وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

مدیریت هشتگ‌ها و پیشنهاد هشتگ مرتبط در نوین هاب

هشتگ‌ها قدرتمند هستند و می‌توانند پست‌های شما را به مخاطبان هدف برسانند، فالوورها را به پیج شما بیاورند، تعامل بیشتر ایجاد کنند و تصویری مثبت‌تری از برند شما بسازند.

هشتگ یک کلمه یا عبارت است که در کنار علامت (#) یا همان Number Sign قرار می‌گیرد و کلمه‌ای که در کنار علامت # قرار می‌گیرد به یک متا، تگ شده و قابل کلیک کردن تبدیل می‌شود.

با کلیک روی آن شما را به سمت دیگر محتواهای مرتبط با آن موضوع هدایت می‌کند.

درحال حاضر فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، تامبلر، لینکدین، یوتیوب، پینترست و … از هشتگ پشتیبانی می‌کنند.

شاید بیشترین کاربرد از هشتگ در شبکه‌های اجتماعی، در توییتر و اینستاگرام باشد که بخش ویژه مختص هشتگ در آنها وجود دارد، که باعث شود مخاطبین زیادی که هدف شما هستند را جلب کند.

بیشتر بخوانید: چگونه هشتگ مخصوص برند خود را بسازیم؟

 

و اما یک خبر خوب!

نوین هاب نیز به منظور دسترسی آسان و کمک به رشد شبکه‌‌های اجتماعی کاربران بخش جدیدی برای اضافه کردن هشتگ و دریافت هشتگ‌های مرتبط را اضافه کرد.

ابزار پیشنهاد هشتگ مرتبط نوین هاب هشتگ‌های زبان فارسی را هم پوشش می‌دهد.

 

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

 

در نوین هاب در بخش انتشار و زمانبندی پست در قسمت پایین کپشن، می‌توانید گزینه هشتگ را فعال و هشتگ مرتبطی با پست خود بنویسید. نوین هاب هشتگ‌‌های مرتبط با محتوای شما را نمایش می‌دهد و با کلیک بر روی هر کدام به سادگی آن را انتخاب و در پایین متن کشپن برای شبکه‌های اجتماعی که از هشتگ پشتیبانی می‌کنند اضافه کنید.

شبکه‌های اجتماعی که هشتگ را پشتیبانی می‌کنند و به انتهای کشپن اضافه می‌شوند: اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین، پینترست، آپارات، تامبلر

شبکه‌های اجتماعی که هشتگ را پشتیبانی نمی‌کنند: پیام رسان‌های تلگرام و بله

 

همین الان وارد پنل کاربری خود شوید و در صفحه ارسال پست جدید این قابلیت را بررسی کنید.

 

 

5 نظر

  • با تشکر از شما و سرویس خوب شما البته قابلیت هشتگ و پیشنهاد هشتگ کاربردی نیست
    چون تعداد محدودی رو ارایه میده و اکثرا کاربردی نیستن. مثلا اگر چند تا رو اضافه کنیم دیگه هشتگ دیگری نشان داده نمیشه و محدود به همون قبلی هاست.

    هر آیدی معمولا یک سری هشتگ های خاص رو استفاده میکنن و اگر این قابلیت وجود داشت که تمام هشتگ های قبلی استفاده بشن خیلی در زمان صرفه جویی میشه.