نیاز به ابزاری برای مدیریت کامل شبکه‌های اجتماعیتان دارید؟ کلیک کنید
وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

چگونه لوکیشن در بیو اینستاگرام اضافه کنیم؟

اضافه کردن لوکیشن به بایو اینستاگرام

حتی اگر محصولات یا خدمات شما بسیار عالی و کارآمد باشد، بسیاری از مخاطبان و مشتریان زمانی را صرف این موضوع نمی‌کنند که در گوگل جستجو کنند و آدرس محل کسب و کار شما را پیدا کنند بنابراین شما می‌بایست برای صرفه جویی در زمان کاربران، لوکیشن را به عنوان یکی از فاکتورها به بیو اینستاگرام خودتان اضافه کنید.

اضافه کردن لوکیشن در بیو اینستاگرام بسیار ساده است و وقتی کاربران روی آن کلیک می‌کنند به برنامه map خود هدایت می‌شوند بنابراین خیلی راحت می‌توانند آدرس فروشگاه یا شرکت شما را پیدا کنند. به این ترتیب کاربران خیلی راحت می‌توانند به صورت حضوری، کالا یا خدمات شما را دریافت کنند.

اگر کسب و کار شما به گونه‌ای است که بهتر است لوکیشن خود را به بیو اینستاگرام اضافه کنید، اول می‌بایست اکانت خود را به نوع بیزینسی تغییر دهید زیرا این گزینه برای اکانت‌های معمولی فعال نمی‌شود.

مراحل اضافه کردن لوکیشن در بیو اینستاگرام

  1. در مرحله اول مطمئن شوید که یک حساب کاربری تجاری دارید.

برای این کار گزینه setting  و سپس account را انتخاب کنید.

اضافه کردن لوکیشن به بایو اینستاگرام

اگر شما یک حساب تجاری داشته باشید گزینه Switch back to a personal account را مشاهده می‌کنید اما اگر حساب تجاری نداشته باشید باید بر روی گزینه Switch to a professional account کلیک کنید.
لوکیشن در بایو اینستاگرام

  1. در مرحله بعد دسته بندی خود را انتخاب کنید و اتمام کار.موقعیت مکانی در بایو اینستاگرام

علاوه بر اینکه می‌توانید موقعیت مکانی خود را به بیو اینستاگرام اضافه کنید، به مجموعه‌ای از ابزارهای مفید برای بهینه‌سازی اینستاگرام هم دسترسی خواهید داشت. از جمله دکمه‌های call to action، تجزیه و تحلیل و…

  1. پروفایل خود را ویرایش کنید.

در این مرحله در صفحه خود بر روی گزینه edit profile کلیک کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

سپس در بخش public business information گزینه contact options را انتخاب کنید.

لوکیشن در بایو اینستاگرام

  1. در این بخش در قسمت business phone number تلفن شرکت یا فروشگاه خود را وارد کنید و در قسمت business address آدرس محل کسب و کار خود را وارد کنید. این گزینه شما را به سمت صفحه‌ای هدایت می‌کند که می‌توانید آدرس خیابان، شهر یا کد پستی خود را وارد کنید.
    آموزش گذاشتن لوکیشن در بایو اینستاگرام
  2. مکان مورد نظر خود را روی نقشه ذخیره کنید

پس از برررسی هر گونه غلط املایی و اطمینان از اینکه تمام موارد را درست وارد کردید روی done کلیک کنید تا به قسمت public business information بازگردانده شوید. در این مرحله گزینه save را انتخاب کنید تا موقعیت مکانی شما در پروفایلتان منتشر شود.

هشدار امبر نیز یکی از ویژگی‌های جدیدی است که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید به مطلب مربوطه در بخش اخبار شبکه های اجتماعی نوین هاب مراجعه نمایید.

برای نوشتن یک بیو حرفه‌ای اینستاگرام به مطلب مربوطه با همین عنوان در بخش بلاگ نوین هاب سر بزنید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

چگونه در بایو اینستاگرام لوکیشن بزنیم؟