وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

اصطلاحات رایج دیجیتال مارکتینگ (اینفوگرافیک)

مدت‌هاست که بازاریابی از شکل سنتی خود خارج و وارد فضای دیجیتالی شده. دیگر کم‌تر کسب‌وکاری را می‌بینیم که همچنان اصرار به استفاده از امکانات سنتی برای تبلیغ فعالیت خود داشته باشد. دنیای وسیع و گسترده‌ دیجیتال مارکتینگ، مطالب فراوانی برای یادگیری دارد. با گسترده شدن استفاده از فضای مجازی برای توسعه کسب‌وکارها، یادگیری این حوزه اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند. در این اینفوگرافی از بلاگ نوین هاب تصمیم داریم برای شروع، شما را با اصطلاحات پایه‌ای دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم. دانستن معنای این اصطلاحات برای هرکسی که در این حوزه فعالیت می‌کند ضروری و اجباری است.

نوین هاب یک ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. احتمالا به عنوان یک دیجیتال مارکتر، مدیریت شبکه‌های اجتماعی برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که برای جذب و حفظ مشتری، تولید محتوا در زمان مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. با داشبورد حرفه‌ای که نوین هاب در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی کنید. آنالیز کامنت‌ها و بازخوردهای شبکه اجتماعی یکی دیگر از امکانات نوین هاب است.

 

مدیریت شبکه‌های اجتماعی به اندازه فعالیت درست در آن اهمیت دارد. باید این امکان را داشته باشید که به‌صورت مداوم و اصولی در شبکه‌های اجتماعی خود فعال باشید تا مخاطب را از دست ندهید. نوین هاب یک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. این پلتفرم یک داشبورد مجزا برای زمان‌بندی و انتشار محتوا، مدیریت کامنت‌ها  و آنالیز شبکه‌های اجتماعی به شما می‌دهد.

 

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

 

 

 

 

4 نظر