وبلاگ نوین هاب | اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

چگونه در یک گوشی دو واتساپ نصب کنیم

نصب دو واتساپ

اکثر مردم بیش از یک خط تلفن دارند. برای بسیاری از مردم جدا بودن شماره کاری با شماره تلفن شخصی‌شان اهمیت بسیار زیادی دارد. اما احتمالا هم در فضای کاری و هم در زندگی شخصی ناگزیر به استفاده کردن از واتساپ هستند. به همین دلیل شاید مجبور به ساخت اکانت واتساپ برای هر دو شماره‌شان شوند. در این پست از بلاگ نوین هاب قصد داریم نصب دو واتساپ در یک گوشی را آموزش دهیم.

نرم افزار واتساپ:

نرم افزار واتساپ با هدف آسان‌تر کردن تعاملات دوستانه و خانوادگی در سال 2009 رونمایی شد. این نرم افزار توانست خیلی زود جایگاه خود را بین مردم به دست آورد و حالا، تقریبا هرکسی از این پیام‌رسان استفاده می‌کند. این نرم‌افزار قابلیت ارسال پیغام صوتی، عکس، ویدئو، اسناد متنی، برقراری تماس تصویری و صوتی را دارد. به همین دلیل استفاده از آن نتوانست معطوف به روابط دوستانه و خانوادگی باقی بماند. خیلی زود مردم از این نرم افزار برای تعاملات کاری خود نیز استفاده کردند.

 

نصب دو واتساپ در یک گوشی: 

بسیاری از مردم دوست دارند که سیمکارت کاری‌شان را از شخصی تفکیک کنند. به همین دلیل تلفن‌های هوشمند از دو سیمکارت هم‌زمان پشتیبانی می‌کنند. نرم‌ افزارهایی مثل تلگرام قابلیت ساخت دو اکانت را فراهم کرده‌اند. اما متاسفانه امکان ساخت دو اکانت در نرم افزار واتساپ فراهم نیست. حتی شما نمی‌توانید دو نسخه مجزا از یک نرم افزار را روی تلفن همراه‌تان نصب کنید. اما در اکثر گوشی‌های هوشمند اندروید این امکان فراهم است که شما یک کپی از نرم‌ افزار روی تلفن همراه‌تان بسازید. برندهای معروف اندروید از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، اما اگر این امکان فراهم فراهم نیست، در ادامه راهکارهای دیگری را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

راهکار اول:

کپی کردن نرم‌ افزار یا Dual messenger:

در قسمت تنظیمات تلفن همراه‌تان دنبال گزینه‌هایی مثل: Dual messenger, Dual apps, app twin, app clone, twin apps, clone app بگردید. بعد طبق تصویر زیر نرم افزار واتساپ را از بین نرم افزارهای موجود پیدا کنید و اقدام به نصب آن کنید.

نصب دو واتساپ

 

نصب دو واتساپ

 

پاسخ خودکار به دایرکت‌ و کامنت‌های اینستاگرام

بعد گزینه install را تایید کنید تا نسخه دوم نرم افزار نصب شود. بعد از این مرحله شما یک نسخه کپی‌شده از نرم افزار واتساپ دارید که می‌توانید شماره دیگرتان را در آن وارد کرده و استفاده کنید.

راهکار دوم: 

 

این راهکار برای کسانی مناسب است که گوشی هوشمندشان قابلیت ساخت یک نسخه کپی شده از نرم افزار را ندارد. در این روش به شما پیشنهاد می‌کنیم که اقدام به نصب نرم افزارهای شبیه سازی شده کنید. برای مثال: نرم افزار Parallel Space. هنگامی که این نرم افزار را دانلود کردید می‌توانید قسمت افزودن نرم افزار جدید را انتخاب کرده و واتساپ را به آن اضافه کنید. حالا یک نسخه کپی شده از واتساپ روی تلفن همراه خود دارید. نرم افزارهای دیگری هم هستند که به شما امکان ساخت نسخه کپی شده از نرم افزار را می‌دهند.

راهکار سوم:

یکی دیگر از راه‌هایی که برای ساخت دو اکانت در واتساپ وجود دارد نصب نرم افزار واتساپ بیزینس است. پیشنهاد ما به شما این است که از این نرم افزار برای شماره کاری‌تان استفاده کنید. قبلا در یک بلاگ مجزا این نرم افزار و کارایی‌های آن را توضیح داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را مطالعه بفرمایید. نرم افزارهای مشابه دیگری نیز وجود دارند، مثل واتساپ جی بی که از نسخه‌های فارسی این نرم افزار است که در ایران طراحی شده.

 

نوین هاب به‌عنوان کامل‌ترین پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی، قابلیت‌های انتشار و زمان‌بندی، مدیریت و دانلود کامنت و آنالیز را برای رشد کسب‌و‌کار، ساخت برند و تعامل بیشتر با مخاطبان، در‌اختیار شما قرار می‌دهد.

 

2 نظر