وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

واتساپ حجم چت‌های گروهی را در برنامه دو برابر می‌کند

حجم چت های گروهی در واتس اپ دو برابر می‌شود

واتساپ یکی از برنامه‌هایی است که تاکنون تغییرات و آپدیت‌های زیادی را مانند اپلیکیشن تلگرام عرضه نکرده و از سازوکار یکسانی در پلتفرم خود پیروی کرده است.

واتساپ در ماه گذشته، اضافه شدن قابلیت‌های جدید در گروه‌ها را اعلام کرد که شامل ابزارهای مدیریت جدید، زیر گروه‌ها، چت‌های صوتی 32 نفره و موارد دیگر می‌شود. ضمن اینکه واتساپ به مرور زمان، قابلیت اضافه کردن، 512 نفر به یک چت گروهی را نیز ارائه می‌کند.

افزایش حجم چت‌های گروهی در واتساپ

اخیرا واتساپ اولین مرحله از ایجاد انجمن‌های جدید را با اضافه کردن ویژگی reactions راه اندازی کرده است. این قابلیت در حال حاضر در چت‌های گروهی در دسترس است. کاربران می‌توانند فایل‌هایی را با حجم حداکثر 2 گیگابایت در واتساپ ارسال کنند که از محدودیت قبلی 100 مگابایتی آن بیشتر است.

کاربران در حال حاضر می‌توانند 256 نفر را به یک چت گروهی اضافه کنند، و سال‌هاست که سقف گروه‌های واتس اپ همین تعداد بوده است. اما اکنون این ظرفیت دو برابر خواهد شد.

این قابلیت می‌تواند طیف وسیعی از گزینه‌های استفاده و ارتباطات بین کاربران را تسهیل کند. اما در عین حال این قابلیت می‌تواند، بستری را برای فعالیت بیشتر گروه‌های مجرم و افرادی که به دنبال انتشار اطلاعات نادرست هستند را ایجاد کند.

در سال 2020 و در اوج همه گیری ویروس کرونا، واتساپ محدودیت‌های جدیدی را برای ارسال پیام در این برنامه اعمال کرد. بدین ترتیب با کمپین‌هایی که اطلاعات نادرستی را نشر می‌دادند مبارزه کرد. این موضوع منجر به کاهش 70 درصدی تعداد پیام‌های فوروارد شده در این اپلیکیشن شد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

پس با توجه به قابلیت جدیدی که واتساپ بر روی پلتفرم خود اعمال کرده، آیا دو برابر کردن اندازه گروه‌های واتس اپ می‌تواند گامی اشتباه و در جهت عکس باشد؟

در کنار تمام نگرانی‌ها، با فعال شدن این قابلیت، فرصت‌های جدیدی برای بازاریابان ایجاد می‌شود تا گروه‌های گسترده‌ای را برای افزایش آگاهی از برند خود ایجاد کنند و به مشتریان متعهد و وفادار خود دسترسی پیدا کنند.

البته لازم به ذکر است این ویژگی هنوز برای تمامی کاربران در دسترس نیست. اما اگر به دنبال ایجاد یک گروه فوق العاده بزرگ در واتساپ هستید، واتس اپ در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است این گزینه در راه است. قابلیت جدید واتساپ می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای شما فراهم کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اینکه چگونه پیام‌های پاک شده در واتساپ را بخوانیم به صفحه مربوطه در بخش مطالب آموزشی بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

ارسال نظر