وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

ربات پست گذار اینستاگرام

ربات پست گذار اینستاگرام

همان طور که از نام این مقاله پیداست یکسری امور به صورت اتوماتیک و خودکار توسط ربات‌ ها انجام می‌شود. ربات اینستاگرام نیز به صورت اتوماتیک و خودکار، اکانت ها را دنبال می‌کند، پست‌ ها را لایک می‌کند و از طرف شما نیز کامنت می‌گذارد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با ربات پست گذار اینستاگرام صحبت کنیم پس با ماه همراه باشید.

این ربات ها با روشی از پیش تعریف شده با مخاطبان شما تعامل برقرار می‌کنند. در مجموع ربات اینستاگرام نوعی نرم افزار است که تعاملات شما در سراسر اینستاگرام را خودکار می‌کند.

برخی از ربات ها برای رشد و گسترش مخاطب سریع عمل می‌کنند. آن‌ها می‌توانند از الگوریتم و اطلاعات مربوط به اهداف و مخاطبان هدف شما استفاده کنند و شما را در معرض فالوورهای جدید قرار دهند.

البته استفاده از ربات ها مانند خرید فالوور اینستاگرام یک ترفند کلاه سیاه در شبکه های اجتماعی است. ما استفاده از ربات ها را توصیه نمی‌کنیم چرا که اکانت شما در صورتی که اینستاگرام متوجه آن شود شادوبن خواهد شد.

پست اتوماتیک اینستاگرام

کاربرد ربات پست گذار اینستاگرام

اینستاگرام پلتفرم محبوبی است که مخاطبین بسیاری از قشرهای مختلف دارد. تعداد افرادی که در جهت کسب درآمد و تحقق اهداف تجاری خود از این برنامه استفاده می‌کنند بسیار زیاد است، در نتیجه فعالیت‌هایی مانند پست گذاری در اینستاگرام یکی از بخش‌های مهم برای کاربران محسوب می‌شود.

از سوی دیگر انتشار پست در ساعت‌های خاصی از روز که کاربران بیشترین فعالیت را در شبکه های اجتماعی دارند از اهمیت خاصی برخوردار است و ممکن است تمامی کاربران نتوانند در زمان‌های خاص آنلاین باشند و در شبکه های اجتماعی فعالیت کنند. از همین رو بسیاری از افراد از ربات پست گذار اینستاگرام استفاده می‌کنند تا به صورت خودکار و طبق زمانبندی پست را منتشر کند و از ویژگی پست اتوماتیک اینستاگرام استفاده کنند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

اگر شما هدف‌های صحیحی را از اتوماسیون یا رفتار ربات گونه در اینستاگرام مشخص کنید، اتوماسیون کارآمدترین راه برای ایجاد مخاطبان واقعی است. برای مثال نرم افزارهای اتوماسیون اینستاگرام قانونی وجود دارند که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید پست‌های خود را از پیش برنامه ریزی کنید تا به صورت خودکار در ساعت و روز مقرر منتشر شود.

با توجه به اینکه استفاده از ربات‌های اینستاگرامی به دلیل رفتارهای ربات گونه‌ای که دارند به هیچ وجه درست نیست، و ممکن است منجر به مسدود شدن، اکانت شما شود، توصیه می‌کنیم از ابزارهای مدیریت شبکه‌ های اجتماعی که تاییدیه (API) خود آن شبکه اجتماعی را دارند مانند ابزار نوین هاب استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب نیز انتشار پست های زمانبندی شده است. علاوه بر آن مزایا و امکانات کاربردی دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گزارشات نتایج فعالیت شما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به صورت خودکار تجزیه و تحلیل و به شکل نمودار در اختیارتان قرار می‌گیرد.

علاوه بر این نرم افزار مدیریت شبکه های اجتماعی نوین هاب امکان مدیریت دایرکت و مدیریت کامنت ها را در یک فضا به شما می‌دهد. این ابزار تمامی پیام های دایرکت و کامنت را به صورت یکجا و یکپارچه به شما نمایش می‌دهد. اگر شما مدیریت چندین اکانت شبکه اجتماعی را بر عهده دارید می‌توانید با خیالی راحت و آسوده به تمام پیام‌ها پاسخ دهید. حتی آن‌ها را با استفاده از تگ‌های دلخواه دسته بندی کنید و در نهایت به صورت یک فایل اکسل خروجی بگیرید.

پست خودکار اینستاگرام

ارسال نظر