وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

مدیریت اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام یکی از دغدغه‌های مدیران و بازاریابان در سال‌های اخیر است.

از زمان راه‌اندازی اینستاگرام در سال 2010 این پلتفرم همه را غافلگیر کرده‌است. حالا نه تنها مردم بلکه سگ‌ها و بچه‌های کوچکشان هم یک پیج در اینستاگرام دارند.

این پلتفرم محبوب حالا بیشتر از 1 میلیارد نفر کاربر فعال ماهانه دارد.

شما حتما متوجه افزایش حضور برندها در این شبکه اجتماعی نیز شده‌اید. اما آیا اینستاگرام ارزش وقت‌گذاشتن و هزینه کردن را دارد؟ پاسخ بله است.

حالا که از لزوم حضور در این شبکه اجتماعی می‌دانیم، باید راه رشد و رونق کسب‌و‌کار در اینستاگرام را بدانیم.

مدیریت پیج اینستاگرام ساده‌تر از همیشه 

رشد در اینستاگرام

برای تاثیرگذاری و کمک به رشد و رونق کسب‌و‌کار در این شبکه اجتماعی نیاز به دیده شدن دارید.

دیده شدن در اینستاگرام به معنی افزایش فالوور، افزایش کامنت و لایک و در نهایت آگاهی از برند و افزایش تعامل است.

اینستاگرام پلتفرمی کاملا رقابتی است و برای افزایش فالوور و مخاطب، باید برنامه‌ای منظم، حضور موثر و مداوم داشته‌باشید. علاوه بر این محتوایی که تولید می‌کنید باید به حدی جذاب باشد که مخاطب منتظر محتواهای شما در طول هفته بماند.

رشد اکانت اینستاگرام ممکن است مانند گذشته آسان نباشد. اما نکات و ترفندهای استراتژیکی وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید.

انتشار محتوای مداوم و منظم

یکی از مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی برای موفقیت در مدیریت اینستاگرام، حضور موثر و مداوم در این پلتفرم است. بهتر است بگوییم که مخاطب باید همیشه شما را ببینید. اما حضور مداوم به تنهایی کافی نیست و محتوای باکیفیت هم لازمه موفقیت پیج اینستاگرام است.

برای برنامه‌ریزی و زمان‌بندی محتوا از قبل، پلتفرمی مثل نوین هاب به کمک شما خواهند آمد. نوین هاب ابزاری برای زمان‌بندی و انتشار محتوا برای همه شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، در اختیار شما قرار می‌دهد تا محتواهای مورد نظر خود را زمان‌بندی کنید تا در تاریخ تعیین شده بدون نیاز به حضور شما در پیج اینستاگرام منتشر شود.

با استفاده از قابلیت زمان‌بندی، مدیریت اینستاگرام برای شما ساده‌تر از قبل خواهد شد و در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد.

انتشار محتوا در نوین هاب

 

زمان انتشار محتوا

شما در اینستاگرام برای مخاطبانی که دارید، محتوا منتشر می‌کنید. پس باید زمانی محتوا منتشر کنید که آنها در پلتفرم حضور دارند. یکی از راه‌هایی که برای فهمیدن بهترین زمان انتشار محتوا دارید، استفاده از آنالیز اینستاگرام است.

با استفاده از پلتفرم مدیریت اینستاگرام مثل نوین هاب، می‌توانید بهترین ساعت انتشار پست که بر اساس ساعات آنلاین بودن فالوورها، به شما پیشنهاد می‌شود را مشاهده کنید و به تعداد بیشتری از مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

ساعت آنلاین بودن فالوورها در نوین هاب

بررسی آنالیز اینستاگرام

علاوه بر ساعات آنلاین بودن فالوورها، معیارهای دیگری نیز در آنالیز را باید بررسی کنید. آمارهایی مثل تعداد بازدید، تعداد رشد فالوور، میزان مشارکت فالوورها و… از مهم‌ترین معیارهای تعیین‌کننده در تعیین هدف و استراتژی شماست.

در بخش آنالیز شبکه های اجتماعی نوین هاب تمامی معیارهای مهم و مورد نیاز را در قالب نمودار خواهید دید. با مشاهده نمودارها و تحلیل آنها دید وسیع‌تری نسبت به عملکرد اینستاگرام پیدا خواهید کرد و مدیریت اینستاگرام برای شما آسان‌تر خواهد بود.

آنالیز اینستاگرام در نوین هاب

استفاده از هشتگ مناسب و مرتبط

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در بخش آنالیز نوین هاب مشاهده خواهید کرد، هشتگ‌های برتر منتشرشده توسط شماست.

با دانستن اینکه هر هشتگی که استفاده می‌کنید چه کارکردی برای شما دارد، می‌توانید استراتژی هشتگ بهتری به کار ببرید وفالوورهای بیشتری از هشتگ‌ها در اینستاگرام جذب کنید.

برگزاری مسابقه

یکی از ساده‌ترین و در عین حال پربازده‌ترین روش‌ها برای افزایش فالوور و بازدید در اینستاگرام، برگزاری مسابقه است. مسابقه را می‌توانید با روش‌های متفاوتی مثل تگ کردن دوستان، پرسش و پاسخ و… برگزار کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by اسنپ! | !Snapp (@snapp_team)


احتمالا برای انتخاب برنده برای هر مسابقه نیاز به قرعه‌کشی بین کامنت‌ها دارید. بخش دانلود کامنت‌ها در نوین هاب این امکان را به شما می‌دهد که از هر کدام از پست‌های اینستاگرام که تمایل دارید، خروجی بگیرید تا به راحتی بتوانید بین آنها قرعه‌کشی انجام دهید و برنده را انتخاب کنید.

پاسخگویی سریع

این روزها مخاطبان صبر زیادی برای دریافت پاسخ ندارند، حتی گاهی پاسخ نگرفتن برای آنها توهین تلقی می‌شود. گوش به زنگ باشید! سوالات کاربران در اینستاگرام را بی‌پاسخ نگذارید. با پاسخگویی سریع، میزان احترام به آنها و مشتری‌مدار بودن برندتان را به رخ بکشید.

ابزار مدیریت کامنت‌ها در نوین هاب به شما کمک می‌کند که با دسته‌بندی و مدیریت همه کامنت‌ها در یک داشبورد هیچ کامنتی را در اینستاگرام از دست ندهید و ارتباطی سریع‌تر و کامل‌تر با کاربران خود داشته باشید و میزان تعامل را افزایش دهید.

 

4 نظر