وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت

تاثیر رپرتاژ بر سئو سایت

به گفته کارشناسان سئو، اگر طراحی و محتوای وبسایت شما بسیار بهینه و مورد تایید ربات‌های گوگل باشد، رسیدن به رتبه برتر در گوگل بدون داشتن بک لینک فالو از سایت‌های معتبر غیر ممکن خواهد بود.بنابراین انتشار رپورتاژ تاثیر زیادی بر بهبود سئو سایت دارد که از طریق آن می‌توانید بک لینک فالو دریافت کنید.

طبق به روز رسانی‌های جدید گوگل بک لینک‌هایی که به صورت تبلیغات متنی در وبسایت‌ها منتشر می‌شدند و بعد از مدتی توسط ادمین وبسایت حذف می‌شدند از نظر گوگل به عنوان لینک‌های خریداری شده و اسپم در نظر گرفته می‌شوند. این فرآیند می‌تواند منجر به کاهش رتبه بندی سایت گوگل شود.

از همین رو گوگل استانداردهای بک لینک جدیدی را تعریف کرده است که بر اساس آن بک لینک‌ها باید کاملا ارگانیک باشند، و توسط صفحاتی که با محتوا و موضوع شما ارتباط معنایی دارند ارائه شوند. علاوه بر این پس از درج بک لینک‌ها هرگز نباید بعد از مدتی حذف شوند.

تاثیر رپرتاژ بر سئو سایت

تاثیر رپورتاژ بر سئو سایت

دریافت بک لینک فالو و دائمی با انتشار رپورتاژ در وبسایت‌های معتبر،‌ بیشترین تاثیر را در سئو و کسب رتبه اول در کلمات کلیدی مرتبط دارد.

رپورتاژ آگهی نقش مهمی در بهینه سازی موتورهای جستجو و توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال دارد. رپورتاژ در حقیقت به شکل یک گزارش جامع و کلی از خدمات و محصولات شماست. شما با خرید رپورتاژ از سایت‌های معتبر در واقع از آن‌ها اعتبار می‌گیرید. چرا که یکی از معیارهای رتبه بندی گوگل تعداد و کیفیت بک لینک‌هایی است که از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید.

زمانی که یک صفحه غیر تبلیغاتی مانند سایت‌های خبرگزاری،‌ کاربران خود را به وبسایت شما ارجاع می‌دهند، گوگل مطمئن می‌شود که شما محتوایی برای ارائه دارید. در نتیجه صفحه شما در لیست سایت‌های با رتبه بالا، قرار می‌گیرد. از سوی دیگر رپورتاژ یک آگهی دائمی است که تاریخ انقضا ندارد و حذف نمی‌شود و همیشه کاربران جدید را به سایت شما ارجاع می‌دهد.

بنابراین رپورتاژ آگهی‌ها با کمترین هزینه سبب بهبود سئو، افزایش بازدید سایت، و در نهایت افزایش فروش و درآمد شما می‌شود. یکی دیگر از دلایل اهمیت رپورتاژ این است که می‌توانید متن را در طیف گسترده‌ای از رسانه‌های آفلاین و آنلاین منتشر کنید.

زمانی که شما یک رپورتاژ آگهی را در کانال‌هایی مانند سایت‌های محبوب منتشر می‌کنید در این سایت یک صفحه جداگانه و همیشگی برای محتوای شما ایجاد می‌شود همچنین می‌توانید به 3 تا 5 کلمه از کلمات کلیدی مورد نظر خود، لینک دهید و یک لینک فالو از سایت معتبر دریافت کنید. از آن جایی که مطلب شما همیشه در صفحه اول گوگل و سایت ناشر نمایش داده می‌شود، بر روی وضعیت سئو شما تاثیر زیادی خواهد داشت.

ویژگی‌های یک رپرتاژ خوب

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی

دید بیشتر

همان طور که گفتیم انتشار رپورتاژ درسایت‌های محبوب، شانس دیده شدن برند و محصولات شما را افزایش پیدا می‌دهد و سبب برندسازی نیز می‌شود.

برای همه مناسب است

یکی دیگر از مزایای مهم رپورتاژ این است که تمام کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند از این روش برای بهبود صفحات خود در نتایج جستجوی گوگل استفاده کنند. تفاوتی ندارد که کسب و کار شما مدل B2B باشد یا B2C مهم این است که با انتشار رپورتاژ آگهی قدرتمند می‌توانید پیام و محتوای خود را با مخاطبان بسیاری به اشتراک بگذارید.

برندسازی و افزایش شهرت برند

همان طور که در موارد قبلی گفتیم انتشار رپورتاژ در کانال‌‌ها و سایت‌های محبوب، آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد اما اگر به صورت منظم و با برنامه روند انتشار رپورتاژ را ادامه دهید این موضوع به افزایش اعتبار برند شما و اعتماد سازی نیز کمک می‌کند.

هزینه معقول و مناسب

این روش نسبت به سایر روش‌ها مقرون به صرفه‌تر بوده و شما با هزینه‌ای مناسب می‌توانید پیام خود را به مخاطبان هدف برسانید حتی اگر مطلب شما به اندازه‌ای قوی و جذاب باشد که مخاطبان هدف بیشتری را درگیر کند بسیاری از کانال‌ها نیز در رسانه خود آن را منتشر می‌کنند.

ویژگی یک رپورتاژ آگهی خوب

چگونه یک رپورتاژ خبری خوب بنویسیم؟

  1. یک رپورتاژ آگهی جذاب باید ساده و روانکاوانه باشد.
  2. لحن و ادبیات مناسبی داشته باشد.
  3. مخاطب هدف خود را بشناسید و متناسب با نیازهای مخاطبان محتوای خود را تولید کنید.
  4. یک عنوان قانع کننده و جذاب انتخاب کنید تا مخاطب را ترغیب کند که لینک صفحه را باز کند.
  5. قرار نیست تبلیغات را مستقیما منتشر کنید و از آن فقط در جهت اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطب استفاده کنید.
  6. هرگز از متن‌های کپی استفاده نکنید.
  7. از کلید واژه‌های اصلی مد نظر خود استفاده کنید تا مخاطب شما متوجه شود که تمرکز شما بر روی چه چیزی است،
  8. می‌توانید از نکات کاربردی استفاده کنید. با ایجاد ارزش افزوده برای مخاطب، وی را کنجکاو کنید تا ببیند برند، محصولات و خدمات شما چه نیازهایی را برآورده می‌کند.
  9. از جذابیت‌های بصری مانند تصاویر مرتبط در رپورتاژ خود استفاده کنید.
  10. توجه داشته باشید که مقاله نباید بیش از اندازه طولانی باشد که از حوصله کاربر خارج شود.
  11. حتما در انتها یک نتیجه گیری کلی از مطلب خود ارائه دهید.

تاثیر رپرتاژ آگهی بر سئو سایت

تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی چه قدر است؟

هر سایتی برای نمایش رپورتاژ از شما هزینه‌ای دریافت می‌کند که این هزینه در سایت‌های مختلف، متفاوت می‌باشد. اما به دلیل وجود عدم مرجعی برای تعیین تعرفه‌ها و قیمت‌های ثابت، قیمت پیشنهادی برای رپورتاژ طبق قوانین داخلی بر اساس کیفیت سایت، اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و امتیاز اسپم، تعیین می‌شود.

نتیجه گیری

تا اینجا از میزان تاثیر رپورتاژ بر سئو سایت آگاه شدیم، در دنیای امروز مخاطبان زیادی در دنیای اینترنت وجود دارند که برای تبلیغات معمولا از ابزارهای تبلیغات آنلاین و دیجیتال استفاده می‌کنند. در نتیجه رپورتاژ نیز یکی از مهمترین استراتژی‌ها و اقدامات در جهت اطلاع رسانی، تبلیغات اینترنتی و ارتباط با مخاطبان است. بنابراین می‌توانید برنامه اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود را با انتشار رپورتاژ در پر بازدیدترین سایت‌هایی که مخاطبان هدف شما حضور دارند پیاده سازی کنید.

تاثیر رپرتاژ بر سئو

یک نظر