وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

آموزش اضافه کردن هم‌ تیمی به نوین هاب

اضافه کردن هم تیمی در نوین هاب

اگر با ابزار نوین هاب آشنا باشید حتما می‌دانید، نوین هاب یک دستیار هوشمند شبکه های اجتماعی است که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به ورود و خروج به نرم افزارهای مختلف، اکانت‌های خود را از تمامی شبکه های اجتماعی به داشبورد نوین هاب متصل کرده و همه امکانات شبکه های اجتماعی را در یک فضا در اختیار داشته باشید. اضافه کردن هم تیمی یکی از ویژگی‌های برجسته ابزار نوین هاب است.

از امکانات برجسته‌ای که ابزار نوین هاب در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توان به مدیریت و زمانبندی انتشار محتوا، مدیریت کامنت، مدیریت دایرکت اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی، آنالیز شبکه های اجتماعی و مدیریت تیمی شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

به صورت جزئی‌تر شما در بخش زمانبندی و انتشار محتوا امکان زمانبندی ویدیو، استوری و محتوای آلبومی را خواهید داشت. در بخش آنالیز شبکه های اجتماعی نیز می‌توانید نمودار رشد فالوورها، میزان اینگیجمنت و ایمپرشن پست‌ها، ساعت آنلاین بودن فالوورها، هشتگ‌های پر بازدید و…را مشاهده کنید.

مزایای داشتن هم‌‌تیمی در ابزار نوین هاب

از آن جایی که مدیریت چندین اکانت شبکه اجتماعی برای کسب و کارهای بزرگ معمولا کار دشواری است، نوین هاب به شما این امکان را می‌دهد که تمامی اکانت‌های شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را به شکل گروهی مدیریت کنید. در نتیجه می‌توانید با استفاده از این ویژگی تقسیم وظایف کنید و هر یک از فعالیت‌ها را به یک فرد در گروه محول کنید.

نکته بسیار مهم و حائز اهمیت در داشتن هم‌ تیمی این است که شما نیازی ندارید پسورد شبکه اجتماعی خود را در اختیار هم‌ تیمی‌هایی که به داشبورد اضافه می‌کنید، قرار دهید. لذا بعد از جا به جایی و تعویض هم تیمی‌ها نیز شما نگرانی بابت پسورد اکانت خود ندارید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

نحوه اضافه کردن هم تیمی به نوین هاب

  1. برای اضافه کردن هم تیمی نیاز است که شما در ابتدا یک اشتراک حرفه‌ای تهیه کرده باشید. در مرحله بعد ادمین اصلی می‌بایست یک لینک دعوت را به ایمیل فردی که قصد دارد به عنوان هم تیمی اضافه کند، ارسال کند.
  2. بدین ترتیب فرد هم تیمی با کلیک بر روی لینک دعوت به پیشخوان خود در داشبورد نوین هاب، هدایت می‌شود. البته لازم به ذکر است پیش از این کار، فرد هم تیمی باید در نوین هاب ثبت نام کرده باشد و یک اکانت داشته باشد.
  3. حالا شما به عنوان ادمین اصلی با کلیک بر روی گزینه اعضای تیم و اضافه کردن هم تیمی، در ابتدا اکانت‌هایی که قصد دارید مدیریت آن‌ها را به هم تیمی خود بسپارید را انتخاب کنید.
  4. سپس میزان دسترسی هم تیمی خود را که شامل آیتم‌هایی مانند زمانبندی پست، پاسخ به کامنت، پاسخ به پیام و… می‌باشد را انتخاب و فعال کنید.

اضافه کردن هم تیمی در ابزار نوین هاب

توجه داشته باشید شما به عنوان ادمین اصلی می‌توانید اکانت جدید را به لیست اکانت‌های متصل به داشبورد خود اضافه کنید. اما فرد هم تیمی به بخش اتصال اکانت‌های ادمین اصلی دسترسی ندارد.

در صورت داشتن هر گونه مشکل یا سوال در این فرآیند می‌توانید با بخش پشتیبانی نوین هاب تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر