وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

رونمایی از سوپرفالوز توییتر

با توجه به پیشرفت شبکه‌های اجتماعی، رقابت شدیدی بین آن‌ها برای هرچه بیشتر مطرح شدن به وجود آمده است. هرکدام از این شبکه‌های اجتماعی در تلاش‌اند که گوی سبقت را از یکدیگر بربایند. و در صدر لیست محبوب‌ترین شبکه اجتماعی قرار بگیرند. در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است به یکی از قابلیت‌های جدیدی که توئیتر درحال بررسی آن است بپردازیم. سوپر فالوز توییتر یکی از قابلیت‌های جدیدی است که توییتر درحال کار برروی آن است.

توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب است. این شبکه با هدف تحت پوشش قرار دادن نیاز کاربران به وبلاگ‌نویسی, خبرنویسی، مطلع شدن از اخبار روزمره فعالیت می‌کند. توییتر به شما این امکان را می‌دهد که دوستان‌تان را دنبال کنید و با نظراتشان درمورد یک موضوع خاص آشنا شوید. با افزایش محبوبیت توییتر بین مردم، بدیهی است که این شرکت خواسته باشد که برروی درآمدزایی هم تمرکز کند. حجم زیادی از درآمد توییتر وابسته به تبلیغات است.

توییتر

همچنین ذکر این نکته ضروری است که مدیریت شبکه‌های اجتماعی به اندازه آگاهی داشتن درمورد نحوه کار آن‌ها اهمیت دارد. با استفاده از پلتفرم نوین هاب شما این امکان را خواهید داشت که شبکه‌های اجتماعی خود را به راحتی مدیریت کنید. می‌توانید پست‌های خود را زمان‌بندی کنید، به مدیریت کامنت‌های خود بپردازید و به شناخت خوبی درمورد نحوه فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی برسید.

توییتر یک ابزار تبلیغاتی

اگر کار با این پلتفرم را به خوبی یاد بگیرید، شبکه‌ای بسیار خوب برای تبلیغات شما خواهد شد. این روزها مردم دیگر علاقه‌ای به دنبال کردن تبلیغات از طریق رسانه‌های قدیمی را ندارند. تعداد زیادی از کاربران، اخبار جدید کسب‌وکار خود را در توییتر منتشر می‌کنند. تعداد دیگری اخبار استخدام، محصولات جدید و مشاوره‌های خود را در توییتر به اشتراک می‌گذارند. ایده‌ی سوپرفالوز دقیقا از همین نقطه آغاز شد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

سوپر فالوز

پولی شدن توییت‌های محبوب

سوپر فالوز قابلیت جدید توییتر است که درحال بررسی قابلیت‌های آن است. این قابلیت قرار است به کاربران محبوب این امکان را دهد که از فالوورهای خود حق اشتراک دریافت کنند. درواقع این ایده به صورتی است که شما باید برای دسترسی داشتن به محتوای اکانت شخص دیگر به او حق اشتراک پرداخت کنید. هنگامی که این قابلیت معرفی شد کاربران زیادی از این وضعیت اعلام نارضایتی کردند. بسیاری از آن‌ها ادعا کردند که توییتر دیگر مرده است و بهتر است از اجرایی کردن این قابلیت دست بکشد. قابلیت سوپر فالوز توییتر قرار است کاری کند که شما به عنوان دنبال‌کننده یک کاربر به او برای دسترسی داشتن به توییت‌هایش حق اشتراک پرداخت کنید. کسانی که این حق اشتراک را پرداخت نمی‌کنند نمی‌توانند توییت‌های کاربر را بخوانند.

 

فراموش نکنید که با استفاده از پلتفرم نوین هاب می‌توانید تمام اکانت‌های خود را در سوشال‌ مدیا مدیریت کنید. کامنت‌های خود را آنالیز، مدیریت و دانلود کنید.

2 نظر