وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

آموزش پاک کردن سرچ اینستاگرام و هیستوری

حذف کامل هیستوری اینستاگرام

اینستاگرام شبکه اجتماعی است که بیشتر وقت خود را در آن می‌گذرانیم. ممکن است در طول روز و هنگام کار با اینستاگرام، هشتگ‌ها و پیج‌های مختلفی را سرچ کنیم. حذف کامل سرچ اینستاگرام به احتمال زیاد دغدغه شما هم باشد. تاریخچه سرچ یا هیستوری به کلیه جست‌وجوهایی که شما در اینستاگرام انجام داده‌اید گفته می‌شود. این جست‌وجوهای می‌تواند شامل اکانت‌ها، هشتگ‌ها، یوزرنیم‌ها و هرچیز دیگری باشد که شما اقدام به سرچ آن‌ها کرده‌اید. در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است به نحوه حذف کامل سرچ در اینستاگرام بپردازیم.

چر ا باید هیستوری اینستاگرام‌ را پاک کنیم؟

حذف و پاک کردن هیستوری در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد، چون یکی از مواردی که محتوای اکسپلور شما را می‌سازد، همین تاریخچه جست‌وجو است. نحوه چیدمان اکسپلور اینستاگرام بر اساس سلیقه ما و با هوش مصنوعی است. یکی از مواردی که تعیین کننده نوع محتوا در اکسپلور اینستاگرام خواهد بود، سابقه سرچ‌های ماست. به طور کلی شما اگر قبلا چیزی را سرچ کرده باشید، بر اساس آن موارد جدید را به شما نمایش می‌دهد. به همین دلیل ممکن است در طول روز با محتواهایی برخورد کنیم که هیچ علاقه‌ای به آن‌ها نداریم.

یکی دیگر از دلایل اهمیت حذف کامل سرچ هیستوری در اینستاگرام می‌تواند مسائل شخصی باشد. شاید شما دوست نداشته باشید دیگران متوجه آن‌چه که سرچ کرده‌اید بشوند و به همین دلیل بخواهید آن را به طور کامل، از گذشته تا امروز حذف کنید.

چگونه هیستوری سرچ اینستاگرام را پاک کنیم؟

1- نوار سه خط افقی را از قسمت بالا و گوشه سمت راست باز کنید.

2- وارد تنظیمات اینستاگرام خود شوید.

3- سکیوریتی (security) را باز کنید.

4- search history را باز کنید.

5- clear all را بزنید.

حذف کامل هیستوری اینستاگرام

حذف کامل سرچ در اینستاگرام

 

حذف کامل سرچ در اینستاگرام

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

وقتی همه چیز را پاک کنید با این صفحه مواجه خواهید شد:

حذف کامل سرچ در اینستاگرام

 

چگونه نمایش کاربرانی که سرچ کردیم را از قسمت جست‌وجو پاک کنیم؟

در این بخش از آموزش حذف کامل سرچ هیستوری اینستاگرام قصد داریم به شما یاد دهیم که چگونه از نمایش کاربران در قسمت جستجو جلوگیری کنیم. ممکن است در طول روز افراد زیادی را در سرچ کنید که نخواهید ذخیره شود. اما اگر مدتی از این جستجو بگذرد متوجه می‌شوید که در قسمت کاربران سرچ شده وجود دارد. به همین دلیل ممکن است بخواهید آن را پاک کنید. در ادامه برای پاک کردن آن راه‌حلی را ارائه می‌دهیم.

  1. وارد اینستاگرام شوید
  2. روی ذره بین یا علامت سرچ در پایین صفحه کلیک کنید.
  3. روی نوار جستجو بالای صفحه کلیک کنید.
  4. چهار گزینه را مشاهده می کنید. top, accounts ,tags, places
  5. روی گزینه حساب یا accouts کلیک کنید.
  6. روی کاربرانی که دوست ندارید دیگر نمایش دهد ضربه زنید و نگه دارید. روی گزینه مخفی کردن کلیک کنید.

حذف کامل هیستوری اینستاگرام

 

امکان دارد این روش‌ها کار نکند. اما اگر هیستوری اینستاگرام شما پاک نشد باید چه بکنید؟

دلایل متعددی برای پاک نشدن کامل هیستوری سرچ اینستاگرام وجود دارد. باگ اینستاگرام یکی از این دلایل است. به همین دلیل می‌توانید با ریست کردن دستگاه خود، پاک کردن کش موبایل و حذف و دوبازه نصب کردن اینستاگرام این موارد را پاک کنید.

نوین هاب

نوین هاب یک پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. اگر شما به عنوان یک مدیر شبکه‌های اجتماعی با برندها همکاری می‌کنید، می‌توانید از داشبورد نوین هاب برای مدیریت همه شبکه‌های اجتماعی به صورت یکجا و یکپارچه استفاده کرده و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این داشبورد حرفه‌ای کامنت‌های همه شبکه‌های اجتماعی خود را به ضورت یکجا مشاهده کنید و پاسخ دهید و از آن‌ها خروجی اکسل دریافت کنید.

از جمله ویژگی‌های دیگر داشبورد حرفه‌ای نوین هاب:

2 نظر