وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

قابلیت زمان‌بندی ارسال توییت در توییتر | امکان زمان‌بندی توییت در نوین هاب

زمانبندی ارسال توییت در توییتر

نزدیک به دوماه است که قابلیت زمان‌بندی ارسال توییت در توییتر، در نسخه وب این پلتفرم، اضافه شده‌است. این امکان قبل از آن هم به صورت آزمایشی در اختیار بعضی از کاربران قرار گرفته بود.

کاربرانی هم که این قابلیت را نداشتند می‌توانستند با استفاده از سرویس‌هایی نظیر  Tweetdeck از امکان زمان‌بندی ارسال توییت در توییتر برخوردار باشند.

کاربران توییتر حالا می‌توانند به راحتی در نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی، توییت‌های مورد نظر خود را از قبل آماده و حداکثر برای 18 ماه آینده زمان‌بندی کنند.

برای این کار فقط کافیست وقتی در حال نوشتن یک توییت هستید، طبق تصویر پایین، آیکون تقویم (زمان‌بندی) را انتخاب کنید.

زمان‌بندی توییت در توییتر

بعد از انتخاب آیکون تقویم، می‌توانید مطابق تصویر روز و ساعت مورد نظرتان برای ارسال توییت را تعیین کنید تا در آن تاریخ در توییتر منتشر شود. همانطور که در بالاتر هم گفتیم حداکثر زمانی که می‌توانید یک توییت را زمان‌بندی کنید، یک سال و نیم آینده است.

زمان‌بندی ارسال پست در توییتر

توییتر به طور خودکار منطقه زمانی شما را تشخیص می‌دهد تا در زمان‌بندی دقیق ساعت مشکلی پیش نیاید. اما به این نکته توجه کنید که به علت فیلتر بودن توییتر در ایران و استفاده از VPN ممکن است توییتر در تشخیص منطقه زمانی شما دچار مشکل شود.

هم‌زمان با ارائه این امکان جدید، توییتر خبر از امکان ذخیره کردن پیش‌نویس‌ها در نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی می‌دهد. اما پیش‌نویس‌هایی که در نسخه وب می‌نویسید تنها در همین نسخه قابل استفاده هستند و نمی‌توانید در نسخه موبایل از آن استفاده کنید.

برعکس این موضوع نیز صادق است. یعنی پیش‌نویس‌هایی که روی موبایل ذخیره می‌کنید، در نسخه وب قابل استفاده نیستند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

بیشتر بخوانید:رشته توییت چیست؟ و چگونه رشته توییت ایجاد کنیم؟

ارسال توییت زمان‌بندی شده در نوین هاب

همانطور که می‌دانید، یکی از قابلیت‌هایی که نوین هاب در اختیار شما قرار می‌دهد امکان زمان‌بندی و ارسال پست در همه شبکه‌های اجتماعی تحت پوشش این پلتفرم است.

بیشتر از دوسال است که امکان زمان‌بندی و ارسال توییت در داشبورد نوین هاب برای کاربران فراهم است.

اما زمان‌بندی توییت در نوین هاب، مزیت‌هایی دارد. زمان‌بندی توییت در توییتر محدود به 18 ماه آینده است. اما شما در نوین هاب می‌توانید برای هر زمانی در آینده توییت خود را زمان‌بندی کنید.

اما یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های نوین هاب استفاده از تقویم شمسی برای زمان‌بندی توییت‌های شماست. استفاده از تقویم شمسی اشتباه در تاریخ و زمان‌بندی شما را به حداقل می‌رساند و زمان‌بندی دقیق‌تری خواهید داشت.

تقویم زمان‌بندی شمسی نوین هاب

همچنین امکان ارسال رشته توییت در نوین هاب که به تازگی ارائه شده، برای شما مهیا است. اما این امکان در خود توییتر وجود ندارد.

رشته توییت در نوین هاب

برای ارسال توییت زمان‌بندی شده در توییتر، همین الان در نوین هاب ثبت نام کنید و از هفت روز اشتراک رایگان استفاده کنید.

ارسال نظر