وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

۹ راه موفقیت کسب‌و‌کار‌های B2C در لینکدین

طبیعی است که کسب‌و‌کارهای B2C به راحتی از لینکدین چشم پوشی می‌کنند و شبکه‌های اجتماعی دیگر را در اولویت قرار می‌دهند.

اما لینکدین نیز برای این کسب‌وکار‌ها در کنار کسب‌و‌کار‌های B2B سودمند است.

مثلا از طریق لینکدین، شما شرکت‌ها و شرکای تجاری جدید و یا سرمایه‌گذار پیدا می‌کنید. پس لینکدین می‌تواند موفقیت و پیشرفت شما را تضمین کند.

در ادامه ۹ روش برای موفقیت کسب‌و‌کار B2C در لینکدین را شرح می‌دهیم:

از طریق لینکدین ترافیک سایت و وبلاگ خود را بالا ببرید. اینکار با استفاده از محتوای تصویری و ویدیویی بهتر صورت می‌پذیرد.

  • با محتوای دیگران ارتباط برقرار کنید

لینکدین یک شبکه اجتماعی استT پس با دیگران ارتباط بگیرید. زیر پستشان کامنت بگذارید و آن را بازنشر دهید مخصوصا اینفلوئنسرها و کسانی که ممکن است با شما همکاری کنند.

  • از محتوای دیگر شبکه‌های خود استفاده کنید

پست‌های موفق خود در شبکه‌های اجتماعی دیگرتان را با لینکدین هماهنگ کنید و در آن نیز نشر دهید.

  • از هشتگ استفاده کنید

با استفاده از هشتگ می‌توانید به تعداد بیشتری از مخاطبین جدید دست پیدا کنید. علاوه بر پیشنهادات خود لینکدین برای هشتگ می‌توانید از بخش پیشنهاد هشتگ مرتبط نوین هاب نیز استفاده کنید تا بهترین و کارآمدترین هشتگ را انتخاب کنید.

  • برند‌ها و مردم را تگ کنید

تگ کردن افراد را در پست‌های مربوط به آن‌ها را فراموش نکنید. نه تنها با تگ کردن خودشان پست را می‌بینند بلکه به احتمال زیاد در فید فالور‌های آنها نیز پستتان قرار می‌گیرد.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام
  • پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ از فالور‌ها هم به شناخت شما از آنها کمک می‌کند و هم اینگیجمنت شما را افزایش می‌دهد. همچنین با پرسیدن سوالات مربوط به محصولات، می‌توانید از نقاط مثبت و منفی آن باخبر شوید و از نظرات مخاطبین خود استفاده کنید. نظرات فالور‌های لینکدین شما می‌تواند نسبت به دیگر شبکه‌ها کمی حرفه‌ای‌تر باشد.

  • فرصت‌های شغلی و موفقیت‌هایتان را به اشتراک گذارید

افرادی که در لینکدین عضو هستند به دنبال کسب‌و‌کارهایی هستند که در آن فرصت شغلی پیدا کنند. پس تمامی اطلاعات کاری قابل نشر مثل ارزش شرکت، اطلاعات مربوط به محصولات، مشاغل، کارکنان و داستان مشتریان را می‌توانید انتشار دهید.

  • ساده سخن بگویید

باید از پیچیده سخن گفتن بپرهیزید. زیرا با این کار تعداد مخاطبان خود را کاهش می‌دهید. مسائل مربوط به کسب‌و‌کار خود را به شکل ساده، صمیمی و دوستانه بیان کنید تا افراد بیشتری کاملا متوجه آن شوند.

  • رقبای خود را زیر نظر بگیرید

مانند تمام شبکه‌های دیگر لینکدین نیز جای مناسبی برای زیر نظر گرفتن رقباست. ببینید رقیبان شما چه چیزی پست می‌کنند و چقدر در جذب اینگیجمنت موفق‌اند.

 

همانطور که می‌دانید شاید لینکدین از نظر ظاهری به اندازه دیگر شبکه‌ها جذابیت نداشته باشد، ولی میزان اینگجمنت در آن در حال افزایش است و می‌توانید افرادی را پیدا کنید که نقطه عطفی در پیشرفت کسب‌وکارتان باشند. این کار با رعایت موارد بالا ممکن است.

اگر همچنان گرداندن بیش از یک شبکه اجتماعی برایتان سخت و غیر ممکن بنظر می‌آید، پس با کمک از پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب به راحتی در چند شبکه اجتماعی از جمله لینکدین، اینستاگرام، پینترست، فیسبوک، توییتر، تلگرام، تامبلر و همچنین آپارات و بله و … فعالیت کنید.

ارسال نظر