وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

چرا باید پست‌ها را برای انتشار زمان‌ بندی کنیم؟

زمان‌ بندی پست برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارد. این رفتار، علاوه بر اینکه زمان شما را حفظ می‌کند، جلوی شلوغی ذهن شما را هم می‌گیرد. برنامه‌ریزی برای انتشار پست و محتوا، می‌تواند موجب افزایش تعامل و رشد طرفداران شما شود. در سال 2021، زمان‌ بندی پست برای انتشار را باید در دستور کار و استراتژی سوشال خود قرار دهید. در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است به شما بگوییم که چرا باید این کار را انجام دهید؟

اهمیت صفحه اینستاگرام

یکی از بهترین راه‌ها برای جذب فالوور در اینستاگرام، داشتن یک اکانت حرفه‌ای است. هرروز کسب‌وکارهای بیشتری برای دیده شدن در اینستاگرام عضو می‌شوند. درحقیقت می‌توان اهمیت صفحه اینستاگرام را به اندازه وبسایت دانست.

زمان بندی پست برای انتشار

زمان‌ بندی پست برای انتشار

1- برای رسیدن به سایر پروژه‌ها زمان خواهید داشت

اگر هنوز هم به صورت دستی در اینستاگرام پست می‌گذارید، می‌توانید متوجه شوید که زمان طولانی‌ای را صرف موبایل می‌کنید. اما اگر از قبل پست‌های خود را برای انتشار زمان‌ بندی کنید، زمان زیادی را ذخیره خواهید کرد. می‌توانید این زمان ذخیره شده را به رسیدگی برای سایر پروژه‌ها اختصاص دهید. اگر کسب‌وکار کوچکی دارید، می‌توانید در این زمان به تولید محتوای حرفه‌ای‌تر بپردازید. پست‌ها را از قبل برای انتشار زمان‌بندی کنید تا زمان خود را به آنالیز فعالیت‌هایتان بپردازید.

2- زمان کم‌تری را به تلفن همراه اختصاص می‌دهید

اگر مدیر شبکه‌های اجتماعی هستید، احتمالا همه زمان خود را پای تلفن همراه خود می‌گذرانید. قبلا هم اشاره کردیم که وقت گذراندن پای شبکه‌های مجازی می‌تواند بسیار وقت‌گیر باشد. اگر بتوانید مدیریت خوبی روی زمانی که پای شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانید داشته باشید، از نظر سلامت روانی هم برای شما بهتر خواهد بود. زمان‌بندی پست برای انتشار به شما کمک می‌کند از این فضا که ممکن است گاهی آسیب‌زننده باشد دور بمانید.

3- افزایش اینگیجمنت اینستاگرام

هیچ چیزی به اندازه تولید محتوای به موقع و سروقت موجب افزایش اینگیجمنت صفحه اینستاگرام شما نمی‌شود. اگر بتوانید، درست و به موقع محتوای خود را ارسال کنید، مخاطب متوجه فعالیت حرفه‌ای شما می‌شود. به عنوان یک کسب‌وکار فعال در اینستاگرام، انتشار محتوا در زمان‌های نامناسب می‌تواند بازدید شما را کاهش دهد. اما اگر بتوانید زمان مناسبی را به انتشار محتوا اختصاص دهید و به موقع محتوای خود را برای انتشار آماده و ارائه کنید، بازدید بیشتری هم خواهید داشت.

4- امکان انتشار محتوا در ساعات پربازدید 

مخاطبان شما در ساعاتی از شبانه روز بیشتر آنلاین هستند. اگر در این ساعات اقدام به انتشار محتوا کنید، لایک و کامنت بیشتری دریافت خواهید کرد. هدف شما از فعالیت در اینستاگرام باید دیده شدن و جلب توجه مخاطب باشد. ابزارهای زیادی برای اینکه ساعات پربازدید خود را پیدا بکنید وجود دارند. نوین هاب یکی از همین ابزارهاست. نوین هاب یک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. یکی از امکاناتی که این ابزار در اختیار شما قرار می‌دهد پیدا کردن ساعت پربازدید است. این ساعت پربازدید براساس ساعت آنلاین بودن فالوورهایتان در اینستاگرام به شما ارائه می‌شود.

زمان بندی پست برای انتشار

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

5- می‌توانید زمان بیشتری را به نوشتن کپشن‌های خود اختصاص دهید

اینستاگرام پلتفرمی برای انتشار تصویر است. اما مدت زمان زیادی است که از این حالت خود فاصله گرفته. اول از همه اینفلوئنسرها بودند که شروع به نوشتن کپشن‌های طولانی کردند. بعد از آن‌ها دیگران هم از کپشن‌های طولانی استفاده کرند. ما قبلا در بلاگی مجزا به اینکه کپشن کوتاه اینگیجمنت بیشتری دارد یا کپشن بلند، پرداخته‌ایم که مطالعه آن خالی از لطف نیست. کپشن‌ها می‌توانند برای شما اینگیجمنت بیشتری داشته باشند. اگر بتوانید پست‌های خود را برای انتشار، زمان‌ بندی کنید‌، می‌توانید زمان بیشتری را به نوشن محتوای خود اختصاص دهید. زمان‌ بندی پست برای انتشار این امکان را به شما می‌دهد که زمان بیشتری برای تمرکز روی موضوعی که قرار است ارائه دهید داشته باشید.

6- افزایش ترافیک وبسایت داشته باشید

بیشتر کسب‌وکارها با هدف افزایش ترافیک وبسایتشان به تولید محتوا در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند. اگر محتوای صفحه خود را شلوغ کنید، توجه خاصی جلب نخواهید کرد و در نتیجه ترافیک کم‌تری برای وبسایت خود خواهید داشت. زمان‌ بندی پست برای انتشار موجب می‌شود که شما بتوانید برنامه‌ریزی بهتری برای محتوای خود داشته باشید. این برنامه‌ریزی برای شما کیفیت به همراه خواهد آورد و این کیفیت موجب بیشتر دیده شدن شما می‌شود.

7- راه‌اندازی کمیپن‌های تبلیغاتی ساده‌تر می‌شود

فرض کنید که شما قصد راه‌اندازی یک کمپین را دارید. احتمالا این کمپین شما محتوای مخصوص به خود را دارد که انتشار آن برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. حالا قرار است سر همان ساعتی که کمپین شما قرار است اجرا شود آنلاین باشید و محتوا را پست کنید؟ اگر از زمان‌ بندی پست برای انتشار استفاده کنید، می‌توانید در خصوص انتشار به موقع محتوا مطمئن باشید. ابزارهای بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از آن محتوای خود را برای انتشار زمان‌ بندی کنید. نوین هاب یکی از همین ابزارهاست. شما با استفاده از این پلتفرم حرفه‌ای می‌توانید هر نوع محتوایی را برای هرکدام از شبکه‌های اجتماعی‌تان زمان‌ بندی کنید. نوین هاب امکان زمان‌ بندی کردن استوری را هم به شما می‌دهد. می‌توانید استوری‌های تبلیغاتی خود را برای انتشار زمان‌ بندی کنید.

زمان بندی پست

 

درنهایت

زمان‌ بندی پست برای انتشار مزایای بسیار زیادی دارد. اگر شما قصد دارید به صورت حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید، استفاده از پلتفرمی که به شما در انتشار محتوا کمک کند، بسیار حرفه‌ای و هوشمندانه خواهد بود. شما باید بتوانید محتوای شبکه‌های اجتماعی خود را برای انتشار مدیریت کنید. نمی‌توانید به صورت غیر حرفه‌ای فعالیت کنید و انتظار بازخورد خوب داشته باشید. همه چیز به محتوای شما و نحوه فعالیت‌تان بستگی دارد.

علاوه بر این‌ها نوین هاب امکانات دیگری هم به شما می‌دهد. شما می‌توانید برترین هشتگ‌های مربوط به کسب‌وکارتان را پیدا کنید و با استفاده از آن‌ها بازدید بیشتری داشته باشید. با استفاده از پلتفرم نوین های شما امکان مدیریت کامنت‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی را هم خواهید داشت. می‌توانید تمام شبکه‌های اجتماعی خود را در این داشبورد مدیریت کنید و به کامنت‌های آن‌ها به صورت یکجا و یکپارچه پاسخ دهید. یکی دیگر از امکاناتی که این داشبورد حرفه‌ای به شما می‌دهد امکان آنالیز شبکه‌های اجتماعی‌تان است. می‌توانید تمام شبکه‌های اجتماعی خود را آنالیز کنید و متوجه نحوه عملکردتان بشوید.

2 نظر