وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

چگونه از یوتیوب فیلم دانلود کنیم

دانلود از یوتیوب

یوتیوب شبکه اجتماعی مبتنی بر ویدئو است. میلیاردهای ویدئوی کاربردی در این شبکه اجتماعی وجود دارد. اما دانلود از یوتیوب همیشه دغدغه بوده است. احتمالا شما هم همیشه خواسته‌اید بعضی از ویدئوها را از یوتیوب دانلود کنید اما راهی نداشته‌اید. توجه کنید که امکان دانلود از یوتیوب در نسخه پریمیوم آن فراهم است. یعنی شما می‌توانید اشتراک یوتیوب را بخرید و این قسمت برای شما آنلاک شود. اما در ایران دسترسی به نسخه پریمیوم یوتیوب کمی دشوار است. در این بلاگ از نوین هاب قرار است به آموزش دانلود از یوتیوب بپردازیم.

 

یوتیوب پریمیوم چیست؟

اگر تا کنون از یوتیوب استفاده کرده باشید می‌بینید که تقریبا میان هر ویدئویی که تماشا می‌کنید یک تبلیغ به شما نمایش داده می‌شود. گاهی اوقات هم بیشتر. این روشی است که یوتیوب با کمک آن کسب درآمد میکند. اما نسخه پریمیوم یوتیوب درحقیقت نسخه بدون تبلیغ آن است. به این صورت که شما با پرداخت حق اشتراک به یوتیوب علاوه بر اینکه از تمام امکانات آن استفاده خواهید کرد، دیگر تبلیغی هم مشاهده نمی‌کنید. امکان دانلود از یوتیوب با استفاده از نسخه پریمیوم آن فراهم است.

 

اگر نسخه پریمیوم نداشته باشیم نمی‌توانیم از یوتیوب دانلود کنیم؟

کار نشد ندارد. برای اینکه بتوانید ویدئوهای یوتیوب را دانلود بکنبد تا بعدا آن‌ها را به صورت آفلاین ببینید راه‌های زیادی وجود دارد.

راه اول: استفاده از یوتیوب دانلودر

این وبسایت علاوه بر اینکه به شما قابلیت دانلود فایل‌های یوتیوب را می‌دهد، امکان کانورت و تبدیل فایل‌ها به یکدیگر را برای شما فراهم کرده است. کافی‌ست وارد یوتیوب شوید، لینک URL ویدئویی که می‌خواهید دنلود کنید را کپی کرده و در این وبسایت پیست کنید.

طبق تصویر زیر:

دانلود یوتیوب

 

همانطور که در تصویر می‌بینید، حالا می‌توانید فرمت فایل موردنظر خود را انتخاب کرده و اقدام به دانلود و ذخیره ویدئو کنید.

کانورت:

کانورت به معنای تبدیل است. اگر توجه داشته باشید میبینید که امکان تبدیل فایلها به یکدیگر در این وبسایت فراهم است. میتوانید یک ویدئو را از یوتیوب، با استفاده از این وبسایت به فایل صوتی تبدیل و از آن استفاده کنید.

راه دوم: استفاده از وبسایت y2mate

این وبسایت هم همان کار را می‌کند با این تفاوت که فرمت‌های بیشتری برای دانلود دراختیار شما می‌گذارد.

کافی‌ست لینک ویدئوی موردنظر خود را از یوتیوب کپی کرده و در این وبسایت پیست کنید. مانند تصویر زیر:

دانلود از یوتیوب

راه سوم: استفاده از VLC Media player

اگر نرم‌افزار VLC را روی کامپیوتر خود ندارید می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید. این یک نرم‌افزار بسیار حرفه‌ای برای پخش فیلم و فایل صوتی است. حالا درادامه قرار است نحوه دانلود فیلم از یوتیوب را با استفاده از این نرم‌افزار توضیح دهیم.

مثل همیشه اول URL ویدئوی موردنظر خود را از یوتیوب کپی کنید.

بعد نرم‌افزار VLC را باز کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

مسیر زیر را بروید:

media => open network stream

دانلود یوتیوب

بعد لینک ویدئویی که کپی کردید را در قسمت زیر پیست کنید:

دانلود یوتیوب

 

بعد گزینه play را بزنید.

سپس گزینه tools و بعد code information را بزنید.

دانلود یوتیوب

حالا متن کد را به شما نشان می‌دهد. قسمت location را ببینید. متن جلو آن را کپی کنید.

بعد این آدرس را در قسمت URL مرورگرتان پیست کنید.

حالا ویدئو را به شما نمایش می‌دهد. روی آن کلیک راست کنید و گزینه Save video را بزنید.

ویدئوی شما ذخیره خواهد شد.

یوتیوب

لازم به ذکر است که نرم‌افزارها و وبسایت‌های دیگری هم برای دانلود ویدئو از یوتیوب وجود دارند اما این سه بهترین آن‌هاست.

 

ما در نوین هاب با ارائه محتوا در حوزه مارکتینگ قصد داریم به شما کمک کنیم که اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. نوین هاب یک ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. با استفاده از داشبورد حرفه‌ای که نوین هاب در اختیار شما می‌گذارد می‌توانید محتوای خود را برای انتشار زمان‌بندی و مدیریت کنید. می‌توانید کامنت‌های تمام شبکه‌های اجتماعی خود را در یک داشبورد به صورت یکپارچه و یکجا مدیریت کنید و پاسخ دهید. همچنین آنالیزی که این داشبورد حرفه‌ای در اختیار شما می‌گذارد بسیار گسترده‌تر از آنالیز خود شبکه‌های اجتماعی است.

ارسال نظر