وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

5 ترفند توییتر برای تاثیرگذاری بیشتر

5 ترفند برای توییتر

استقبال از توییتر روزانه بیشتر می‌شود و به یکی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است. برای دیده شدن در توییتر باید بیشتر از شبکه‌های اجتماعی دیگر تلاش کنید. شما در توییتر تنها 280 کارکتر برای نوشتن دارید و با این محدودیت باید بتوانید با یادگیری ترفند توییتر منظورتان را برسانید.

برای عملکرد بهتر در توییتر با وجود محدودیت‌ها، این 5 ترفند ساده اما کاربردی را به کار ببرید.

  • برای تاثیرگذاری بیشتر از Twitter Analytics استفاده کنید
         آنالیز توییتر

از زمانی که توییت می‌زنید، نیمه عمر آن تنها تا 24 دقیقه است. در سه ساعت اول پس از انتشار، توییت 75 درصد از مشارکت بالقوه خود را بدست می‌آورد. این نشان می‌دهد که زمان انتشار توییت اهمیت زیادی دارد.

شما می‌توانید از داده های Twitter Analytics (تحلیل‌گر توییتر)  خود استفاده کنید و زمان طلایی انتشار توییت‌های خود را به دست بی‌آورید.

نوین هاب هم ابزار مناسبی برای مدیریت و تحلیل داده های توییتری شما، در اختیارتان قرار می‌دهد.

آمار توییتر در نوین هاب

 

 

  • توسط نوین هاب توییت‌هایتان را برنامه ریزی کنید

اگر در طول روز وقت کافی برای توییت کردن ندارید و سرک کشیدن به توییتر در کارهای روزمره‌تان وقفه می‌اندازد؛ بدین معناست که شما به درستی مدیریت زمان در توییتر را انجام نمی‌دهید.

شما می‌توانید با استفاده از نوین هاب، یک بازه زمانی معین برای انتشار توییت‌های خود در نظر بگیرید و برای ارسال آنها در طول روز برنامه‌ریزی کنید.

تقویم زمان‌بندی نوین هاب

  • تا چهار عکس در توییت آپلود کنید

در نسخه جدید توییتر، شما می‌توانید بدون این‌که جای متن در توییتان گرفته شود، عکس آپلود کنید. و دیگر مجبور نیستید فقط یک عکس بگذارید. شما می‌توانید همراه با هر توییتان تا چهار عکس آپلود (بارگذاری) کنید.

استفاده از عکس می‌تواند تاثیرگذاری توییت شما را بیشتر کند. توییت‌هایی که تصویر دارند، به طور متوسط 35 درصد بیشتر ریتوییت (بازتوییت) می‌شوند. وقتی در حال نوشتن توییت خود هستید، بر روی Camera (دوربین) کلیک کنید، سپس عکس‌ها را آپلود کنید و دکمه توییت را بزنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

  • از بارگذاری ویدیو در توییتر غافل نشوید

توییتر تبدیل به یکی از محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی در زمینه به اشتراک‌گذاری و گفتگو درباره ویدیو‌های آنلاین است. روزی نیست که ویدیویی از توییتر وایرال نشود و در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم حتی راجع به آن صحبت نشود.

توییت‌های ویدیویی به طور متوسط 28 درصد ریتوییت (بازتوییت) بیشتری دارند. شما به راحتی می‌توانید ویدیو ایجاد و یا آپلود کنید و یا حتی به صورت لایو (زنده) ویدیو پخش کنید.

ویدیو در توییتر

آیا توییتر به درد کسب و کار شما می‌خورد؟

  • از هشتگ درست و به اندازه استفاده کنید

یکی از راه‌های دیده شدن در توییتر و جذب فالوور، استفاده از هشتگ‌هاست. معمولا کاربران از سرچ  هشتگ‌ در توییتر زیاد استفاده می‌کنند؛ پس شما با استفاده از هشتگ‌های مرتبط و بجا می‌توانید به دیده شدن توییت خود کمک کنید.

توییت‌های با هشتگ؛ به طور متوسط دو برابر توییت‌های بدون هشتگ مخاطب جذب می‌کنند. به طور مثال هشتگ‌های  #بازار_کار و #استخدام هم برای کارفرمایان و هم برای کارجویان مفید و کاربردی است.

برای پیدا کردن هشتگ مناسب در توییتر می‌توانید از ابزارهایی مانند Twitonomy استفاده کنید. این ابزار 10 مورد از برترین هشتگ‌های مورد استفاده توسط هر فرد را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید نام یکی از افراد متخصص حوزه خود را وارد کنید و لیستی از هشتگ‌های مورد استفاده او را به شما نشان دهد.

ابزار شناسایی هشتگ برای توییتر

اگر برای توییت‌های خود به دنبال انتخاب بهترین و پربازدیدترین هشتگ‌ها هستید؛ از سرویس پیشنهاد هشتگ نوین هاب استفاده کنید.

این 5 ترفند توییتر، به شما کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوید و نرخ تعامل با مخاطبتان را بالا ببرید.

ارسال نظر