وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

نسخه دارک مود لینکدین

نسخه دارک مود لینکدین

نسخه دارک مود لینکدین بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار طرفداران این ویژگی رونمایی شد. همانطور که می‌دانید حالت دارک مود موجب می‌شود هنگام کار با گوشی و لپ‌تاپ، چشم‌های شما اذیت نشوند. هدف واقعی استفاده از دارک مود این است که چشم کاربرها کمتر در معرض نور آبی قرار بگیرد و اذیت شود.

کاربران تلفن‌های هوشمند زمان زیادی از روز را به کار با تلفن‌های هوشمند اختصاص می‌دهند. حتی ممکن است هنگام خواب نیز تلفن همراه را از خود جدا نکنند. نور آبی که از تلفن‌های هوشمند ساطع می‌شود روی کیفیت خواب تاثیر می‌گذارد و فرد را دچار مشکلاتی می‌کند. در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است درمورد هدف لینکدین از افزودن این ویژگی حرف بزنیم.

نسخه دارک مود لینکدین

 

نسخه دارک مود لینکدین

لینکدین اعلام کرده که از افزودن این ویژگی دو هدف اساسی دارد.

1- بهبود قابلیت دسترسی:

حالت تاریک هم راستا با استانداردهای مطابقت‌پذیری است. یعنی چه؟ یعنی استانداردها تعیین می‌کنند که یک فرد هنگام کار با سیستم و تلفن هوشمند باید چه مواردی را رعایت کند تا آسیب کم‌تری به چشم‌هایش وارد شود. حالت دارک مود نیز با هدف پیروی از این استانداردها به پلتفرم‌ها اضافه می‌شود. لینکدین در بلاگ خود اعلام کرده که با تنظیم رنگ‌ها در حالت تاریک، قصد داشته که نسبت کنتراست رنگ‌ها را تنظیم کند تا خوانایی متن بهتر شود. وقتی خوانایی متن بهتر شود، پلتفرم رابط کاربری بهتری را برای کاربر خود فراهم آورده است.

2- فراگیری بیشتر پلتفرم:

لینکدین همچنین اعلام کرده که با افزودن این ویژگی تصمیم داشته که میزان استفاده از پلتفرم را برای کاربران بیشتر کند. همچنین تصمیم دارد روی ویژگی‌های دیگری هم برای بهبود تجربه کاربری، کار کند.

 

بعد از اضافه شدن نسخه دارک مود لینکدین، می‌توان گفت که دیگر همه شبکه‌های اجتماعی مهم از این ویژگی بهره می‌برند. فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ، اسنپ‌چت، توییتر، یوتیوب، تیک تاک، ردیت و پینترست.

اگر با شبکه اجتماعی ردیت آشنایی ندارید، ما قبلا در بلاگی مجزا در خصوص اینکه ردیت چیست مطلبی برای شما منتشر کرده‌ایم که می‌توانید آن را هم مطالعه کنید.

حالا که این ویژگی در لینکدین عرضه شده است، توصیه می‌کنیم لوگو و تصویر خود را در نسخه دارک مود لینکدین بررسی کنید تا از وضوح و ظاهر مناسب آن اطمینان حاصل کنید.

 

چگونه دارک مود لینکدین را فعال کنیم؟

1- از قسمت بالا، روی گزینه Me کلیک کنید.

2- Settings and Privacy را باز کنید.

3- از نوار سمت چپ گزینه Account Preferences را انتخاب کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

4- Display را بزنید و سپس از طریق گزینه change، نسخه دارک مود را انتخاب کنید.

 

زمان‌بندی و انتشار محتوا در لینکدین

فعالیت در لینکدین هم مثل سایر شبکه‌های اجتماعی مستلزم مدیریت اصولی و درست محتوا است. اگر شما از این پلتفرم برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده می‌کنید، نیاز دارید که فعالیت اصولی و حرفه‌ای در این فضا داشته باشید. اما چگونه؟

ما برای شما یک پیشنهاد داریم.

نوین هاب یک ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. یکی از امکاناتی که این داشبورد هوشمند و حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد، مدیریت و زمان‌بندی محتوا برای انتشار است. شما می‌توانید برای داشتن یک فعالیت حرفه‌ای در این شبکه اجتماعی، محتوای خود را از قبل، آماده و در داشبورد نوین هاب بارگذاری کنید. بعد تاریخ و ساعتی که مدنظرتان است را انتخاب کنید. ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که محتوای شما درست راس همان زمانی که درنظر گرفته‌اید منتشر خواهد شد.

مزیت انتشار منظم محتوا برای کسب‌وکار شما:

1- توجه مخاطب به برند و کسب‌وکار شما جلب خواهد شد.

2- بازاریابی محتوایی به رشد کسب‌وکار شما کمک خواهد کرد.

3- به مخاطب‌های تازه دسترسی پیدا خواهید کرد.

4- در حوزه کاری خودتان تبدیل به یک الگو و منبع قابل اطمینان خواهید شد.

5- برند خود را برای مخاطب در معرض نمایش قرار داده‌اید.

و…

همانطور که می‌بینید بازاریابی محتوایی می‌تواند به رشد شما کمک شایانی بکند. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که اصلا آن را دست کم نگیرید و برای فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی برنامه‌های حساب‌شده‌تری داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی‌های موجود در پلتفرم لینکدین مانند قابلیت نظرسنجی لینکدین به مطلب مربوطه در بخش بلاگ نوین هاب مراجعه فرمایید.

ارسال نظر