وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

راه های ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

راه های ارتباطی با پشتیبانی اینستاگرام

برای پلتفرم محبوبی همچون اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در هر ماه و طیف گسترده‌ای از مخاطبان طبیعتا حجم بالایی از گزارشات مختلف برای تیم پشتیبانی ارسال می‌شود.

این مورد سبب می‌شود تا با توجه به حجم تماس‌ها کاربران نتوانند به صورت مستقیم و سریع با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرند. چه بسا که این شماره به علت حجم بالای تماس‌ها پاسخگوی کاربران نیست. به همین منظور راه‌های متفاوتی برای ارتباط با تیم پشتیبانی وجود دارد.

پشتیبانی اینستاگرام

ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام

  • یکی از راه‌ها استفاده از help Centre خود اپلیکیشن اینستاگرام است که ممکن است به شما کمک کند. برای دسترسی به این بخش کافیست وارد قسمت setting از پروفایل خود شوید و سپس وارد بخش help و بعد وارد help center شوید. در این صفحه آخرین مقالات و موضوعات مختلف در رابطه با سوالات کاربران، آورده شده است. شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و یا از نوار جستجوی بالا سوال مورد نظر خود را سرچ کنید.ارتباط با پشتیبانی اینستاگرامپشتیبانی اینستاگرام
  • راه دوم ارسال ایمیل به اینستاگرام [email protected] است. در این مورد قطعا باید مشکل خود را به زبان انگلیسی ترجمه کنید. برای این کار توصیه می‌کنیم حتما از یک فرد آگاه در زمینه زبان انگلیسی کمک بگیرید. البته این روش با ارسال مدارک هویتی همراه است و اگر یک کاربر عادی باشید ممکن است ایمیل شما نادیده گرفته شود.
  • روش سوم استفاده از سایت اینستاگرام است یا به صورت مستقیم از طریق این لینک وارد بخش پشتیبانی اینستاگرام شوید.
    در این صفحه 4 بخش مختلف برای مشکلات و موضوعات گوناگون وجود دارد.
    تب اول Instagram features مربوط به قابلیت‌ های اینستاگرام و مشکلات این بخش است که با کلیک بر روی آن زیر مجموعه‌های مختلفی مرتبط با این بخش باز می‌شود و با کلیک بر روی هر گزینه لیستی از مقالات مرتبط با آن باز می‌شود.
    تب دوم manage your account  مربوط به مشکلات اکانت است، و بخش سوم privacy ,safety and security اگر اکانت شما هک شده یا با مشکل امنیتی رو به رو شدید می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. قسمت چهارم نیز policies and reporting مربوط به سیاست‌ها و گزارشات است.ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام
  • یکی دیگر از ساده‌ترین راه‌ها استفاده از گزینه report a problem است. اگر اپلیکیشن اینستاگرام شما باز می‌شود می‌توانید با ورود به بخش setting و سپس قسمت help گزینه report a problem را انتخاب کنید. سپس مشکل خود را به زبان انگلیسی تایپ کنید و در انتها گزینه submit را انتخاب کنید. علاوه بر این کاربران می‌توانند محتواهای خشونت آمیز و سایر موارد نامتعارف و ناهنجاری که در اینستاگرام مشاهده می‌کنند گزارش کنند.گزارش به پشتیبانی اینستاگرامگزارش محتوای نامناسب به پشتیبانی اینستاگرام

نحوه گزارش محتواهای نامتعارف به پشتیبانی اینستاگرام

برای این کار کافیست که روی سه نقطه افقی سمت راست پست ضربه بزنید و از منوی کشویی گزینه report را انتخاب کنید. در منوی بعدی لیستی از مواردی که به عنوان مشکلات قانونی در اینستاگرام شناخته می‌شوند آورده شده است.

Intellectual property: این مورد به معنی مالکیت و نقض حق نسخه برداری از تصاویر، کلمات، شعار، نماد یا طرح از یک فرد، گروه یا شرکت است.

Nudity: به معنای برهنگی و محتواهایی با این مضمون است. به استثنای تصاویر انگشت شماری از عکس‌های زخم پس از ماستکتومی، افراد در حال شیردهی و برهنگی در مجسمه‌ها و نقاشی‌ها.

Hate speech: سخنان تنفر آمیز و محتوایی که تهدیدهای خشونت آمیز و تشویق به تنفر را نمایش می‌دهد بر اساس نژاد، قومیت، جنسیت، ملیت، گرایش جنسی، مذهب، ناتوانی و قلدری

Illegal activities: محتواهایی که فعالیت‌های غیر قانونی را در رابطه با رابطه جنسی، اسلحه گرم، مواد مخدر، تروریسم و جنایت را نشر می‌دهد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

Self-injury: به معنای خودآزاری و محتواهایی است که آسیب جسمی را ترویج و تشویق می‌کند.

Graphic violence: هر ویدیو یا تصویری حاوی خشونت شدید، که در رابطه با رویدادهای خبرساز، به جهت محکوم کردن این عمل، به اشتراک گذاشته نشده باشد، به دلیل نامناسب بودن حذف خواهد شد. شما پس از گزارش یک پست یک ایمیل یا پیامی در بخش report  دریافت می‌کنید که به شما اعلام می‌کند که مدیران اینستاگرام چه تصمیمی در رابطه با آن گرفته‌اند.

پشتیبانی اینستاگرام

نحوه گزارش باگ ها و اشکالات به اینستاگرام

شما می‌توانید گزارش هایی را در رابطه با باگ‌ها و مشکلات خود اپلیکیشن نیز ارسال کنید. مثلاً اگر یک گرافیک به درستی نمایش داده نمی‌شود یا یک منو برای شما باز نمی‌شود، می‌توانید آن را به پشتیبانی اطلاع دهید.

اگر هنگام استفاده از اینستاگرام گوشی خود را تکان دهید یک پاپ آپ ظاهر می‌شود و با گزینه something isn’t working به شما این امکان را می‌دهد که مشکلات را گزارش کنید. همچنین می توانید اسکرین شات ها و فایل های دیگر را ارسال کنید.

علاوه بر این شما می‌توانید با مرکز راهنمای آنلاین اینستاگرام با پشتیبانی به صورت آنلاین تماس بگیرید اما شما باید گزارش مشکل را به زبان انگلیسی بیان کنید که این موضوع برای بسیاری از افراد دشوار است.

 

ارسال نظر