرد توییتر از سال گذشته به دنبال ایجاد این ویژگی به روشی ایمن بوده است. توییتر رویکرد جدیدی را برای تغییر پلتفرم خود بر اساس فیدبک و نظر کاربران، در پیش گرفته است. بنابراین جالب است که ببینیم با شروع این آزمایش چه اتفاقی خواهد افتاد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

مسلما هر گونه تغییری با یکسری نظرات مثبت و یکسری نظرات منفی مواجه است. اما برخی از کاربران برجسته در توییتر سال‌هاست که درخواست اضافه شدن همچین ویژگی را بر روی این پلتفرم دارند. برای مدت طولانی نیز درخواست دکمه ویرایش توییتر در بین کاربران، به یک شوخی تبدیل شده بود.

جالب است بدانید پیش‌تر این شرکت اضافه کردن قابلیت ویرایش توییت را کم اهمیت می‌دانست. توییتر اعلام کرده بود که این ویژگی به سختی در لیست اولویت‌هاش قرار می‌گیرد. اما توییتر 2022 کاملا متفاوت است و در حال تبدیل شدن به هیولایی است که دیگر شباهتی به پلتفرم اجتماعی راکد گذشته ندارد.

توییتر در دو سال گذشته به سرعت در حال توسعه است. گاهی اوقات توییتر، ویژگی‌های جدید را به همان سرعتی که به پلتفرم، اضافه کرده بود، حذف کرده است. مانند ویژگی فلیت Fleets که به شکل استوری بود و پس از عرضه رسمی کمتر از یکسال دوام آورد و به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت از آن استقبال نشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از قابلیت ارسال همزمان تصاویر، ویدیو و gif به توییت‌ها در توییتر به مطلب مربوطه در بخش اخبار شبکه های اجتماعی مراجعه نمایید.

ارسال نظر