وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

چرا تصویر آیکون کلاب هاوس تغییر می‌کند؟

آیکون کلاب هاوس

اگر از فعالان و کاربران برنامه کلاب هاوس باشید حتما متوجه شدید که چهره و تصویر آیکون کلاب هاوس در بین نرم افزارهایی که بر روی گوشی خود نصب کردید مدام تغییر می‌کند. شاید از نظر شما این مورد یک ایراد یا اشکال در برنامه باشد اما کاملا برنامه ریزی شده است و این پلتفرم هر ماه نماد خود را تغییر می‌دهد. این مقاله را برای علاقه مندان به اپلیکیشن کلاب هاوس نوشتیم و در آن به دلیل جایگزین شدن تصویر آیکون کلاب هاوس پرداختیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

Clubhouse از همان ابتدا به دلیل نماد نسبتا غیر معمولی که داشت از سایر برنامه‌ها متمایز بود. این برنامه به جای استفاده از لوگو از تصاویر افراد واقعی استفاده می‌کند. از زمان روی کار آمدن کلاب هاوس، این برنامه به یک پلتفرم پر طرفدار در بین کاربران تبدیل شد. کاربران را از سرتاسر جهان، در اتاق‌های صوتی گردآوری و بسیاری از افراد مشهور و شخصیت‌های برجسته تجاری را به سمت خود جذب کرده است.

مکالمه و برقراری ارتباط با دیگران یکی از نیازهای اصلی و اساسی همه ما محسوب می‌شود. همه ما به نوعی با آن درگیر هستیم، حال این توانایی به دلیل تصویری شدن شبکه های اجتماعی از ما گرفته شده و گفتگو بین افراد کمرنگ شده است. به همین دلیل کلاب هاوس تمرکز خود را روی گفتگو بین افراد گذاشته است.

همه ما از شبکه اجتماعی اینستاگرام اغلب برای انتشار تصاویر، از یوتیوب برای ویدیو و از هر شبکه اجتماعی دیگری با توجه به قالبی که دارد، به شکل متفاوتی استفاده می‌کنیم. حالا کلاب هاوس برنامه‌ای است که برای رقابت با پلتفرم مشابه خودش، یعنی دیسکورد وارد عرصه شده است. ضمن اینکه خودش را با رویکرد مکالمه و ارتباط مبتنی بر صوت عرضه کرده است.

کلاب هاوس

 

چرا تصویر برنامه کلاب هاوس تغییر میکند؟

کلاب هاوس همچنان معتقد است که از طریق تغییر نماد برنامه می‌تواند توجه افراد را به خود جلب کند. این برنامه صوتی از تصاویر سرگرم کننده افراد مختلف که در زمینه فعالیت خود در آن ماه یک فرد تاثیر گذار محسوب می‌شوند، استفاده می‌کند. در واقع هدف از اینکه تصویر آیکون کلاب هاوس تغییر می‌کند این است که با تجلیل از این افراد، و قرار دادن آن‌ها در کانون توجه پلتفرم خود را در بین کاربران برجسته کند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

تصویر آیکن کلاب هاوس

علاوه بر این تصویر از یک چهره، توجه بیشتری را در اپ استوری، پلی استور یا صفحه اصلی شما به خود جلب می‌کند و کاربر را برای باز کردن و استفاده از برنامه کنجکاو می‌کند. در حقیقت این یک رویکرد جدید و خلاقانه توسط کلاب هاوس است که ارزش بیشتری را هم برای برنامه ایجاد کرده است.  این برنامه به جای استفاده از یک لوگوی ثابت، با عوض کردن تصاویر افراد یک حس تازگی و تنوع را به مخاطبان القا می‌کند.

کاربران کلاب هاوس می توانند وارد اتاق های گفتگویی شوند که افراد مختلفی در آن حضور دارند. بدین ترتیب در مورد مسائل مختلف با هم صحبت کنند و ارتباط برقرار کنند. همچنین از این پلتفرم می‌توانید به عنوان یک ابزار برای یادگیری، انتقال پیام و اطلاع از اخبار نیز استفاده کنید.

اگر قصد دارید از چگونگی بازاریابی در کلاب هاوس بیشتر بدانید، توصیه می‌کنیم به صفحه مربوطه در بخش مطالب آموزشی بلاگ نوین هاب مراجعه نمایید.

چرا تصویر آیکن کلاب هاوس عوض میشه؟

ارسال نظر