وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

زمان‌بندی لایو و لایو تمرینی در اینستاگرام

زمان بندی لایو اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی از آپدیت‌های جدیدی رونمایی کرده است. زمان بندی لایو اینستاگرام، لایو تمرینی، بررسی وضعیت حساب و مونتاژ استوری. در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است به بررسی جزییات این آپدیت بپردازیم. همراه ما باشید.

نوین هاب یک ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید مدیریت شبکه‌های اجتماعی را به صورت حرفه‌ای‌تر دنبال کنید.

 

زمان بندی لایو اینستاگرام

هدف اینستاگرام از اضافه کردن این قابلیت، افزایش بیننده برای کسی که اقدام به برگزاری لایو می‌کند، است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید زمان بندی لایو اینستاگرام را طبق تقویمی که در اختیارتان گذاشته می‌شود، تا 90 روز آینده انجام دهید. با استفاده از این قابلیت جدید می‌توانید این رویداد را در قالب یک پست برای فالوورهای خود منتشر کنید.

 

چگونه لایو اینستاگرام را زمان بندی کنم؟

1- وارد بخش استوری اینستاگرام شوید. حالا گزینه لایو را انتخاب کنید.

2- از گزینه‌های سمت چپ، گزینه schedule را انتخاب کنید.

3- اول برای لایو خود یک عنوان یا موضوع انتخاب کنید.

4- حالا از طریق تقویم، زمانی که قرار است لایو را برگزار نمایید انتخاب کنید.

زمان بندی لایو اینستاگرام

5- اینستاگرام بعد از این مرحله گزینه‌ای را به شما نمایش می‌دهد که می‌توانید با استفاده از آن اقدام به انتشار برنامه لایو خود در قالب یک پست کنید.

6- وقتی پست را منتشر کردید، یک تقویم کنار آن نمایش داده می‌شود که فالوورهای شما می‌توانند با کلیک بر روی آن، روزی که قرار است این رویداد برگزار شود، یک اعلان دریافت کنند و وارد لایو شوند.

زمان بندی لایو اینستاگرام

 

لایو تمرینی اینستاگرام

مشخصا برای یک کاربر که قرار است اقدام به اجرای لایو در اینستاگرام، آن هم برای اولین بار کند، بعضی از موارد مشکل‌ساز خواهند شد. ممکن است او هیچ ایده‌ای از محیط لایو اینستاگرام نداشته باشد و این موضوع موجب پایین آمدن کیفیت لایو شود. ویژگی لایو تمرینی اینستاگرام مناسب کسانی است که نگران کیفیت برگزاری لایو هستند. شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی اقدام به برگزاری لایو کنید، طوری که هیچکس هشداری بابت آن دریافت نکند. با لایو تمرینی اینستاگرام می‌توانید کیفیت اینترنت، نور، صدا و تصویر خود را بررسی کنید تا اگر مشکلی وجود داشت، قبل از برگزاری لایو اصلی آن را رفع و رجوع کنید.

چگونه از لایو تمرینی اینستاگرام استفاده کنم؟

1- وارد بخش استوری اینستاگرام شوید. حالا گزینه لایو را انتخاب کنید.

2- از منوی سمت Audience را انتخاب کنید.

3- حالا دو گزینه را مشاهده می‌کنید که با انتخاب گزینه دوم می‌توانید اقدام به برگزاری لایو تمرینی کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

لایو تمرینی اینستاگرام

 

بررسی وضعیت محتوا

اینستاگرام به تازگی اقدام به افزودن ویژگی تازه‌ای کرده بود که با استفاده از آن می‌توانستید محتوای خشونت‌آمیز را فیلتر کنید تا آن‌ها را نبینید. اگر در مورد این موضوع اطلاعاتی ندارید، ما قبلا در یک پست مجزا آن را بررسی کرده‌ایم.

بخوانید: لیمیت محتوای حساس در اینستاگرام

حالا اینستاگرام اقدام به افزودن ویژگی تازه‌ای کرده که با استفاده از آن می‌توانید وضعیت حساب و محتوایی که تا به امروز منتشر کردید را بررسی کنید. اگر وارد این قسمت شوید، می‌بینید که آیا تا به حال محتوایی خلاف قوانین اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اید یا نه. یا اگر پستی که اخیرا منتشر کردید، توسط اینستاگرام پاک شده، در این قسمت می‌توانید علت آن را ببینید. درنهایت اگر نسبت به این تصمیم از سمت اینستاگرام اعتراض دارید، می‌توانید از همین قسمت آن را اعلام کنید تا اینستاگرام به درخواست شما رسیدگی کند.

چگونه وضعیت محتوا را بررسی کنم؟

1- وارد تنظیمات حساب کاربری خود شوید.

2- گزینه Account را انتخاب کنید.

3- حالا گزینه Account Status را انتخاب کنید.

4- وضعیت حساب شما در این قسمت اعلام شده است.

بررسی وضعیت حساب

 

مونتاژ استوری به ریلز

اینستاگرام برای اینکه کاربران از فیچر ریلز استفاده کنند، همه تلاش خود را به کار بسته است. به همین دلیل است که اقدام به آپدیت این ویژگی تازه می‌کند. اگر هنوز نمی‌دانید ریلز اینستاگرام چیست، مطلب زیر را بخوانید:

بخوانید: ریلز اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنم؟

آخرین آپدیت ریلز اینستاگرام شامل مونتاژ فریم‌های مختلف تصاویر است. کاربران می‌توانند قاب‌های مختلف استوری خود را در قالب ویدیوهای کوتاه ریلز منتشر کنند. مونتاژ استوری به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر استوری خود را به ویدیوهای کوتاه تبدیل کرده و بازدید بیشتری دریافت کنید.

 

 

 

2 نظر