وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

خرید فالوور اینستاگرام، اشتباه یا درست؟

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام احتمالا به فکر تمام کسانی که صفحه‌شان را تازه راه‌اندازی کرده‌اند رسیده است. اما باید این نکته را بررسی کنیم که آیا این کار، راه مناسبی است یا نه؟ در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است به بررسی این موضوع بپردازیم.

نوین هاب یک ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید پست‌های خود را برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی‌تان زمان‌بندی کنید. می‌توانید تمام شبکه‌های اجتماعی خود را در یک داشبورد به صورت یکپارچه مدیریت کنید و به کامنت‌های آن‌ها پاسخ دهید.

افزایش فالوور اینستاگرام

وبسایت‌ها و ربات‌های مختلفی در سرتاسر اینترنت وجود دارند که به شما وعده افزایش فالوور می‌دهند. می‌دانیم که تعداد بالای فالوور یک اکانت بسیار تاثیرگذار است اما آیا خرید آن راهکار مناسبی است؟ بعضی از این وبسایت‌ها رایگان و بعضی دیگر در ازای دریافت پول فالوور صفحه شما را افزایش خواهند داد. اما سوالی که پیش می‌آید آن است که هیچ راهکار دیگری به جز خرید، برای افزایش فالوور وجود ندارد؟

خرید فالوور اینستاگرام

معایب خرید فالوور اینستاگرام

1- افزایش اینگیجمنت موقت

بله موقت! این به معنای آن است که بعد از خرید، شما افزایش اینگیجمنت خواهید داشت و این بسیار امیدوارکننده است. اما تا کی؟ باید بدانید که این افزایش اینگیجمنت به زودی از بین خواهد رفت. فالوورهای خریداری شده در درازمدت هیچ ارزش افزوده‌ای برای شما نخواهند داشت. این که شما ده هزار فالوور داشته باشید اما درنهایت صد نفر پست شما را لایک کنند چه ارزشی دارد؟ همه این‌ها قابل بررسی است. کافی‌ست کسی که ذره‌ای با این پارامترها آشنایی دارد صفحه اینستاگرام شما را بررسی کند. به راحتی متوجه می‌شود که این ارقام هم‌خوانی ندارند. کلیدو رمز برد در برابر الگوریتم اینستاگرام تعامل است. شما به تعامل واقعی دارید. بسیاری از این صفحاتی که این وبسایت‌ها به عنوان فالوور تازه به شما اضافه می‌کنند، اکانت‌های فیک هستند. چه تعاملی می‌توان از یک اکانت فیک دریافت کرد؟

2- آسیب رساندن به اعتبار

درست است که بالا بودن تعداد فالوور می‌تواند دیگران را مجاب کند که شما را دنبال کنند. اصلا فالوور بالای یک صفحه آن را حرفه‌ای‌تر هم نشان می‌دهد. اما این کاربران تازه هیچ فعالیتی در صفحه شما انجام نخواهند داد. لایک، کامنت، به اشتراک گذاشتن و…

و شما به این موارد نیاز دارید. این اعتبار شما را به خطر می‌اندازد. چون مردم وارد صفحه‌تان می‌شوند و می‌بینند که پست‌های شما هیچ کامنتی ندارند. این به آن‌ها حس نامناسب بودن محتوا را می‌دهد. مردم خیلی زود متوجه این موارد می‌شوند. فکرش را بکنید که آن‌ها بفهمند که شما فالوورهای خود را خریداری کرده‌اید. می‌دانید این چه لطمه‌ای به اعتبار شما وارد می‌کند؟ فالوورهای جعلی معمولا تعداد خیلی کمی پست دارند، اصلا استوری ندارند، نام اکانت‌های آن‌ها عجیب و غریب است و فالوورهای خیلی کمی هم دارند.

3- تحریف معیارها و عملکرد

شما نیاز دارید که عملکرد خود را آنالیز کنید. اگر فالوورهای خود را خریداری کرده باشید چگونه قرار است این معیارها را اندازه‌گیری کنید؟ چگونه قرار است پست‌هایی که واقعا تاثیرگذار بوده‌اند را پیدا کنید؟ چگونه قرار است محتوایی که برای مخاطب جذاب است را بشناسید و در همان زمینه بنویسید و محتوا تولید کنید؟

به جای اینکه هزینه و زمان خود را برای خرید فالوور هدر بدهید، بهتر نیست آن را صرف جذب فالوور واقعی کنید؟ بهتر نیست تلاش کنید محتوای با کیفیت عرضه کنید تا مردم بخواهند واقعا شما را دنبال کنند؟

خرید فالوور اینستاگرام

4- قوانین تازه اینستاگرام

الگوریتم تازه اینستاگرام فالوورهای فیک و غیرواقعی را شناسایی کرده و آن‌ها را حذف می‌کند. هرگونه لایک و فالوویی که به نظر اینستاگرام از سمت شخص ثالث و طراحی شده‌ای باشد حذف خواهد شد. درضمن، با خرید فالوور شما قوانین اینستاگرام را نقض کرده‌اید و ممکن است حتی حساب شما را غیرفعال و از دسترس خارج کنند. هدف اینستاگرام حفظ تعاملات واقعی و محافظت از حساب‌ها و هویت آن‌هاست. به همین دلیل تا این اندازه روی فعالیت‌های جعلی حساس است. پس بهتر است فالوورهای خود را به صورت ارگانیک رشد دهید. اینشتاگرام با فعالیت‌های ربات‌گونه مخالف است. خرید فالوور هم یکی از این رفتارهای ربات‌گونه است.

5- پولی در کار نخواهد بود

پیروان جعلی محصولات و خدمات شما را نمی‌خرند. اینکه تعداد زیادی فالوور داشته باشید به معنای آن نیست که برندها دوست دارند با شما کار کنند. موضوع فالوورهای غیرواقعی زمانی خود را نشان می‌دهند که برندها قرار باشد با شما کار کنند. آن‌ها اول تعامل شما را می‌بینند و بعد اقدام به همکاری می‌کنند. اگر تعامل‌ها و فورش شما غیرواقعی باشد هیچ برندی با شما کار نخواهد کرد.

به‌جای خرید فالوور چه کاری از دستمان برمی‌آید؟

چیز جدید و واقعی به مردم نشان دهید:

به جای اینکه به فکر افزایش فالوور از راه‌های بی نتیجه باشید، تلاش کنید که به مردم چیزی را ارائه دهید که می‌خواهند ببینند. واقعی باشید و به آن‌ها مزیتی برای اعتبار ببخشید. مخاطب هدف خود را بشناسید و برای آن‌ها محتوای جذاب تولید کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

استراتژی بازاریابی داشته باشید:

برای اینکه در شبکه اجتماعی موفق باشید نیاز به یک برنامه درست دارید. به این فکر کنید که چرا قرار است افزایش فالوور داشته باشید؟ با چه هدفی می‌خواهید فالوورهای خود را افزایش دهید؟ وقتی هدف خود را درنظر بگیرید می‌توانید استراتژی درستی هم بچینید و برای افزایش فالوور کارهایی که لازم است را انجام دهید.

مخاطب هدف خود را بشناسید:

ما قبلا به طور مفصل در مورد پرسونا و مخاطب هدف حرف زدیم. برای همین توصیه می‌کنیم که آن بلاگ را حتما و مفصلا برسی کنید. اما اگر قرار باشد به طور کلی در مورد شناخت مخاطب هدف بگویم، باید گفت که مخاطب هدف دقیقا همان کسی است که شما با هدف رسیدن به او بازاریابی می‌کنید. مخاطب هدف کسی است که شما می‌توانید او را تبدیل به مشتری بالقوه بکنید. این سوالات را از خودتان بپرسید:

مشتریان واقعی شما چه کسانی هستند؟

کجا زندگی می‌کنند؟

تفریحات آن‌ها چیست؟

چگونه از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

چرا در شبکه‌های مجازی فعالیت دارند؟

شما چگونه می‌توانید نیازهای آن‌ها را برطرف کنید؟

این راه حل‌ها را درنظر داشته باشید. ما قبلا در بلاگی مجزا همه چیز را برای افزایش فالوور در سال 2021 نوشته‌ایم. می‌توانید ادامه این موارد را آنجا بررسی کنید.

خرید فالوور اینستاگرام

 

نوین هاب

شاید حالا که درمورد رفتار ربات‌گونه و مخالفت‌های اسنتاگرام با این مساله حرف زدیم، به این فکر کردید که استفاده از نوین هاب ممکن است صفحه اینستاگرام شما را دچار مشکل کند. نوین هاب با استفاده از API رسمی اینستاگرام، محتوای شما را برای انتشار زمان بندی می‌کند. درواقع نوین هاب زیر نظر خود شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند. پس جایی برای نگرانی وجود ندارد.

ارسال نظر