وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

بهترین اپلیکیشن‌های ساخت پست و استوری اینستاگرام (سال 2020)

اپلیکیشن‌های ساخت پست و استوری اینستاگرام

اگر شما در اینستاگرام تولید محتوا می‌کنید، احتمالا دغدغه انتخاب اپلیکیشن‌های ساخت پست و استوری اینستاگرام را دارید. به خصوص اگر شما با نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ و ایلاستریتور آشنایی نداشته باشید، کار طراحی پست اینستاگرام برای شما سخت خواهد بود.

من این دغدغه شما را درک می‌کنم و خیلی از جاها خودم هم با آن مواجه بوده‌ام. به همین دلیل سعی کردم در این مقاله از نوین هاب، بهترین اپلیکیشن‌های ساخت پست و استوری ایستاگرام را جمع‌آوری کنم تا بدون دغدغه به تولید محتوا و بازاریابی در اینستاگرام بپردازید.

10 تا از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت پست و استوری اینستاگرام

1) اپلیکیشن (Adobe Spark Post (Web, IOS, Android

این اپلیکیشن محصولی از شرکت ادوبی است که از پیشگامان نرم‌افزارهای ویرایش و تولید عکس، کارهای گرافیکی و ویدیو است. این اپلیکیشن هم قابلیت اجرا در دسکتاپ را دارد و هم گوشی موبایل. اپ اسپارک برای افرادی که دانش کافی گرافیک ندارند، بسیار راحت و کار راه‌انداز است. استفاده آسان از این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا پست‌ها و استوری‌های چشمگیر بسازید و موجب افزایش رشد پیج شما شود.

با این برنامه می‌توانید پست‌های متحرک با فونت و قالب‌های متنوع طراحی کنید.

هزینه استفاده از این اپلیکیشن رایگان است. اما برای امکانات بیشتر و حرفه‌ای٬تر نیاز به پرداخت هزینه ماهانه دارید. به نظر من نسخه رایگان این اپلیکیشن برای استفاده معمولی روزانه اینستاگرام کافی است.

اپلیکیشن اسپارک ادوبی

۲) اپلیکیشن(Canva (Web, IOS, Android

اگر به دنبال قالب‌های آماده و شیک برای انتشار در اینستاگرام هستید، جست‌و‌جو را متوقف کنید! Canva سرزمین قالب‌های استوری، پست و ویدیویی برای اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است.

با استفاده از قالب‌های کانوا می‌توانید در استوری‌ها و پست‌های اینستاگرام بدرخشید.

کانوا برای دسکتاپ و سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس قابل اجراست.

این اپلیکیشن قالب‌های آماده رایگان و پولی دارد. بر اساس نیاز خود می‌توانید استفاده از هرکدام را انتخاب کنید.

اپلیکیشن کانوا

3) اپلیکیشن  IOS, Android) PicMonkey )

گاهی اوقات یک عکس کاملا مناسب و خوب، نیاز به اندکی ویرایش دارد. اپلیکیشن PicMonkey برای رفع عیب عکس‌ها به خصوص سلفی‌ها مناسب است.

این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا چین و چروک‌های صورت را رفع کنید و درخشش عکس را کاهش دهید.

بر اساس تحقیقات عکس‌هایی که از چهره افراد استفاده می‌کنند 38 درصد بیشتر از بقیه عکس‌ها لایک می‌گیرند. این اپ می‌تواند به بی‌نقص شدن عکس‌های شما کمک زیادی کند.

اپلیکیشن پیک مانکی

البته PickMonkey فقط برای عکس‌های پرتره نیست. شما می‌توانید با ویژگی “Adjustments” عکس‌های LandScape فوق‌العاده طراحی کنید.

اپلیکیشن ساخت پست

4) اپلیکیشن (VSCO (IOS, Android

خیلی وقت است که می‌دانیم فیلترهای عکس خود اینستاگرام برای ویرایش عکس کافی نیستند.

اپلیکیشن VSCO را می‌توان سلطان فیلترها نامید. اپلیکیشنی برای ویرایش تصاویر که یکی از محبوب‌ترین آنها هم هست.

فیلترهای پیش‌فرض جذاب این اپلیکیشن می‌تواند کیفیت پیج اینستاگرام شما را یک پله بالاتر ببرد. گنجینه‌ای عظیم از فیلترها در نسخه پرمیوم این اپلیکیشن وجود دارد که گزینه‌های بی‌پایانی برای ویرایش تصویر در اختیارشما قرار می‌دهد.

اپلیکیشن VSCO رایگان است. اما برای دسترسی به امکانات حرفه‌ای‌تر نیاز به پرداخت هزینه ماهانه دارید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

اپلیکیشن VSCO

5) اپلیکیشن (Snapseed (iOS, Android, macOS, Windows

بدون تردید می‌توان گفت دقیق‌ترین ابزار برای ویرایش عکس اینستاگرام، اپلیکیشن Snapseed است. تک تک جزییات عکس در این اپ کاربردی قابل ویرایش هستند.

Snapseed’s Stacks یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این اپ است که به شما امکان می‌دهد گروهی از فیلترها را به عنوان الگو ذخیره کنید. سپس این فیلترها را می‌توانید برای عکس‌های بعدی اعمال کنید.

این ویژگی به فید شما جلوه‌ای سازگار و هماهنگ می‌دهد و در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود.

برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید.

اپلیکیشن snapseed

بیشتر بخوانید: آگاهی از برند چیست؟

6) (Afterlight (iOS

Afterlight یک برنامه ویرایش عکس است که مجموعه‌ای از ده‌ها فیلتر، بافت و فریم دارد و گزینه‌های مختلفی را برای ویرایش عکس‌هایتان در اختیار شما قرار می‌دهد.
شما می‌توانید فیلترهای مخصوص خود را بسازید و ذخیره کنید. همچنین امکان اغام چند عکس با هم و ویرایش کردن آنها در این اپلیکیشن ممکن است.

Afterlight با طراحی زیبا و سرراست خود ابزاری است با کاربرد آسان و ضروری برای عکس‌های اینستاگرام شما.
استفاده از این اپلیکیشن فقط 7 روز اول رایگان است و بعد از آن باید هزینه ماهانه بپردازید.
اپلیکیشن Afterlight

7) (Adobe Lightroom Photo Editor (iOS and Android

محصولات Adobe برای قابلیت فوق‌العاده ویرایش تصاویر مشهور هستند و لایت روم هم از این قاعده مستثنی نیست. با استفاده از ابزار ویرایش برنامه، تصاویر خام را ویرایش کنید و با تنظیم رنگ، اشباع، نوردهی، سایه‌ها و موارد دیگر، عکس‌ها را به کیفیت حرفه‌ای برسانید.

فیلترهای از پیش تعیین شده آن را امتحان کنید، در بخش Discover، از ویرایش‌هایی که سایر کاربران Lightroom  انجام داده‌اند، الهام بگیرید. و با استفاده از آموزش‌های تعاملی مهارت‌های ویرایش عکس خود را درجه یک بالاتر ببرید.

لایت روم

8) (5. A Color Story (iOS and Android

A Color Story یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت پست و استوری اینستاگرام است. این اپلیکیشن توسط چند عکاس راه‌اندازی شده‌است و به همین دلیل احتمالا یکی از درست‌ترین برنامه‌های ادیت تصویر است.

این برنامه از 20 ابزار ویرایش رایگان، فیلترها . افکت‌هایی که توسط عکاسان حرفه‌ای و اینفلوئنسرها ساخته شده، تشکیل شده‌است. همچنین ابزار ویرایش حرفه‌ای دیگری در این اپلیکیشن وجود دارد که برای استفاده از آنها باید هزینه پرداخت کنید.

اپلیکیشن ساخت پست اینستاگرام

9) (A Design Kit (iOS

این برنامه را سازندگان اپلیکیشن A Color Story ساخته‌اند. با استفاده از لایه‌بندی برچسب‌ها، قلم‌ها، طرح‌ها و بافت‌ها روی عکس‌های خود، محتوای اینستاگرام خود را شخصی‌سازی کنید تا شبیه هیچ‌ پیج دیگه‌ای نباشید.

در این اپلیکیشن بیش از 60 فونت مختلف، بیش از 200 طرح کلاژ و بیش از 200 گزینه طراحی در اختیار شماست. ویژگی منحصر به فرد A Design Kit این است که می‌توانید متن دلخواه خود را با فونت‌های متنوعی که در اختیار شما قرار می‌دهد، روی تصاویر خود بنویسید.

برای استفاده از ویژگی‌های پایه این اپلیکیشن نیازی به پرداخت هزینه ندارید و به نظر ن هم امکانات رایگان این برنامه برای استفاده روزانه کافیست.

 A Design Kit

10) (InShot (iOS and Android

اپلیکیشن این‌شات را بیشتر اینستاگرام‌بازها می‌شناسند.
این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های اینستاگرام برای ویرایش ویدیو است، بیشتر به این دلیل که بسیار جامع است. شما می‌توانید زمان کلیپ‌های ویدیویی را کوتاه کنید، آنها را برش دهید، سرعت آنها را تنظیم کنید و ادغام کنید.

تنظیم نور و کنتراست از ساده‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن است. اما یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این‌شات، اضافه کردن موزیک به ویدیوهاست. علاوه بر این‌ها این برنامه ویژگی‌های منحصر به فرد برای اینستاگرام دارد. یکی از آنها امکان تنظیم کردن سایز ویدیوها و تصاویر بر اساس اندازه‌های اینستاگرام است.
اپلیکیشن اینشات

10 نظر

  • سلام، وقتتون بخیر

    امکانش هست لینک دانلود اپلیکیشن های فوق به خصوص canva, A color story بگذارید.

    متشکرم

  • طراحی قالب پست و استوری
    آدرس پیج :‌www.instagram.com/qalebgram
    قیمت مناسب
    کیفیت عالی
    تخفیف ویژه کسب و کارهای نوپا

  • سلام مقاله بسیار خوبی بود
    و برای تکمیل شدن مطلب من نرم افزار تحت وب Pablo by Buffer و Desygner و اپلیکیشن Desygner رو برای طراحی پست اینستاگرام هاتون پیشنهاد میکنم ، البته هیچ کدوم این نرم افزار قابلیت های زیادی برای شما ندارند و شما اگر به دنبال کار حرفه ای هستید ناچارا باید از نرم افزار های قدرتمندی مثل فتوشاپ استفاده کنید و یا کار طراحی رو به گرافیست ها بسپارید.

  • سلام ببخشید برای پیج آموزش زبان انگلیسی چند تا برنامه میخواستم که پست بسازم میشه کمک کنید؟

    • سلام دوست عزیز. ما چنین خدماتی نداریم اما چرا ویدیو نمیگیرید و پستشون نمی‌کنید؟