وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

رشته توییت چیست؟ و چگونه رشته توییت ایجاد کنیم؟

خیلی اوقات می‌بینیم کسی در توییتر، چند توییت پشت هم و به طور منظم منتشر می‌کند. به توییت‌های پشت هم در توییتر، رشته توییت می‌گویند.

از نوامبر 2017 توییتر، محدودیت کارکتر در این پلتفرم محبوب را دو برابر کرد. اکنون سه سال است که شما می‌توانید به جای 140 کارکتر، 280 کارکتر بنویسید.

اما برای بعضی داستان‌ها، گزارش‌ها و حتی درد و دل‌های شما، 280 کارکتر هم کم است. اما خب راه حلی برای دور زدن ممنوعیت کارکتر در توییتر به نام رشته توییت ( Thread ) وجود دارد.

خیلی از کاربران توییتر از این تغییرات ناراضی بودند. آنها اعتقاد داشتند که ماهیت توییتر، کوتاه بودن و موجز بودن صحبت است، اما با این تغییرات، توییتر ماهیت گذشته خود را از دست خواهد داد.

رشته توییت، توییت‌ها سلسله‌واری است که پشت هم نوشته می‌شوند. تا قبل از ماه دسامبر 2017 کاربران تویتتر، با زدن شماره برای هر توییت، پشت هم آنها را می‌نوشتند و به صورت رشته توییت در می‌آمد.

بیشتر بخوانید:ریتوییت بیشتر در توییتر با ۱۶ ترفند ساده

اما بعد از آپدیت اپلیکیشن، ازسال رشته توییت از قبل آسان‌تر شد. به این ترتیب که شما بعد از نوشتن یک توییت 280 کارکتری می‌توانید با زدن علامت (+) توییت بعدی را بنویسید و همینطور ادامه دهید تا مطلب شما تمام شود و سپس همه توییت‌ها را هم‌زمان ارسال کنید.

رشته توییت در توییتر

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

این قابلیت برای اندروید، آی او اس و نسخه وب توییتر فعال است.

خوانندگان توییت شما هم با دیدن Show This Thread می‌دانند که با یک رشته توییت طرف هستند. و می‌توانند بون اینکه توییتی را از دست بدهند، آنها را کامل و پشت سر هم بخوانند.

رشته توییت در نوین هاب

در راستای بهبود امکانات داشبورد نوین هاب برای کاربران عزیز، امکان انتشار رشته توییت به داشبورد نوین هاب اضافه شد.

رشته توییت در نوین هاب

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بعد از نوشتن توییت اول، اگر قصد اضافه کردن توییت دیگری را داشتید، صفحه را اسکرول کنید و به پایین صفحه بروید و در کادر توییتر، توییت جدید خود را بنویسید و برای اضافه کردن توییت‌های بعدی هم اضافه کردن توییت جدید را انتخاب کنید و 280 کارکتر بعدی را در کادر ایجاد شده بنویسید.

 

رشته توییت در نوین هاب

ارسال نظر