وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

8 نکته برای بازاریابی وبسایت

برای فروش محصولات و خدماتی که دارید، استفاده از وبسایت‌ها اهمیت زیادی دارد. مردم برای اینکه کالایی بخرند، وبسایت‌ها را بررسی می‌کنند و توضیحات محصولات را می‌خوانند. استفاده از وبسایت‌ها به شما کمک می‌کند که محصولات خود را بدون واسطه بفروشید و سود بیشتری بکنید. همچنین وبسایت‌ها به شما کمک می‌کند که بررسی کنید چه کسانی وارد وبسایت شما شده‌اند. می‌توانید آدرس ایمیل مشتریان خود را از آن‌ها دریافت و درمورد محصولات و تخفیف‌های تازه به آن‌ها اطلاع‌رسانی کنید. یک وبسایت مناسب با طراحی خوب می‌تواند به شما در جذب مشتری کمک کند. اگر از ورود به این فضا خودداری کنید فرصت‌های بسیاری را از دست می‌دهید.

در بازاریابی وبسایت باید به نکات دیگری هم توجه کنید

  1. چه تعداد از افراد اقدام به بازدید از وبسایت شما کرده‌اند؟
  2. چند نفر از این بازدیدکنندگان از محصولات شما خرید کرده‌اند؟
  3. چه صفحاتی از وبسایت شما پربازدیدتر از بقیه هستند؟
  4. کدام محصول شما پرفروش‌تر از بقیه بوده است؟
  5. چه عاملی یک محصول را پرفروش کرده است؟

بررسی این موارد و آنالیز وبسایتتان می‌تواند به پیشرفت شما در مارکتی که به سمت دیجیتالی و آنلاین شدن پیش رفته، کمک کند. ما در این پست از بلاگ نوین هاب به بررسی نکات بازاریابی وبسایت پرداخته‌ایم.

نوین هاب بک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. اگر به‌صورت حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید، نوین هاب این امکان را به شما می‌دهد که فعالیت خود را مدیریت کنید. با داشبورد حرفه‌ای نوین هاب می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی کنید. از شبکه‌های اجتماعی خود آنالیز تهیه کنید و کامنت‌های خود را مدیریت کنید

 

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

 

 

بازاریابی وبسایت

3 نظر