وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

5 مزیت برنامه‌ریزی برای ارسال پست‌ اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی است که 1 میلیارد نفر کاربر فعال دارد. بسیاری از مشاغل از این محبوبیت اینستاگرام استفاده می‌کنند و با فعالیت منظم به مخاطبان بسیاری دسترسی پیدا می‌کنند.

شما به عنوان صاحب کسب و کار، دیجیتال مارکتر و یا کارشناس شبکه اجتماعی؛ حتما می‌دانید حتی اگر با برنامه‌ریزی پست‌ها یک ساعت در وقتتان صرفه جویی شود،تا چه حد از برنامه‌هایتان جلو خواهید افتاد.

در این مقاله 5 مزیت برنامه‌ریزی برای ارسال پست‌های اینستاگرام را برای شما شرح خواهیم داد:

صرفه جویی در وقت با ارزشتان

تقویم شما همین الان آماده است. شما با استفاده از تقویم نوین هاب و قابلیت زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید از قبل برای ارسال پست برنامه ریزی کنید.

شما می‌توانید یک روز را به تولید محتوا اختصاص دهید و محتوای خود را زمان‌بندی کنید. با این کار می‌توانید بقیه هفته را استراحت کنید و مطمئن شوید که فالوورهایتان در زمان درست مطالب شما را خواهند دید.

 

تقویم زمان‌بندی نوین هاب

 

زیبایی ظاهری پیج شما حفظ می‌شود

برندها در اینستاگرام ،بیشتر از هر پلتفرم دیگری، با ظاهرشان قضاوت می‌شوند. چه یک شرکت سخت افزاری کامپیوتری باشید و یا یک برند لباس زنانه؛ رنگ، ترکیب و لحن پستهای شما باید دارای احساس واقعی و منحصر به فرد باشد.

البته که گفتن این حرف آسان‌تر از انجام دادن آن است. آماده کردن همزمان چند پست می‌تواند به یکپارچگی محتوای شما کمک کند.

شما می‌توانید پست‌های برنامه ریزی شده را در کنار هم ببینید و اگر ناهماهنگی ای در آنها دیدید، قبل ازاین که عمومی شود و به تعامل شما آسیب برساند، اصلاح کنید.

 

پیج زیبای اینستاگرام

 

راحت‌تر آپلود کنید

برای مثال، اگر بخواهیم هرروز برای آپلود ویدیو؛ در بین ویدیوهایی که داریم بالا و پایین کنیم، زمان زیادی را باید صرف کنیم. اگر ویدیوهای خود را با نوین هاب زمان‌بندی کنید، به راحتی از روی دسکتاپ ویدیوها را روی داشبور خود می‌کشید و رها می‌کنید و ویدیوهای شما در زمان تعیین شده آپلود می‌شوند. اگر در هنگام کار با این پلتفرم، با مشکل آپلود نشدن پست اینستاگرام مواجه شدید، توصیه می‌کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید.

 

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

برنامه ریزی پست اینستاگرام

فالوور بیشتری جذب می‌کنید

هربار که در اینستاگرام پست آپلود می‌کنید، بیشتر دیده می‌شوید. هم توسط فالوورهای فعلی خود و هم کاربرانی که شما را فالو نمی‌کنند.

شایدپست شما وایرال شود و در اکسپلور اینستاگرام نمایش داده شود. کم کم مردم از طریق هشتگ‌های پست‌هایتان پیدایتان می‌کنند.

با داشتن استراتژی برای استفاده از هشتگ، به جای نوشتن 30 هشتگ بی معنی و بی ربط، فالوورهای بیشتری جذب خواهید کرد.

 

هشتگ

 

نرخ تعامل خود را بالا می‌برید

فالوورهایتان را فراموش نکنید! هرچه که آنها می‌خواهند برایشان فراهم کنید.

یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌ها برای به دست آوردن لایک بیشتر در اینستاگرام، ارسال در هنگام آنلاین بودن فالوورهای شما است.

البته اگر فالوورهای شما از آمریکا و کانادا هم هستند، نصفه شب زمان مناسبی برای آنها نیست. باید اختلاف زمانی را هم در نظر بگیرید.

 

افزایش نرخ تعامل

با استفاده از نوین هاب از بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرامتان مطلع شوید و با انتشار محتوا در زمان مناسب، نرخ تعامل خود را بالا ببرید.

آنالیز اینستاگرام نوین هاب

ارسال نظر