وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

رویداد صوتی لینکدین چیست؟ چه مزایایی دارد؟

رویداد صوتی لینکدین

همان طور که میدانید برگزاری نمایشگاه‌ها، سمینارها و رویدادهای حضوری، تجربیات شبکه‌ای منحصر به فردی را ایجاد می‌کنند. اما کسب و کارها همیشه نمی‌توانند برای رشد مخاطبان خود بر روی رسانه‌های آفلاین و دنیای فیزیکی تکیه کنند. رویداد صوتی لینکدین مسیر جدیدی را برای ارتباط ایجاد می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند تا مکالمات زنده و یک تعامل قوی‌تر با مردم در سراسر جهان داشته باشید.

این ویژگی هنوز در مرحله آزمایشی است و لینکدین قصد دارد تا به زودی از آن رونمایی کند.

رویداد صوتی لینکدین چیست

رویداد صوتی لینکدین چیست؟

همان طور که گفتیم این قابلیت امکان گردهم آوردن جامعه حرفه‌ای و شغلی شما را به جهت ارتباط، یادگیری و ایده گرفتن ایجاد می‌کند. تنها با استفاده از یک فرمت صوتی، کاربران لینکدین می‌توانند شاهد رویدادها بین 15 دقیقه تا 3 ساعت باشند. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند به سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها گوش دهند.

به علاوه باید بتوانید زمینه مورد علاقه خود را با متخصصان از سراسر جهان به اشتراک بگذارید. این قابلیت در لینکدین در مقایسه با سایر شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر و فیسبوک به چند جهت متفاوت است:

  1. رویدادهای صوتی لینکدین به زودی بر روی اکانت پرمیوم کار می‌کند.
  2. لینکدین قصد دارد از داده‌های داخلی برای نشان دادن مرتبط‌‌ ترین و نزدیک‌ترین رویدادهای حرفه‌ای به فعالیت کاربران در فید آن‌ها استفاده کند.
  3. پروفایل‌ کاربران لینکدین، نیز در طول رویداد صوتی نمایش داده می‌شوند و فرآیند‌های معرفی و شبکه سازی را ساده می‌کنند.
  4. با رویدادهای صوتی لینکدین می‌توانید میزبان فرآیندهای پرسش و پاسخ باشید، به مطالب آموزشی مورد علاقه خود گوش فرا دهید و با سایر افراد حرفه‌ای در زمینه شغلی و فعالیت خود ارتباط برقرار کنید.رویدادهای صوتی لینکدین

چه افرادی به رویدادهای صوتی لینکدین دسترسی دارند؟

در حال حاضر رویدادهای صوتی لینکدین تنها برای برخی از سازندگان منتخب در دسترس است و ممکن است چند ماه تا زمانی که قابلیت‌های میزبانی برای عموم مردم عرضه شود، به طول بیانجامد.

در حال حاضر کاربران لینکدین نمی‌توانند قابلیت صوتی را ایجاد کنند اما می‌توانند در رویدادهایی که توسط سایر کاربران اجرا می‌شود شرکت کنند. همچنین همه اعضای لینکدین می‌توانند پروفایل شرکت کنندگان را در یک رویداد ببینند و بلافاصله شروع به شبکه سازی می‌کنند. در نتیجه اگر به دنبال گسترش دایره افراد حرفه‌ای اطراف خود هستید حتما از رویدادهای لینکدین استفاده کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

پیوستن به یک رویداد صوتی لینکدین به سادگی کلیک روی یک دکمه است. همه اعضای لینکدین می‌توانند مخاطبین خود را به رویدادها دعوت کنند. ضمن اینکه رویدادها را به اشتراک بگذارند و در رویدادها در صورت تایید سخنران شوند. اگر درخواست پیوستن به یک رویداد را دریافت کردید روی دکمه join کلیک کنید و منتظر بمانید تا رویداد شروع شود.

بعد از پیوستن میزبان می‌‌تواند شما را برای صحبت با مخاطبان روی صحنه بیاورد و به شما اجازه صحبت دهد. هنگام صحبت در یک رویداد مهم است که همیشه به سایر کاربران احترام بگذارید و نظرات خود را مختصر و کوتاه بیان کنید. به خاطر داشته باشید که هنگام شرکت در یک رویداد صوتی لینکدین، حضور شما به صورت عمومی است، همچنین می‌توانید پروفایل دیگر شرکت کنندگان را در حین رویداد مشاهده کنید و بلافاصله با آن‌ها کانکشن برقرار کنید.

نکات مهمی که باید در رویدادهای صوتی رعایت کنید

چند نکته ساده وجود دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید در رویداد صوتی لینکدین خود میزبان بیشترین تعداد مخاطبان باشید:

  1. حتما برنامه ریزی کنید تا مخاطبان خود را در جریان موضوع قرار دهید.
  2. در حالی که می‌توانید از شرکت کنندگان دعوت کنید تا در کنار شما صحبت کنند، باید محدودیت‌هایی را برای مدت زمان حضور هر سخنران در صحنه در نظر بگیرید.
  3. برای کمک به اجرای یکنواخت و با کیفیت، تمام شرکت کنندگان را به محض ورود بی صدا کنید. بدین ترتیب زمانی که آماده صحبت کردن و پرسیدن سوال هستند صدای آن‌ها را باز کنید. این کار از هرگونه صدای پس زمینه در حین صحبت کردن دیگران جلوگیری می‌کند.
  4. تشویق به مشارکت در طول رویداد می‌تواند به تعامل و نگه داشتن بیشتر کاربران در رویداد کمک کند سعی کنید در طول رویداد از مخاطبان خود سوال بپرسید و از آن‌ها دعوت کنید تا سوالات خود را بپرسند.
  5. همچنین سعی کنید بر روی کیفیت محتوای جمع آوری شده کار کنید تا کاربران در طول رویداد به سخنرانی و شنیدن ادامه مطلب علاقه مند باشند.
  6. لینکدین توصیه می‌کند حداقل 15 دقیقه در یک رویداد صحبت کنید این به شرکت کنندگان زمان می‌دهد تا به رویداد شما بپیوندند و از محتوای شما استفاده کنند و در صورت نیاز سوال بپرسند.

چند نکته برای اجرای یک رویداد موفق

  1. مطمئن شوید که رویداد خود را از قبل تبلیغ می‌کنید توصیه می‌کنیم دو هفته قبل از رویداد تبلیغات خود را شروع کنید.
  2. از مطالب تبلیغاتی خود مانند پست‌های شبکه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و حتی وبسایت به رویداد صوتی خود لینک بدید.
  3. با نزدیک شدن به تاریخ رویداد به روزرسانی‌های منظم را در لینکدین ارسال کنید تا در ذهن مخاطبین باقی بماند.
  4. از پست‌های شمارش معکوس استفاده کنید تا مخاطبان را در مورد رویداد خود هیجان زده کنید و به آن‌ها کمک کنید زمان شروع آن را به خاطر بسپارند.
  5. محتوای رویداد صوتی را بعدا در پروفایل خود یا سایر کانال‌های شبکه ‌های اجتماعی و یا در وبسایت خود استفاده کنید.

در انتها فراموش نکنید شما به راحتی می‌توانید صفحه لینکدین خود را با استفاده از ابزار نوین هاب به راحتی مدیریت کنید و از یک پلتفرم واحد می‌‌توانید تمامی محتواهای خود را در قالب متن، ویدیو و یا تصویر به اشتراک بگذارید و حتی پست‌های خود را پیش از موعد زمانبندی کنید تا به صورت خودکار منتشر شوند.

از آن جایی که محتوای ویدیویی سریع‌ترین رشد را در این پلتفرم دارد، برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره لایو لینکدین به مطلب مربوطه در بخش مطالب آموزشی بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

دیگر گذاشتن پست چند صفحه‌ای در لینکدین چالش نیست. اخیرا این پلتفرم از یک قابلیت جدید رونمایی کرده است که جزئیات آن را می‌توانید در مطلب مربوطه مطالعه کنید.

ارسال نظر