وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

بهترین روش‌های انتشار پست در لینکدین در سال 2022

بهترین روش‌های انتشار پست در لینکدین

لینکدین به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی در حال رشد است که طیف مخاطبان آن را صاحبان مشاغل، برندها، کارمندان، فریلنسرها و…تشکیل می‌دهند. با این حال متمایز شدن در این فضا کار دشواری است چرا که بسیاری از افراد از تاکتیک‌های مشابه برای انتشار پست در لینکدین و به دست آوردن بهترین تعامل استفاده می‌کنند.

لینکدین به عنوان یک پلتفرم b2b عالی است که در آن افراد می‌توانند، در پی شغل مورد نظر خود رزومه ارسال کنند، و به عنوان صاحب یک کسب و کار نیروی مورد نظر خود را استخدام کنند. علاوه بر این از شبکه اجتماعی لینکدین برای مارکتینگ و برندینگ نیز استفاده می‌شود.

در این مقاله قصد داریم بهترین روش‌های انتشار پست در لینکدین برای شما شرح دهیم.

بهترین روش‌ها برای انتشار پست در لینکدین در سال 2022

مخاطب خود را بشناسید

اولین کاری که قبل از انتشار پست در شبکه اجتماعی لینکدین باید انجام دهید این است که بفهمید، مخاطبان شما چه کسانی هستند. برای این کار پست‌های مخاطبان هدف خود را بررسی کنید تا از لحن پست‌ها، عادت‌هایی که دارند، علایق، فواصل زمانی که در آن پست می‌گذارند و زمان‌هایی که بیشترین فعالیت را در لینکدین دارند مطلع شوید.

علاوه بر این،‌ می‌توانید از ابزار جمعیت شناسی وبسایت لینکدین استفاده کنید و یک اکانت premium ایجاد کنید. با این اکانت متوجه می‌شوید چه افرادی از پیج شما دیدن می‌کنند تا فراخور نیازها و سلیقه مخاطبان خود تولید محتوا کنید،‌یا اینکه چه روزهایی در هفته معمولا ترافیک بیشتری وجود دارد.

علاوه بر این سعی کنید در مکالمات شرکت کنید، در مورد پست‌ها نظر دهید تا بیشتر در دید مخاطبان و کاربران قرار بگیرید. سعی کنید با گروه‌های مرتبط با برند و کسب و کار خودتان، ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این هشتگ‌هایی که می‌خواهید در آن مشارکت داشته باشید را دنبال کنید.

انتشار پست در لینکدین

انواع محتوا

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید از محتواهایی که دیگران تولید می‌کنند ایده بگیرید. همچنین از نمونه‌هایی که تعامل بیشتری با کاربران ایجاد می‌کند پیروی کنید.

برای مثال می‌توانید از قرار دادن پست‌های شروع کار جدید، تولدها، سالگردهای کاری، ارسال پست‌های آموزشی در رابطه با کسب و کارتان که یک راه عالی برای تعامل با مشتریان و مخاطبانتان است، یا هر کار مهمی که کارمندان انجام داده‌اند شروع کنید.

فراخوان‌های سرگرم کننده و جذاب ایجاد کنید، تا افرادی که مایلند بتوانند با آن تماس بگیرند یا مقاله‌های بیشتری درباره شرکت شما مطالعه کنند. اگر در یک فضای بازاریابی b2b در لینکدین فعالیت می‌کنید، ارسال پست‌های آموزشی، اینفوگرافیک‌ها و نمودارها می‌توانند مفید باشند.

در نهایت تمامی این پست‌ها باید به صورت واقعی باشد تا فرهنگ سازمانی شما را به نمایش بگذارد و در حقیقت شما را به یک رهبر فکری تبدیل کند.

لینکدین مملو از نمونه‌های عالی از نحوه ارسال پست است. بنابراین یک راه عالی جهت فراگیری بهترین روش‌ها برای استفاده یک کاربر فعال است. به این منظور سعی کنید همه پست‌های شما تبلیغاتی نباشند تا مخاطبان حس کنند که شما یک شخص حقیقی هستید و یک نمای شرکتی بدون چهره نیستید، تا بتوانند با پست‌های شما تعامل بیشتری برقرار کنند.

از نوشتن محتوای بیش از اندازه در پست‌ها خودداری کنید. سعی کنید از یک تصویر بصری جذاب و یا یک ویدیو برای جلب مخاطبان استفاده کنید.

انتشار محتوا در لینکدین

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

ایجاد تعامل با مخاطبان

داشتن ارتباط با مخاطبان و مشتریان یک استراتژی بسیار مهم در لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی است. به نظرات و سوالات کاربران با بیانی مناسب پاسخ دهید و مطمئن شوید که لحن شما در هر پست یا تعاملی با مخاطبان ثابت است.

بنابراین سعی کنید، پست‌های شما یکپارچه و حول یک محور باشد چرا که یکدست بودن پست‌ها برای مخاطبان، کمتر گیج کننده است در نتیجه می‌توانند شما و برندتان را بهتر بشناسند. به یاد داشته باشید که برند شما، کسب و کار شماست و برندسازی در لینکدین بسیار مهم است.

روی خوانایی تمرکز کنید

در هنگام انتشار پست در لینکدین مطالب خود را برای خواندن آسان کنید. از جملات و پاراگراف‌های کوتاه‌تر و علامت‌های نگارشی مانند ویرگول استفاده کنید تا مخاطبان را برای خواندن ترغیب کنید.

علاوه بر این از عناوین و جملات جذاب برای پست‌های خود استفاده کنید تا مخاطبان بخواهند بر روی لینک بیشتر بخوانید کلیک کنند. با بریدن نیمی از جمله و پایین آوردن آن مخاطب را گیج نکنید زیرا ایده خوبی به نظر نمی‌رسد.

اگر قصد دارید هر ماه یک پست در لینکدین منتشر کنید، قطعا بازخورد مناسبی نخواهید داشت. برای دریافت یک فیدبک مناسب از سوی کاربران 3 الی 4 بار پست در هفته در ساعاتی که مشتریان و مخاطبان شما آنلاین هستند،‌پست کنید.

محتوای ارزشمند تولید کنید، توجه داشته باشید که لینکدین فضای پست کردن، زندگی شخصی و روزمره شما نیست. همچنین از پست‌هایی که پر از اصطلاحات تخصصیه کمتر استفاده کنید چرا که مخاطبان تعامل کمتری با این گونه پست‌ها برقرار می‌کنند.

چگونه در لینکدین پست منتشر کنیم؟

-چگونه برای بهترین زمان انتشار پست در لینکدین برنامه ریزی کنیم؟

دانستن بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنید و جامعه مخاطبان خود را گسترش دهید. از آن جایی که لینکدین یک شبکه حرفه‌ای است منطقی است که بهترین زمان برای ارسال پست در روزهای کاری و ساعت کاری باشد. بنابراین محتوای خود را در طول هفته منتشر کنید تا آخر هفته‌ها.

توجه داشته باشید که محتوای لینکدین نسبت به سایر سیستم عامل‌ها، ماندگاری طولانی‌تری دارد. به این صورت که فید لینکدین تنها با پست شرکت‌ها، سازمان‌ها و افراد پر نمی‌شود بلکه زمانی که یکی از کاربران پست‌های شما را لایک می‌کند، نظر می‌دهد یا به آن واکنش نشان می‌دهد محتوای شما می‌تواند تا روزها، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها در فید خبری دنبال کنندگانش نمایش داده شود.

برای یافتن بهترین زمان ارسال پست در لینکدین می‌توانید زمان‌های ارسال را تست کنید و یک صفحه ایجاد کنید و میزان تعاملی که در زمان‌های مختلف و روزهای مختلف به دست آوردید را در آن درج کنید. با انتخاب 5 زمان مختلف در طول هفته شروع کنید. برای مثال ساعت 8 صبح، 9 صبح، 6 عصر، 7 و 8 شب را برای انتشار پست در نظر بگیرید.

اما بهترین و سریع‌ترین راه استفاده از ابزار زمانبندی و انتشار محتوا نوین هاب است. با استفاده از این ابزار می‌توانید پست‌های لینکدین را برای بهترین زمان ممکن برنامه ریزی کنید تا مواقعی که حتی آنلاین نیستید پست شما به صورت خودکار منتشر شود.

حتما مطالعه کنید: نکات بازاریابی لینکدین برای مشاغل کوچک و فریلنسرها

ارسال نظر