وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اطلاعیه تغییر پلن‌ها و تعرفه نوین هاب

اطلاعیه تغییر پلن‌ها و تعرفه نوین هاب

پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب طی چند سال گذشته توانسته با ارائه قابلیت‌ها و امکانات مختلفی همچون زمانبندی انتشار محتوا، مدیریت کامنت‌ها، مدیریت و پاسخگویی به دایرکت‌ها و همچنین دایرکت خودکار اینستاگرام به کسب و کارها برای فعالیت بهتر در شبکه‌های اجتماعی کمک کند.

باتوجه به تغییرات اخیر قصد داریم که از شنبه ۴ آذرماه ۱۴۰۲ پلن‌های نوین هاب را به‌روزرسانی کنیم و با ارائه پلن‌های جدید و متناسب با انواع مشتریان نوین هاب، نیازهای تمامی کاربران را پوشش دهیم.

در این به‌روزرسانی موارد زیر را مدنظر قرار گرفته‌ایم:

1. افزایش قابلیت‌ها:

با اضافه شدن ویژگی‌های جدید و بهبود یافته، نوین هاب به کاربران خود امکانات بیشتری در مدیریت شبکه‌های اجتماعی ارائه خواهد کرد. این امکانات شامل دایرکت خودکار اینستاگرام، ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا، قابلیت‌های مختلف در بخش انتشار محتوا که در آپدیت‌های اخیر به نوین هاب اضافه شده و موجب بهبود کارایی تیم‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

2. پشتیبانی بهتر:

افزایش سرعت پاسخگویی، ارتقاء کیفیت پشتیبانی آنلاین، جزو اهداف همیشگی نوین هاب بوده و در اپدیت‌ها و تغییرات اخیر نیز قصد داریم آن را ارتقا دهیم

3. پلن‌ها و تعرفه‌های جدید:

نوین هاب با معرفی پلن‌ها و تعرفه‌های جدید، امکان دسترسی به امکانات مختلف را به کاربران فراهم خواهد کرد. این پلن‌ها بر اساس نیازهای گوناگون کاربران طراحی شده‌اند تا افراد و تیم‌ها بتوانند به بهترین نحو از خدمات نوین هاب استفاده کنند و همچنین باتوجه به افزایش هزینه‌ها، پلن‌ها شامل افزایش قیمت خواهند بود.

هدف کلی از این تغییرات در بخش تعرفه‌های نوین هاب بهبود تجربه‌کاربری، افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات و پشتیبانی بهتر خواهد بود.

ارسال نظر