وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

بیشترین فالوور در اینستاگرام را کدام ایرانی دارد؟ | 1400

بیشترین فالوور در اینستاگرام ایرانی را چه کسی دارد؟  طبق گزارشی که مرکز پژوهشی بتا منتشر کرده است، اینستاگرام در ایران 47 میلیون کاربر ایرانی دارد. همین موضوع باید اهمیت این شبکه اجتماعی برای ایرانی‌ها را به شما نشان بدهد.

درواقع اینستاگرام در ایران یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌ها برای تبلیغات و اینفلوئنسر مارکتینگ است. افراد به دلایل گوناگونی در این شبکه اجتماعی به شهرت می‌رسند و فالوورهای زیادی را جذب می‌کنند. در این بین نام سلبریتی‌ها و بازیگران ایرانی هم دیده می‌شود. اما چیزی که بیشتر از همه ممکن است شما را متعجب کند، حضور و وجود کسانی در این لیست است که شاید هیچ هنر و مهارت خاصی نداشته باشند اما با جار و جنجال‌های مجازی به شهرت رسیده‌اند.

در این پست از بلاگ نوین هاب قرار است اکانت‌هایی که بیشترین فالوور در اینستاگرام را دارند به شما معرفی کنیم.

نوین هاب اخیرا اقدام به انتشار گزارش سالانه خود کرده است. قسمتی از این گزارش به فالوور بالاهای اینستاگرام پرداخته است.

چه کسانی بیشترین فالوور در اینستاگرام را دارند؟

1- حسن ریوندی

حسن ریوندی اولین ایرانی است که بیشترین فالوور در اینستاگرام را به خود اختصاص داده. حسن ریوندی مجری و استندآپ کمدین ایرانی است که اجراهای زنده‌اش هزاران هزار بیننده دارد. او یکی از نخستین کسانی بود که در ایران اقدام به برگزاری کنسرت خنده کرد. در این اجراها او جلوی هزاران تماشاچی به برگزاری اجرای کمدی می‌پردازد.

حسن ریوندی با 17 میلیون فالوور بیشترین میزان دنبال‌کننده در اینستاگرام را دارد.

بیشترین فالوور در اینستاگرام

 

 

2- مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1377 تا به امروز ادامه داده است. مهناز افشار جوایز زیادی را در ایران برده است. اما بعد از مهاجرت، تبدیل به کاراکتر خبرسازی شده و یکی از دلایل افزایش فالوورهای او در اینستاگرام همین خبرساز بودن اوست.

مهناز افشار در حال حاضر 14.2 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

 

بیشترین فالوور در اینستاگرام

3- دنیا جهان‌بخت

یکی از خبرسازترین اکانت‌های اینستاگرامی دنیا جهان‌بخت است. این که سومین نفر این لیست دنیا جهان‌بخت باشد، احتمالا برای شما هم عجیب است. چون این فرد نه بازیگر است و نه هنر خاصی دارد. صرفا با کارهای عجیب و غریب و انتشار ویدئوهای عجیب‌تر، از خود، معروف شد و حالا یکی از پولسازترین اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است.

دنیا جهان‌بخت 12.4 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد!

بیشترین فالوور در اینستاگرام

4- رامبد جوان

نفر چهارم این لیست، رامبد جوان است. او هنرپیشه، کارگردان، مجری و تهیه‌کننده ایرانی است. سریال‌ها و فیلم‌هایی که رامبد جوان در آن‌ها بازی کرده است بین ایرانی‌ها شهرت زیادی دارد. همچنین او با تهیه و اجرای برنامه پرطرفدار خندوانه بیش از پیش به محبوبیت و شهرت رسید. البته توجه به این نکته هم خالی از لطف نیست که زندگی خصوصی این بازیگر نیز دستخوش خبرسازی‌های زیادی شده است که می‌تواند یکی از دلایل شهرت او در اینستاگرام باشد.

رامبد جوان در حال حاضر 11.7 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

 

بیشترین فالوور در اینستاگرام

5- گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی بازیگر مشهور ایرانی است. تقریبا هر فیلمی که او در ایران بازی کرده یکی از خوش‌نام‌ترین فیلم‌‌های ایرانی است. او بعد از مهاجرت در فیلم‌های خارجی هم بازی کرده که سبب شده جوایز زیادی به دست آورد. او نامزد جایزه سزار به عنوان امیدبخش‌ترین بازیگر زن در سال 2014 شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را نیز دریافت کرده است. گلشیفته فراهانی هم یکی از بازیگران خبرساز ایرانی است که زندگی خصوصی او همیشه سبب شده که خبرپردازان زرد اینستاگرامی او را در لیست خبرسازی‌های خود قرار دهند.

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

گلشیفته فراهانی در حال حاضر 11.3 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

بیشترین فالوور در اینستاگرام

6- محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار سال‌های طولانی‌ای در سینمای ایران به سوپراستار سینما شهرت داشته. احتمالا حدس می‌زدید که گلزار در این لیست جزو اولین‌ها باشد اما رتبه 6 جدول را به خود اختصاص داده است. او به تازگی علاوه بر بازیگری اقدام به تبلیغات برای برندهای مشهور کرده است. احتمالا بیلبوردهای تبلیغاتی او را در سطح شهر دیده باشید. همه این فعالیت‌ها شهرت زیادی برای گلزار به ارمغان آورده.

محمدرضا گلزار در اینستاگرام 10.8 میلیون فالوور دارد.

بیشترین فالوور در اینستاگرام

 

7- ابراهیم حامدی

ابراهیم حامدی ملقب به ابی خواننده مشهور ایرانی است. او در سبک‌های مختلف موسیقی صاحب امتیاز است و طرفداران بیشماری بین ایرانی‌ها دارد. بسیاری از مردم سراسر دنیا صدای او را با مشهورترین خواننده‌های کشور خود مقایسه کرده‌‌اند و به ابی علاقه زیادی دارند.

اکانت ابی در حال حاضر 9.2 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

بیشترین فالوور در اینستاگرام

8- سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر زن ایرانی در هفتمین جایگاه لیست بیشترین فالوور در اینستاگرام قرار دارد. او یکی از خبرسازترین بازیگران زن ایرانی است که همیشه در اینستاگرام اخبار حول محور او می‌چرخند. یکی از دلایل افزایش فالوورهای او در اینستاگرام همین پرحاشیه بودن و خبرساز بودن است. او هم یکی از بازیگرانی است که به تازگی اقدام به تبلیغات برای برندهای مختلف کرده است.

سحر قریشی در حال حاضر 9.1 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد.

بیشترین فالوور در اینستاگرام

 

 

البته این لیست می‌توانست طولانی‌تر از این حرف‌ها باشد. نکته جالب دیگر در مورد این افراد این است که روزانه نزدیک به 100 الی 200 فالوور جدید اقدام به دنبال کردن آن‌ها می‌کنند. به همین دلیل ما هنگام انتشار گزارش تا ثانیه آخر در حال چک کردن اکانت این افراد بودیم که به‌روزترین ارقام را در اختیار شما قرار دهیم.

می‌توانیم در این لیست بلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی را نیز قرار دهیم. کسانی مثل محمدامین کریم‌پور، عرفان علیرضایی، صدف بیوتی و…

درنهایت

افراد با اهداف مختلفی اقدام به دنبال کردن یک اکانت در اینستاگرام می‌کنند. اما بعضی از این اکانت‌ها به سبب خبرساز بودن و درگیر حاشیه شدنشان فالوورهای بیشتری در اینستاگرام دارند. در این پست از بلاگ نوین هاب به معرفی افرادی که بیشترین فالوور اینستاگرام را دارند پرداختیم. اما همانطور که در لیست مشاهده می‌کنید هنرمندان طرفداران بیشتری در اینستاگرام دارند. البته توجه به این نکته هم ضروری است که بسیاری از افرادی که هیچ هنری به جز جلب توجه و انتشار محتوای زرد در اینستاگرام ندارند هم از شهرت بسیار زیادی در این شبکه اجتماعی برخوردار هستد.

 

اگر به دنبال ابزاری برای مدیریت حرفه‌ای شبکه‌های اجتماعی خود هستید، نوین هاب می‌تواند دستیار هوشمند شما باشد. با استفاده از داشبورد حرفه‌ای نوین هاب، می‌توانید مدیریت و زمان‌بندی انتشار محتوا داشته باشید.

کامنت‌های خود را مدیریت و دانلود کنید. به آنالیز شبکه‌های اجتماعی خود بپردازید و در شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای‌تر عمل کنید.

9 نظر

  • هر خبری تو اینیستا صحت نداره
    اون ها پول میدن تو اینیستا خبر سازی کنن
    هر چیزی رو قبول نکنید پشت پرده هس
    تنها خبری که صحت دار شبکه من تو هس

  • واقعا حضور مهنازافشار، دنیا جهان بخت و سحر قریشی در این لیست، نشون میده افراد پرسروصدای توخالی، بیشتر از افراد پرمغز طرفدار دارن.

    منظورم از پرمغز الزاما دانشمند و… نیست چون ذات رسانه اینه که اینجور افراد کم دیده بشن.
    بلکه منظور من از بین سلبریتی هاست. آنهایی که هنرمندتر هستن کمتر فالوور دارن.

  • واقعا عجیب است ، دنیا جهانبخت نباید اینقدر مشهور باشد! این فضولی مردم ایران را نشان میدهد

    • آفرین چون دنبال اینن ببینن دیشب با کی خوابید صبح با کیا بیدار شد بعد بچش مال کی بوده