وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

قابلیت اکانت استاتوس account status در اینستاگرام چیست؟

قابلیت اکانت استاتوس اینستاگرام

از آن جایی که اینستاگرام یک پلتفرم پر مخاطب است و از تمامی گروه‌های سنی با فرهنگ و عقاید مختلف، در این پلتفرم عضو هستند. در نتیجه شبکه اجتماعی اینستاگرام، باید یک فضای امن برای الهام گرفتن از محتواها و بیان ایده‌ها باشد. اکانت استاتوس قابلیتی در اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید متوجه شوید که محتوای حذف شده شما، به دلیل نقض کدام قوانین و دستور العمل‌های اینستاگرام است.

اگر محتوای شما به دلیل نقض دستور العمل‌های اینستاگرام حذف شود در بخش اکانت استاتوس، توسط یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده خواهد شد. حال محتواهایی که حذف می‌شوند در قسمت اکانت استاتوس فهرست می‌شوند که می‌توانید هر زمان که بخواهید آن‌ها را بررسی کنید.

همچنین اگر محتوای شما حذف شد و تصور می‌کنید که این محتوا با دستورالعمل‌های انجمن مغایرتی ندارد می‌توانید در بیشتر مواقع درخواست بررسی کنید.

محتواهای خارج از قوانین اینستاگرام محتواهایی در چارچوب مسائل تروریسم، جنایت، خدمات جنسی، خرید و فروش اسلحه گرم، مشروبات الکلی، تنباکو، ترویج استفاده از داروهای غیر پزشکی، فروش حیوانات زنده، شکار غیر قانونی، فروش گونه‌های در معرض خطر و…است.بنابراین تمامی کاربران باید محتواهایی در چارچوب قوانین اینستاگرام منتشر کنند.

برای اطلاع بیشتر از محتواهای نامتعارف در اینستاگرام می‌توانید به مطلب پشتیبانی اینستاگرام مراجعه کنید.

علاوه بر این، وضعیت اکانت یا همان قابلیت account status در اینستاگرام، یک وضعیت اعلان است. این قابلیت شما را از آخرین وضعیت این پلتفرم برای مثال قطع شدن موقتی شبکه و مشکلات فنی از طریق ارسال نوتیفیکیشن مطلع می‌کند. پس به لطف اضافه شدن این ویژگی قادر خواهیم بود اطلاعات بیشتری در مورد پست و استوری‌های حذف شده و البته آخرین وضعیت اینستاگرام به دست آوریم.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

قابلیت اکانت استاتوس در اینستاگرام

برای مشاهده وضعیت اکانت خود در اپلیکیشن اینستاگرام در سیستم عامل اندروید و آیفون:

  1. وارد بخش setting از اکانت خود شوید
  2. روی account ضربه بزنید سپس وارد بخش account status شوید
  3. در این بخش شما می‌توانید هر محتوایی که به دلیل مغایرت با دستورالعمل‌ها از حساب شما حذف شده و حتی ممکن است منجر به حذف اکانت شما شود را مشاهده کنید.

در این قسمت اگر تصور می‌کنید محتوای شما با دستورالعمل‌ها مغایرت ندارد می‌توانید درخواست بازبینی داشته باشید. توجه داشته باشید اگر به صورت مستمر محتوایی منتشر می‌کنید که با قوانین اینستاگرام تداخل داشته باشد ممکن است دسترسی به اکانت خود را از دست بدهید.

قابلیت اکانت استاتوس

لازم به ذکر است قابلیت اکانت استاتوس، هنوز برای تمامی کاربران در دسترس نیست. این قابلیت ابتدا برای کاربران ایالات متحده فعال می‌شود. البته تاریخ دقیق در دسترس قرار گرفتن این ویژگی به صورت همگانی مشخص نیست.

22 نظر

  • سلام من یک پست گذاشتم و خیلی هم بازدید خورد حدودا ۴میلیون ولی بعد ۴.۵روز پشت ریپورت شد درخواست بازبینی هم دیدم دوباره هم پیام داد که ریپورت الان اکانت استتوسم تیک سبز نداره جاش ی علامت⚠️ اومده و پستامم دیگه اکسپلور نمیره چیکار کنم درست شه؟

    • سلام، یکی از مهمترین اقدام ها اینه که صبر کنید، تو بسیاری از موارد این مشکل با گذر زمان برطرف میشه. اما در کنارش می تونید آدرس ایمیل و شماره موبایل ثبت شده در اینستاگرامتون رو تغییر بدین. همینطور، می تونید از کاربراتون بخواین که به خاطر مشکل ریپورت شدن تعامل بیشتری باهاتون داشته باشن تا رفع میشه این محدودیت براتون.

      • من یه پست در مورد همجنس گراها گزاشتم کاملا شوخی بود و قصدی نداشنم یه سکانس فیلم بود ۳۰۰ هزارتا ام ویو گرفته بود ۲ تا از تیکای اکانت استاتوس ام زرد شده

      • سلام من پنج بار سوتی دادم و نقض قوانین ثبت شده و در سوابق وضعیت حسابم مونده.. چکار کنم همش پاک بشه و دیگه تکرار نکنم؟ میترسم اکانتم حذف بشه

    • سلام .اکانت منم دقیقا همچین مشکلی داره.لطفا میشه راهنماییم کنید ک چطور مشکلمو برطرف کنم

  • سلام من به خاطر یه استوری که گزاشتم پیجم از الگوریتم خارج شده و تیک سبزش پریده و جاش یه هشدار اومده الان چند ماهه اینطوریه هر روزم پست میزارم چیکار کنم ؟

  • سلام وقتتون بخیر
    من پستی داشتم که بلاک شد و رفت توی اکانت استاتوس الان نمیخوام دوباره برگرده و میخوام کلا حذف بشه باید چیکار کنم؟ یا میدونید چقدر طول میده تا کلا از اکانت استاتوس پاک بشه ؟الان حدود ۱۰ روز گذشته

  • سلام من اصلا گزینه اکانت استاتوس ندارم چکار میتونم انجام بدم و گزینه ستینگ و پرایوسی یکی است و جدا نیستن

  • سلام من دوتا تیک واسم فعال بود و پیج من یه دفعه خیلی رفت بالا پست هام همه میلیونی بازدید میخورد و توی هر ۲۴ساعت بیشتر از ۵۰۰فالور فالو میکردن تا اینکه یه پست گذاشتم اصلا خلاف مقررات اینستا نبود و متاسفانه اخطار اینستا دوتا گذینه منو با علامت اخطار روشن کرد من فرم پيگيري هم ارسال کردم الان۲۰روز میشه که هیچ جوابی از اینستا دریافت نکردم به نظرتون دوباره پیجم درست میشه وضعیت حسابم دوباره مثل قبل میشه یا اینکه دائمی شده چیکار کنم به نظرتون؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  • سلام من توتنظیمات وضعیت حساب سه تاگزینه دارم که تیک سبزنداره حتی علامت نارنجیم نداره چیکارکنم تیک سبز بگیره

  • سلام خسته نباشین من یه تیک قرمز دارم
    که برای مورد اول هست که یه نظر دادم به یه پست
    چگونه کاری کنم که مثل قبل سبز بشه

  • سلام چطور میتونم این گزینه اخطار کامنت رو سبز کنم تو وضیعت حساب یکیش سبزه یکیش زرد که برامن کامنت نفرت افکنی نوشته چطور رفعش بکنم

  • سلام پیج من قیمت اکانت استاتوسش هیچکدوم تیک نداره
    یا علامت ضربدر داره یا تعجب
    چیکار باید بکنم

  • سلام من ی عکسی رو استوری کردم و حذف شد و رفت داخل اکانت استاتوس الان میخام از داخل استاتوس حذف کنم چیکارب باید انجام بدم ک از اونجا هم حذف بشه

  • سلام با اینکه من ۱۲ تا پست دارم ولی تو اکانت استاتوسم نوشته شما هیچی پست نکردید که روی حسابتون اثیر بذاره؟یعنی چی این؟

  • سلام من بیشتر از هفت ماه هست که اکانت بیزینس ایجاد کردم بیشتر از ۳۰۰تا پست دارم ولی توی وضعیت اکانت نوشته شما هیچ پستی ندارید که روی وضعیت اکانت شما تاثیر بزاره