وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

مدیریت پیام‌های دایرکت به نوین هاب اضافه شد!

مدیریت دایرکت نوین هاب

پاسخ‌دهی به موقع دایرکت‌ها برای کسب‌وکارها اهمیت بسیار زیادی دارد. به خصوص کسب‌وکارهایی که فروش یا ارائه خدمات آنلاین دارند، مساله مدیریت دایرکت‌ها برایشان اهمیت پیدا می‌کند. به همین دلیل ما اقدام به افزودن قابلیت مدیریت دایرکت به داشبورد نوین هاب کرده‌ایم. در این پست از بلاگ نوین هاب به این قابلیت تازه می‌پردازیم و ویژگی‌های آن را برای شما شرح می‌دهیم.

مدیریت دایرکت اینستاگرام

حتما برای شما هم جواب دادن به پرسش مخاطبان و دنبال‌کننده‌هایتان اهمیت زیادی دارد. ممکن است کسب‌وکاری داشته باشید که نیاز به فروش محصول و کالا داشته باشد. جواب دادن به سوال مشتری که از شما قیمت کالا را پرسیده یا درمورد روند ثبت سفارش از شما پرسیده، اهمیت زیادی دارد. می‌دانید که اگر جواب دایرکت‌ها را به موقع ندهید، ممکن است مشتری و مخاطب خود را از دست دهید.

به همین دلیل ما به این فکر کردیم که مدیریت دایرکت را به امکانات نوین هاب اضافه کنیم. با این قابلیت جدید نوین هاب شما می‌توانید از این به بعد دایرکت‌ها و پیام‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی مدیریت کنید.

دسته‌بندی پیام‌ها

یکی از امکاناتی که مدیریت دایرکت نوین هاب به شما می‌دهد امکان دسته‌بندی کردن پیغام‌هاست. برای مثال فرض کنید که پیغام یک مشتری خاص نیاز به پیگیری دارد. یا برای تعدادی از افراد شماره کارت فرستادید و منتظر واریز وجه هستید. می‌توانید این پیغام‌ها را با تگ مخصوص دسته‌بندی و جدا کنید. علاوه بر این، اگر اکانت اینستاگرام شما توسط چند نفر اداره می‌شود، می‌توانید بررسی کنید که کدام ادمین چه پاسخی به پیغام‌ها داده است. به عنوان یک مدیر، بررسی این موضوع اهمیت زیادی دارد، چون می‌توانید ادبیات پاسخ به پیغام‌ها را بررسی و رضایت مشتریان خود را آنالیز کنید.

مشاهده پیام‌ها و امکان پاسخ‌دهی

کار کردن با نسخه دسکتاپ بسیار راحت‌تر از کار کردن با تلفن هوشمند است. حالا می‌توانید با استفاده از نسخه دسکتاپ همه پیام‌های خود را ببینید و پاسخ دهید.

خروجی گرفتن از دایرکت‌ها

خروجی گرفتن از دایرکت‌ها از چند جهت اهمیت دارد.

فرض کنید که یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کردید و از فالوورهای خود خواستید که شما را در استوری منشن کنند. این منشن‌ها در دایرکت برای شما قابل مشاهده است. برای بررسی نتیجه چنین مسابقه‌ای و قرعه‌کشی کردن از بین افرادی که در آن شرکت کردند، می‌توانید با خروجی اکسلی که داشبورد نوین هاب دراختیار شما می‌گذارد این قرعه‌کشی را انجام دهید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

اهمیت دوم آن زمانی مشخص می‌شود که می‌خواهید یک بررسی کلی روی دایرکت‌هایی که در طول یک بازه زمانی مشخص دریافت کرده‌اید داشته باشید. مثلا این که چند نفر بعد از دریافت شماره کارت، اقدام به ثبت سفارش کرده‌اند. یا چندتا از پیام‌ها رضایت یا نارضایتی مشتری بوده است. این کار، روند فعالیت شما را حرفه‌ای‌تر و بهتر نشان می‌دهد.

مدیریت دایرکت نوین هاب

درنهایت

اضافه شدن امکان مدیریت دایرکت به نوین هاب، به شما جهت مدیریت بهتر در زمان، ایجاد نظم بیشتر و دسترسی راحت‌تر کمک می‌کند.

همچنین نوین هاب به ابزار دیگری را با عنوان دایرکت هوشمند اینستاگرام اضافه کرده که امکان پاسخ خودکار به دایرکت‌ها را فراهم میکند.

ما همواره در تلاشیم که تجربه تازه‌تری از مدیریت شبکه‌های اجتماعی برای شما خلق و کار با شبکه‌های اجتماعی را برای شما ساده‌تر کنیم.

ارسال نظر