وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

چه افرادی را به تیم دیجیتال مارکتینگ خود اضافه کنیم؟

راه‌های زیادی برای انتخاب استراتژی مناسب برای کسب و کار در شبکه اجتماعی وجود دارد.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، با در‌نظر‌ گرفتن تنها چند نکته، استراتژی کارآمدی را بدست می‌آورید و شاهد رشد کسب و کار خود خواهید بود. ولی گاهی همه چیز به همین سادگی نیست و استراتژی شما بی ثمر می‌ماند.

دلیل آن چیست؟

ممکن است مشکل از استراتژی شما نباشد.

شاید افراد مناسبی را برای اجرای آن در نظر نگرفته باشید.

کار تیمی خوبی ندارید و یا حتی دست تنها تمام کار‌ها را خود انجام می‌دهید!

در ادامه این متن چند وظیفه حیاتی، برای پیش بردن استراتژی مارکتینگ را که شاید فراموش کرده باشید، شرح خواهیم داد:

نویسنده

امروزه محتوا حرف اول را در شبکه‌های مجازی می‌زند. اگر حرفی برای گفتن و تصویری برای نمایش نداشته باشید، پس شکست شما حتمی است.

اگر شما هم از نوشتن برای کپشن و وبلاگ خسته شده‌اید و قلم گیرایی ندارید؛ پس وقت آن است که از یک نویسنده حرفه‌ای کمک بگیرید.

نویسنده‌ای که در زمینه‌های مختلف تخصص دارد. برای مثال نویسنده‌ای که به چند زبان خارجی تسلط دارد و پیش‌زمینه خوبی از وبلاگ نویسی دارد.

متخصص شبکه اجتماعی

هر کسی حداقل یک یا دو شبکه اجتماعی دارد. ولی متخصص شبکه اجتماعی با شناختی کامل از تمام شبکه‌ها و همچنین دانستن تمام راه‌های مارکتینگ موفقیت شما را تضمین می‌کند.

دستیار دیجیتال مارکتینگ

اگر شما مدیریت یک کسب و کار را در دست دارید پس نمی‌توانید تمام کار‌ها را به تنهایی انجام دهید.

حتی اگر کاملا بدانید که چه کاری را باید در شبکه‌های اجتماعی انجام دهید، زمان کافی برای این کار هم نخواهید داشت.

اینجاست که دستیار دیجیتال مارکتینگ، مدیریت گروه دیجیتال مارکتینگ را به دست می‌گیرد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

دیجیتال مارکتر، با برنامه‌ریزی برای پست‌ها و محتوای آن‌ها و هماهنگی با دیگر اعضا، بار بزرگی را از دوش شما برمی‌دارد تا بر کار خود تمرکز کنید.

او با استفاده از تقویم شمسی و زمان بندی پست‌ها در نوین هاب می‌تواند از موفقیت استراتژی و نظم در پست‌ها اطمینان داشته باشد.

کارگردان ویدیو

همانطور که میدانید بهترین محتوا در سال‌های اخیر ویدیو بوده است.

با استخدام یک کارگردان برای فیلم‌ها، دیگر نگران نورپردازی و وسایل و قاب فیلم خود نباشید. کافی است ایده خود را به سازنده ویدیو بگویید.

روابط عمومی

فردی که روابط عمومی خوبی دارد و از تمام قوانین شما مطلع است؛ با پاسخگویی مناسب به سوالات و نظرات مشتری‌ها میزان موفقیت شما و رضایت مشتری را افزایش می‌دهد.

در این بخش نیز مسئول روابط عمومی با استفاده از بخش مدیریت کامنت نوین هاب تمامی کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی را در یک صفحه پاسخ می‌دهد.

 

کارگروهی بین این افراد، موفقیت استراتژی مارکتینگ شما را در شبکه‌های اجتماعی آسان می‌کند.

با استفاده از قابلیت جدید نوین هاب می‌توانید یک تیم تشکیل دهید و دسترسی‌‌های لازم را اعمال کنید، تا تمامی این افراد با کار کردن در یک اکانت و داشبورد‌های مختلف در کنار هم به وظایف خود برسند.

برای مثال؛ شما با دعوت از مسئول روابط عمومی برای مشارکت و دادن اجازه استفاده از بخش کامنت اکانت‌های مشخص، عملکرد او را زیر نظر خواهید گرفت.

با این حساب کارگروهی بهتری به ثمر خواهید رسید.

ارسال نظر