وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

حذف استوری لینکدین از این پلتفرم

حذف استوری لینکدین

شبکه‌های اجتماعی بعد از اینکه استقبال مخاطبین از استوری اینستاگرام را دیدند، به فکر اضافه کردن این قابلیت افتادند. به همین دلیل در سال گذشته، ما شاهد رونمایی از فلیت توییتر و استوری لینکدین بودیم. اما به نظر می‌رسد که این شبکه‌های اجتماعی نتوانستند به اندازه اینستاگرام در افزودن این ویژگی پیشرو و موفق باشند. بعد از اینکه توییتر با فلیت که شبیه به استوری بود خداحافظی کرد، حالا نوبت به لینکدین رسیده است. ما قبلا در بلاگی مجزا در خصوص دلیل توییتر برای حذف فلیت مطالبی نوشته‌ایم. می‌توانید بلاگ خداحافظی توییتر با فلیت را مطالعه کنید. در این پست از بلاگ نوبن هاب قرار است به ماجرای حذف استوری لینکدین بپردازیم و در این مورد بخوانیم. همراه من باشید.

حذف استوری لینکدین

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که خود این شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند این نسخه‌ها آزمایشی بوده‌اند. اما نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد که اگر فلیت توییتر و استوری لینکدین، انتظارات این دو شبکه اجتماعی را از این افزونه برآورده می‌کرد، هیچکدام اقدام به حذف آن نمی‌کردند. پس نکته‌ای که وجود دارد این است که این قابلیت برای این دو شبکه اجتماعی کارآمد نبوده. حالا لینکدین تصمیم گرفته تا پایان ماه سپتامبر، استوری لینکدین را حذف کند.

لینکدین اعلام کرده که تصمیم دارد فرم و شکل دیگری از این قابلیت را عرضه کند و می‌خواهد به استفاده کردن از آن به شکل فعلی، خاتمه دهد. درنهایت مدیران ارشد لینکدین اعلام کرده‌اند که تصمیم دارند روی افزودن ویژگی‌های جدیدی کار کنند و به همین دلیل است که تصمیم گرفتند تمرکز خود را از استوری لینکدین بردارند. لینکدین اعلام کرده که زی این پروژه متوجه نیازهای اساسی کاربرانش شده و حالا تصمیم دارد که روی آن‌ها کار کند. این نیازها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • کاربران لینکدین ترجیح می‌دهند محتوایی که به اشتراک می‌گذارند ماندگار باشد. به همین دلیل کم‌تر از قابلیت استوری در این پلتفرم استفاده کرده‌اند. چون استوری‌ها 24 ساعته هستند و بعد از آن حذف خواهند شد.
  • کاربران لینکدین نیاز به افزونه‌های خلاقانه‌تری برای انتشار ویدئو دارند. باتوجه به اینکه هدف اولیه از رونمایی استوری، آپلود ویدئو بوده است، حالا لینکدین متوجه شده که کاربران تمایل دارند ابزارهای خلاقانه‌تری برای آپلود ویدئو در این پلتفرم داشته باشند.

حذف استوری لینکدین

تغییر استراتژی

کاربران لینکدین همچنان می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند اما باید بدانند که در پایان سپتامبر 2020 این ویژگی دیگر در اختیار آن‌ها نخواهد بود. به همین دلیل توصیه می‌شود که اگر استفاده از استوری لینکدین جزو استراتژی‌های شما در این شبکه اجتماعی بوده است، به زودی تغییری در استراتژی خود بدهید. توصیه ما به شما این است که تمرکز خود را روی محتواهای ویدئویی بگذارید، چون این شبکه اجتماعی اعلام کرده که می‌خواهد کاربرانش از این ویژگی بیشتر استفاده کنند. حتی دلیل اولیه رونمایی از استوری لینکدین همین بوده است.

این شبکه اجتماعی هیچ جزییات دیگری از اهدافی که پیش رو دارد، ارائه نکرده است. اما به نظر می‌رسد تصمیم دارد که قابلیت آپلود ویدئو در این فضا را بهبود ببخشد. با اینکه اشاره‌ای به جزییات این قابلیت تازه نکرده است، می‌توان حدس زد که تصمیم دارد منابع خود را به جای صرف کردن برای استوری، جای دیگری خرج کند. که نتیجه بهتری دریافت کند و کاربران راضی‌تری هم داشته باشد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

funny reaction در لینکدین نیز قابلیت جدیدی است که به این پلتفرم اضافه می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه مربوطه در بخش اخبار شبکه های اجتماعی از بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

معرفی اکانت لینکدین نوین هاب

نوین هاب یک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از امکاناتی که این داشبورد در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید محتوای شبکه‌های اجتماعی خود را برای انتشار مدیریت و زمان‌بندی کنید. همچنین یکی دیگر از قابلیت‌های این پلتفرم مدیریت و دانلود کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی است.  شما می‌توانید تمام کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی خود را به صورت یکجا ببینید، پاسخ دهید و خروجی دریافت کنید.

ما در لینکدین نوین هاب اقدام به انتشار محتواهای آموزشی می‌کنیم. به تازگی تمرکز خود را روی طراحی و تدوین ویدئوهای آموزشی درخصوص لینکدین مارکتینگ گذاشته‌ایم. اگر به این نوع از محتوا علاقه دارید و قصد دارید که در زمینه لینکدین مارکتینگ آموزش‌های لازم را کسب کنید، حتما به اکانت لینکدین ما سر بزنید.

 

ارسال نظر