وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

افزایش بازدید اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال، یکی از پلتفرم‌های شبکه‌ اجتماعی محبوب در سرتاسر جهان است. بسیاری از کسانی که از این پلتفرم برای گسترش کسب‌وکارشان استفاده می‌کنند، به افزایش بازدید اینستاگرام اهمیت می‌دهند. مردم دوست دارند محتوایی که منتشر می‌کنند دیده شود. اهمیت بازدید از اینستاگرام را نباید دست کم گرفت. برای افزایش بازدید اینستاگرام، یک سری نکات و استراتژی وجود دارند که ملزم به رعایت آن‌ها هستید. در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است به این عناوین بپردازیم.

1- عکس‌های باکیفیت

اینستاگرام یک پلتفرم عکس محور است. مردم در این شبکه اجتماعی عضو می‌شوند که محتوای مدنظرشان را با استفاده از تصاویر و ویدئوها به مخاطب برسانند. تصور کنید که این عکس‌ها بی‌‌کیفیت باشند. واضح است که هیچکس جذب صفحه‌ای با تصاویر و محتوای بی‌کیفیت نمی‌شود. حالا صفحه جذابی را تصور کنید که تصاویر منتشر شده در آن جلوه رنگی بسیار خوبی دارند. شما جذب کدام‌یک از این صفحات می‌شوید؟

 

افزایش بازدید اینستاگرام

2- خلاقیت

برای اینکه بتوانید بازدیدکنندگان صفحه‌تان را به دنبال‌کنندگان و مشتریان همیشگی تبدیل کنید، لازم است خلاقیت بیشتری در روند کارتان داشته باشید. برای این خلاقیت وقت صرف کنید و صبور باشید. با استفاده از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیارتان گذاشته، این خلاقیت را بروز دهید. برای مثال می‌توانید با سوال و جواب‌هایی که در استوری منتشر می‌کنید، تعامل بیشتری با مردم داشته باشید. هرچه میزان تعامل در صفحه شما بالاتر باشد، اینستاگرام صفحه‌تان را به افراد بیشتری نمایش می‌دهد.

3- انتشار منظم محتوا

یکی دیگر از راه‌حل‌های افزایش بازدید ایسنتاگرام انتشار منظم محتواست. اگر فعالیت شما به هر دلیلی در اینستاگرام، کم یا قطع شود، مردم دست از دنبال کردن شما می‌کشند. یا الگوریتم، دیگر شما را به دیگران نشان نمی‌دهد که بازدید بیشتری دریافت کنید. انتشار منظم محتوا می‌تواند وقت‌گیر باشد. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای فعالیت درست در اینستاگرام، اول از همه یک تقویم محتوا برای صفحه‌تان بنویسید. بعد برای انتشار محتوا به این تقویم پایبند باشید. می‌توانید از ابزارهای مختلف برای  زمان‌بندی ارسال محتوا استفاده کنید. نوین هاب یکی از این ابزار است. این پلتفرم یک ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از این داشبورد حرفه‌‌ای می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی کنید.

افزایش بازدید اینستاگرام

4- کپشن‌های طولانی بنویسید

دقت کنید که کپشن‌ها نباید بیش از حد هم طولانی باشند، چون احتمال اینکه خوانده نشوند زیاد است. با استفاده از کپشن‌ها می‌توانید محتوایی که مخاطب نیاز دارد را به او ارائه بدهید. به همین دلیل باید در نوشتن آن دقت کنید. سعی کنید اطلاعات خوبی به مخاطب ارائه دهید. گفته می‌شود که کپشن‌های کوتاه موجب افزایش بازدید اینستاگرام می‌شود. اما همیشه اینطور نیست. چون افراد بنا به دلایل متعددی اقدام به فالو کردن یم فرد می‌کنند. در انتقال محتوا و مطلب به مخاطب دقیق باشید.

5- با افرادی که فالوورهای زیادی دارند در ارتباط باشید

اینستاگرام یک بستر برای تعاملات اجتماعی است. همانطور که از نام آن پیداست، باید از این ابزار برای برقراری تعامل با مخاطب استفاده کنید. راه‌های زیادی برای برقراری ارتباط صفحات پربازدید وجود دارد. می‌توانید از آن‌ها بخواهید که صفحه شما را به فالوورهای خود معرفی کنند. اگر هم نمی‌خواهید هزینه‌ای بپردازید، می‌توانید زیر پست‌های آن‌ها کامنت بگذارید. شاید آن‌ها کامنت شما را نبینند، اما دنبال‌کننده‌های آن‌ها نظر شما را می‌بینند و ساید به صفحه شما برای بازدید سر بزنند.

6- منشن

معرفی اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید در صفحه خود افرادی را معرفی و صفحه‌شان را منشن کنید. اگر آن‌ها استوری شما را add to story کنند، مسلما بازدید اینستاگرام شما افزایش پیدا خواهد کرد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

افزایش بازدید اینستاگرام

7- بهترین استوری‌های خود را هایلایت کنید

مدت زمانی که یک استوری در صفحه شما باقی می‌ماند، 24 ساعت است. به همین دلیل به آن‌ها محتوای ناپایدار گفته می‌شود. اما شما می‌توانید با هایلایت کردن آن‌ها دائمی‌شان کنید. به این ترتیب، مخاطب هر زمان که بخواهد می‌تواند آن‌ها را دوباره از نو ببیند.

بازدید اینستاگرام

8- تجزیه و تحلیل

قدرت آنالیز را برای افزایش بازدید دست کم نگیرید. توجه داشته باشید که بعد از انجام هر فعالیتی در سوشال مدیا باید عملکرد خود را ارزیابی کنید. ارزیابی عملکرد به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در مورد بهینه سازی عملکرد خود تجدید نظر داشته باشید. همه چیز را آنالیز کنید: impressions، reach، engagement و…

9- انتشار محتوای ویدئویی

تحقیقات اخیری که روی بازدیدهای اینستاگرام به عمل آمده نشان می‌دهد که ویدئوها بیشتر از تصاویر بازدید دریافت می‌کنند. گفته می‌شود یک محتوای ویدئویی دو برابر بیشتر از یک محتوای تصویری کامنت دریافت می‌کند و به اشتراک گذاشته می‌شود. در تولید محتوای ویدئویی خساست به خرج ندهیدو از خلاقیت خود استفاده کنید و محتوای خود را به این سمت ببرید.

10- لایو اینستاگرام

استفاده از لایو اینستاگرام کمک شایانی به بیشتر دیده شدن شما می‌کند. وقتی از لایو استفاده می‌کنید، با فرض اینکه کس دیگری همزمان با شما در حال اجرای لایو نیست، شما در اول صف لیست استوری‌ها نمایش داده خواهید شد. همچنین اگر محتوای لایو شما جذاب باشد، ممکن است مردم آن را برای دوستان خود بفرستند تا تماشایش کنند. به همین دلیل برای افزایش بازدید اینستاگرام استفاده از لایوها را دست کم نگیرید.

افزایش بازدید اینستاگرام

 

11- عملکرد مناسب داشته باشید

اگر می‌خواهید بازدید بیشتری دریافت کنید، عملکردتان را بهبود ببخشید. از ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای برای مدیریت اینستاگرام خود استفاده کنید. نوین هاب یکی از ابزارهایی است که می‌توانید از آن برای حرفه‌ای‌تر عمل کردن در اینستاگرام استفاده کنید. با استفاده از این داشبورد حرفه‌ای می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی و مدیریت کنید. کامنت‌های اینستاگرام خود را مدیریت و دانلود کنید و به آنالیز شبکه‌های اجتماعی خود بپردازید.

2 نظر

  • سلام و عرض ادب.
    من چند تا پیج دارم توی اینستاگرام که یه تعدادش قدیمیه؛و یه تعداد دیگه ش رو اخیرا ایجاد کردم.اما گزینه های آپدیت جدید در پیج های قدیمیم فعال نیست. حتی من برنامه رو یک بار پاک کردم و دوباره نصب کردم اما باز مشکل مرتفع نشد.یقیناً باگ و ایراد خود برنامه هست.اما میخواستم بدونم راهی برای حل این مشکل نیست؟
    ممنون میشم اگر کمک کنید.

    • سلام. متوجه نشدم منظورتون از آپدیت‌های جدید چیه اما اگر ریلز و این موارد رو می‌گید باید بدونین که دونه دونه برای اکانت‌ها فعال میشه. اینطوری نیست که چون ریلز اومده همه داشته باشنش. برای هر اکانت به صورت جداگانه فعال خواهد شد.