وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

فیلتر جدید اینستاگرام، لیمیت محتوای حساس در اکسپلور

لیمیت محتوای حساس اینستاگرام پیش از این رونمایی شده بود. اما حالا اینستاگرام اقدام به بهبود این قابلیت جدید کرده است و امکانات تازه‌ای به آن اضافه کرده. اینستاگرام برای اینکه کاربران راحت‌تر از این شبکه اجتماعی استفاده کنند، همیشه درحال بهبود ویژگی‌های خود بوده است. منظور از راحتی در استفاده، فراهم کردن امکاناتی برای حفظ امنیت بیشتر کاربران است. اینستاگرام این اقدامات را اول از همه با اضافه کردن قابلیت بستن کامنت شروع کرد. هر کاربر می‌توانست هنگامی که پست خود را منتشر می‌کند، کامنت‌های آن را ببندد.

لیمیت محتوای حساس

اینستاگرام برای حفظ امنیت بیشتر کاربران، اقدام به افزودن این ویژگی کرده است. در لیمیت محتوای حساس شما این امکان را دارید که فیلتری برای مشاهده آن‌چه که دوست ندارید ببینید، تعبیه کنید. اینستاگرام اعلام کرده که اجازه انتشار محتوای خشونت‌آمیز را به کاربرانش نمی‌دهد. حتما تا الان برایتان پیش آمده که ببینید پستی که محتوای خشونت‌آمیز داشته توسط اینستاگرام حذف شده. پیش از این هم سازوکاری برای اعلام هشدار به کاربر درنظر گرفته بود. به این صورت که وقتی پستی حاوی محتوای خشونت‌آمیز بوده، روی کاور آن به صورت هشدار، برای کاربر می‌نوشت که این پست ممکن است ناراحت‌کننده باشد. بعد دیگر این کاربر بود که تصمیم می‌گرفت به تماشای این ویدئو و یا تصویر ادامه دهد یا نه.

محتوای حساس اینستاگرام

 

به‌روزرسانی لیمیت محتوای حساس در اینستاگرام

اما حالا اینستاگرام اقدام به به‌روزرسانی این ویژگی کرده. با اینکه همیشه قوانین سخت‌گیرانه‌ای در انتشار محتوا داشته، اما اعلام کرده که ممکن است کماکان برخی از محتواها برای افراد ناراحت‌کننده باشد. مثل پست‌هایی که محتوای جنسی، نژادپرستانه، آزار و آذیت حیوانات و تبعیض جنسیتی دارند. اما این بار تمرکز بر روی محتوایی که در قسمت اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می‌شود دارد. قبل از این تمرکز اینستاگرام روی محتوایی که در فید اینستاگرام نمایش داده می‌شد، بود.

این ویژگی جدید قابلیت این را دارد که اگر با تماشای محتوای حساس مشکلی ندارید، همه چیز را به حال خود رها کنید. یعنی تنظیمات را جوری اعمال کنید که این موارد را به شما نشان می‌دهد. اما توصیه اینستاگرام این است که حتما از این فیلتر استفاده کنید. چون ممکن است در دراز مدت روی سلامت روان شما تاثیر منفی بگذارند.

 چگونه محتوای حساس را لیمیت کنیم؟

باید وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام ش.ید. سپس از قسمت account وارد قسمت sensitive content control شوید. در اینجا 3 گزینه مشاهده می‌کنید که در ادامه آن‌ها را برای شما شرح می‌دهیم.

لیمیت محتوای حساس

لیمیت محتوای حساس

لیمیت محتوای حساس

لیمیت محتوای حساس

گزینه اول: Allow

در این گزینه شما می‌توانید تنظیمات را جوری اعمال کنید که کماکان همه محتواها را در اکسپلور اینستاگرام مشاهده کنید.

گزینه دوم: Limit (default)

این همان گزینه‌ای است که پیش از آپدیت‌های جدید اعمال می‌شد. اگر این گزینه را فعال کنید، محتواهایی که از نظر قوانین اینستاگرام خشونت‌آمیز است از نظر شما مخفی می‌مانند. و در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده نمی‌شوند.

گزینه سوم: Limit even more

اگر این گزینه را فعال کنید، عملا هیچ محتوای خشونت‌آمیز و ناراحت‌کننده‌ای مشاهده نخواهید کرد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام
درنهایت

اینستاگرام همواره قوانین خود را برای حفظ امنیت بیشتر کاربرانش ارتقا بخشیده است. برای اینکه امنیت بیشتر شما در این پلتفرم تامین شود، همواره به فکر بهبود ویژگی‌های خود است.

نوین هاب

نوین هاب یک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از امکاناتی که داشبورد نوین هاب در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توانید تمام شبکه‌های اجتماعی خود را در یک داشبورد به صورت یکجا و یکپارچه مدیریت کنید.

امکانات نوین هاب:

انتشار و زمان‌بندی محتوا

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

دانلود و مدیریت کامنت

دریافت خروجی اکسل از کامنت‌ها

آنالیز شبکه‌های اجتماعی

دریافت خروجی اکسل از آنالیز

مدیریت تیمی شبکه‌های اجتماعی

مدیریت پیام‌ها

 

5 نظر